Nokkamuki 1,5-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Mulla alkaa mennä hermot, kun maitolasi käännetään aina väärinpäin tai nokkamuki, jossa ei ole venttiiliä. Ja olen niin kyllästynyt siivoamaan sitä maitoa monta kertaa päivässä, että onko huono ratkaisu ostaa nokkamuki, jossa venttiili vielä tuon ikäiselle?

ihan omia hermoja säästääksesi kokeile! sehän on ihan sama mitä muut on mieltä, jos se ratkaisu sinua itseäsi helpottaa. ja sen voin sanoa että kyllä se sit jättää sen pois ennen eskaria ;)

Hienosti juo lasistakin jo ihan itse, että siksi mietin meneekö paljon takapakkia, kun lempipuuhaa kuitenkin tuntuu olevan se lasin väärinpäin kääntäminen, että jos kotona syödessä siirtyy kokonaan takaisin nokkamukeihin?

Meillä tyttö 1v3kk juo sekä tavallisesta mukista, että nokkamukista. Aluksi kun oppi juomaan tavallisesta, ei suostunut enää ottamaan nokkiksesta, mutta nyt menee molemmista.
Meillä on se Tupperin silikoninokkis, on tosi hyvä! Ei kylläkään myydä enää..

Meillä tuon ikäinen juo Nubyn nokkamukista. Joku sanoi, että on huono (vuotaa ja kantta ei saa kunnolla paikoilleen), mutta meillä on kaksi ollut ja kumpainenkin toimii moitteettomasti.

Toinen nukkamuki on tämän tapainen (Tarjoustalosta ostettu), hyvä sekin. Siinä on kova suuosa ja muistaakseni siinä oli venttiili, jonka kuitenkin otin pois.

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=812

Lasista/mukista juontikin onnistuu meillä hyvin.

Jaa, mä en ole näköjään ajan tasalla kun meidän 1,5v todellakin juo nokkamukista josta ei saa kaadettua juomia pois. On myös sellaisia mukeja, joissa ei venttiiliä ja niistä ruvetaan aina kaatamaan juomaa pois. Tavallinen muki ei todellakaan vielä pysyisi näpeissä.. Avustettuna kyllä juo siitäkin mutta ei itsenäisesti onnistu.

Noita Nubyn pehmeä kantisia nokkiksia meillä onkin ollut kaksin kappalein, mut menee helposti rikki. Jos ostaisi sit vaan samanlaisen kuin vesipullonakin kulkee mukana, eli sellainen Mamin kahvaton nokkamuki.