nolasin itteni tänään kun soitin joulupukille

oltiin aikamme siinä juteltu.. kysyin sitten eettä onko teidän pukilla kunnon varustus, niin se muija repes siellä toisessa päässä ja sanoi että on kunnon varustus ja vaaatteekin on kunnolliset.. no niitä vaatteita mä lähinnä tarkoitin :ashamed: :ashamed: no kyl silti pukki tulee aattona klo 18 ja maksaa 30?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
*repskops*
tuo pitää pitää mielessä,itse ajattelin huomenna soittaa ja olisin saattanut samaa kysyä :D
ei mut se tuli jotenki luonnollisesti, enkä tosiaanka tarkoittanut mitenkää kaksimielisesti.. siis voitte kuvitella että mua hävetti
 
Tuleeko teidän poitsua varten vain tämä pukki vai onko muitakin lapsia tulossa aattona kanssanne juhlimaan? Meille tulee pukki lähinnä isoveljen takia, mutta näkee poika 10kk myös sitten ekan kerran joulupukin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Tuleeko teidän poitsua varten vain tämä pukki vai onko muitakin lapsia tulossa aattona kanssanne juhlimaan? Meille tulee pukki lähinnä isoveljen takia, mutta näkee poika 10kk myös sitten ekan kerran joulupukin.
joo meidän poikaa varten :)
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Meilläpäin ei ole vieläkään ollut ilmoituksia pukeista. Oletan, että huomenna paikallislehdessä jo olisi...
Ootko katsonut kaupan ilmoitustaululta? Mä löysin sieltä, mut ajat oli jo menny niin et pukki tulee jo 15.30
 

Yhteistyössä