Nokialaisia äitejä

• Viestiketjun aloittaja Omppo
  • Ensimmäinen viesti
Mä voisin lasten kanssa tulla, mutta kävisikö jo yhdeksältä, kun joudumme olemaan yhdeltätoista jo Tampereella? Onko se Villen puisto kuinka kaukana Menkalan puistosta? Olen siis "uusi" ts en ole valitettavasti päässyt mukaan tapaamisiin kun aikataulut eivät ole sopineet.

No voi harmi Roosa, sovitaanko joku muu päivä. Me kun herätään vasta kahdeksan aikoihin yleensä, sit puuronkeitot, imetykset ym. niin se aika aina siinä vierähtää. Melkeinpä varmaan ei millään ehditä ennen kymmentä. Minkäikäiset lapset sinulla?

Muuta muille vielä, eli Pe 10 jäljistä me Villen kantällä :) .

Joo, mun lapsilla onkin suorastaan ärsyttävän varhainen heräämisrytmi tarha-aamujen takia. Itse kyllä vapaapäivänä nukkuisi mielellään pidempään, mutta ainakin jompikumpi noista herää viimeistään puoli kahdeksalta. Lasten iät ovat 4 ja 2.

Kävisikö seuraava perjantai kymmeneltä eli 10.2?

Kiva juttu, nähdään siis viikon päästä perjantaina kymmeneltä Menkalan kentällä. Se tosiaan on tutumpi paikka ja siten meille helppo paikka tulla. Jatkossa kyllä tulemme mielellämme muihinkin leikkipuistoihin. Ja tietysti muutkin ovat tervetulleita mukaan!

Kesällä ollaan muutettu paikkakunnalle, noi leikkipuistojen nimet kuulostaa ihan oudoille, vaikka tässä meidän nurkilla ne lieneekin.

Lapsoset 06/04 ja 11/05 sekä äiti -75 kaipaavat piristystä seuraelämään (joka tällä hetkellä tasoa 0)

Asutaan tässä Keskisen alueella vai Kehoako tämä on

max@kopteri.net

Maroon
"Järkytyksekseni" (hyvä suomenkielen taito näköjään...) huomasin, että täällähän toden totta on nokialaisiakin mammoja!!! Mahtavata! Oon 31 v ja poika 9 kk, löytyisikö vaikkapa ulkoiluseuraa? Asustellaan toistaiseksi Myllyhaassa, mutta keväällä muutetaan Sarpattiin eli niiltä suunnilta? Autokin kyllä löytyy, että päästään muuallekin.
Meiliä voipi laittaa, jos haluaa elavi@suomi24.fi

Nokialta myös
Täältä löytyy äiti ja tytöt 3v8kk ja 7,5kk (perheeseen kuluu myös isi ja vähän lemmikkejä). Asutaan Lähdeniityssä, meille saa kirjoitella osoitteeseen puhnalle@luukku.com =) Uudet ystävät on aina tervetulleita

Yhteistyössä