NOLO JUTTU!!! kassajonossa!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
takanaoleva nainen sanoi mulle, että sori mut sulta roikkuu sukkahousut housun vyötäröistä ulospäin.
ARGH!!! Siis sellaset ohkaset sukkikset jääny housujen sisää ku oon ne vetässy aamulla jalkaan. Sit ne on roikkunu niinku "Häntänä" siinä kun oon kärrytelly kauppaan ja takasin!!

NOLOTTAA!!
 
mla
Mainitsin kerran samassa tilanteessa olevalle naiselle kun hänen sukkahousunsa roikkui farkkujen lahkeesta.............muita nauratti mutta ei minua.
Nainen oli hyvin kiitollinen kun sitten sai käärittyä sukkiksensa laukkuun:)
 
tiedän tunteen
Mulle tuli kerran baarissa yhdestä pöydästä nainen huomauttamaan että mun housuista roikkui vessapaperi... ihan samalla tavalla...
Olin tosi nolona, kun koko sen pöydän seurue katseli ja hihitteli siellä, nainen kyllä sanoi asiasta ihan asiallisesti ja myötähäpeä miltei paistoi hänen olemuksestaan...
 
No mä käväsin viimeviikolla ikeassa, oli tosi uuvuttavan pitkä jono, mies ja lapset odottivat autossa, no mulla oli käsissä jotain ihan pikku roinaa, no mä olin tosi väsynyt ja sit nukahdin siihen pystyyn, kaikki ostokset levis sinne lattialle ja sit säpsähdin :xmas: :D
 
hoopoko
on mulla roikkunut niin sukkikset kuin vessapaprutkin, mutta huippu lie, kun hameenhelma oli jäänyt (autossa vaatteiden vaihdon yhteydessä) vyötärönauhan alle ja "kaikki paistoi takaapäin" ...paikkako?...no ihan vain Helsingin rautatieasema..;-)
 
tai sitten
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Susta tuntui varmaan samalta kuin musta silloin, kun olin ajellut ympäri kyliä laturinjohto auton perässä roikkuen. :D
tai hänestä, joka ajeli kerran työpaikalle roskapussi liimaantuneena takaoveen.. siis sellainen iso keittiönroskispussukka. ja läpi kaupungin, vilkkaimpaan työmatka-aikaan, tottakai.
 
J
Hauska. Meillä kävi kerran siten, että mies laitto kyläpaikasta lähtiessä takkia päälle ja hihasta tuli käden mukana pihalle minun rintsikat! Kumpikaan ei tiedä, miten ne sinne oli joutuneet.
 
hoopoko
Olisi kiva ilahduttaa teitä tarinoilla, mutta totuus on, etten muista niitä. Ne on arkea ja ne ei nolota niin, että jää muistiin. Noi jäi, sillä olin niin nuori (alle 20) ja nyt jo kovin vanha (yli 40) mutta jos jotain palutuu FLASHBACKinä niin lupaan kertoa!!!
 

Yhteistyössä