Nokialaisia äitejä

• Viestiketjun aloittaja Omppo
  • Ensimmäinen viesti
Tiituli ehdotteli tiistaita, sovittaisko se? Vaikka vaan jossain puistossa ulkoilun merkeissä, vaikka Villen kentällä? Vai onko muita ehdotuksia? Me voitais ehtiä joskus 10.30 kieppeissä... Miltä kuulostaa ja olisiko tulijoita?

mansikka74
Olisin kiinnostunut tosta tiistain tapaamisesta, jos mukaan vaan saa tulla.. Ainoa ongelma on se, että mä en tiedä missä kyseinen Villen puisto on (en ole kotoisin Nokialta). Asun Kehossa, onkohan täältä sinne pitkä matka? Tulisin 11 kk:n ikäisen kuopuksen kanssa, esikoinen on eskarissa.

Nähdäänkö Mansikka tiistai aamupäivänä eli huomenna Villen kentällä... eli Villen kenttä on Muorin kukan (Emäkoskentiellä) ja Orelinkadun kerrostalojen ja Andersonin leipomon välissä oleva leikkipuisto, näin talvella siinä on luistinratakin. Mutta joku muukin paikka käy, tiedätkö Menkalan kentän? Itse en ihan tarkkaan tiedä missä Keho on... En kanssa ole täkäläisiä... Pikkuväki voi liittyä seuraan seuraavalla kerralla, me ainakin esim. ulkoillaan joka päivä, eli milloin vaan muulloinkin käy :) . Oli taas tänään niin tylsää yksinään, oltiin vissiin siinä Porkan luistinradalla. Itelläkin nää nimet vähän hakusessa...

mansikka74
Mulle käy huominen aamu hyvin. Osaan kyllä nyt hahmottaa tuon Villen kentän, mutta Menkala olis paljon lähempänä. Käykö sulle Minna tuo Menkala. Onko se sulle liian kaukana? Ollaan ulkoiltu siinä kymmenen jälkeen. Olisko se teille sopiva aika? Toivottavasti sopii, niin ei tarttis enää yksistään ulkoilla..

Menkalaan on meiltä vähän pidempi matka kait, mutta eiköhän tuo isompi kävele :). Tullaan sinne huomenna, lähdetään heti kun ehditään. Ehkä voitas päästä lähteen kymmenen korvissa ja sit siinä menee hetki kun kävellään :) . Porkan kentällä käydään luistelua harjottelemassa kyllä, luistimet 5min jalassa ja sit leikkiä... Yritetään törmätä siinäkin joskus! Kivaa, jos näin sais noi tylsät ulkoilut mukavammiks!!

mansikka74
Kiva, kun pääsette. Onkos se Porkan(tulikohan oikein..) kenttä missä? Voidaan kävellä joskus sinnekin, niin ei tarvi teidän liian pitkää matkaa kävellä. Voidaan tulla jo huomennakin sinne, jos haluutte. Mulla kun ei ole mukana kuin pikkunen rattaissa. Käyn aamulla vielä ennen lähtöä kattomassa täällä, oletko vastaillut. Jos et ole, näemme Menkalan puistossa :)

mansikka74
Tavattiin tänään Minnan kanssa Menkalan puistossa. Oli mukavaa, kun sai vihdoinkin myös ikäistään seuraa.. Sovittiin Minnan kanssa, että tavataan ens to 19.1. Villen kentällä kymmenen jälkeen. Kaikki kynnelle kykynevät ovat myös erittäin tervetulleita!!

mansikka74
Mä katoin myös tuon sääennusteen ja olin yllättynyt noista kovista pakkasista. Eli Arnold`s kuulostaa paremmalta ja ihanan lämpöiseltä :) . Olisko tuo aika sama? Eli kymmenen jälkeen.

Mansikan kanssa tuossa viestiteltiinkin. Käy tuo Arnoldsi, mutta myös meille voisi tulla... Saisin ehkä paremmin tuon pienemmän aamu-unille ja isommasta en tiedä kuinka viihtyisi Arnoldsilla, kun yksi donitsi on sen suuhun äkkiä uponnut! Saatais siis paremmin ehkä tutustua ;) . Mutta Arnoldsikin käy, herkut maistuu :p . Mitä mieltä olette?

mansikka74
Kiitos Minna kutsusta! Olisi tietenkin mielestäni kivempi tulla teille. Arnolds on tietty myös herkullinen paikka, mutta teillä sais (niin kuin sanoit) paremmin tutustua toisiimme, kun ei tarvitsisi huolehtia lasten jaksamisesta. Mitä mieltä sinä olet ,Tiituli?

me myös pääsisimme neidin kanssa to jonnekin niin saa mies sit kerrankin rauhassa nukkua :whistle:

Aika kovia pakkasia on juu lupaillu, joten jos jollekin sopii mennä kylään niin mikä jottei :) Mä en vieläkään oo hahmottanu sitä villen kenttää vaikka oon koittanu miten miettiä et missä se on.. :ashamed: täytyy vissiin rautalangasta vääntää.. andersonin kyllä tiän ja sen kukkakaupan, mut emäkoskentiehän on ihan toisella suunnalla kun nuo.. kai. :whistle: mutta siis jossain andersonin takana ilmeisesti on tuo villen kenttä, täytyy lähteä tutkimusmatkalle ;)

tuota.. mites viittiskö joku laittaa mulle sähköpostilla osotteen mihin voi saapua torstaina ? ja ilmottelen tiitulillekin asiasta kun se ei käy kovin usein netissä.. :) ja ee5944@kolumbus.fi on s-posti

Eli taidetaan sopia, että tulette meille :). Laitan Mansikalle ja Pikkuväelle osotteen, josko Pikkuväki kerrot sitten Tiitulille, tai voin vielä katsoa oliko tossa ketjussa Tiitulin sähköpostia. Tässähän tulee jo roppa kaupalla uusia tuttavuuksia melkein naapurista :wave: !

Piti vielä laittaa tsori siitä Villen kentän ohjeistuksesta... Tosiaan en ole paikkakuntalaisia ja jotenkin yhdistin Emäkoskentien ja Emäkoskenkoulun :ashamed: , enkä kartasta katsonut. Enkä jaksa mennä katsomaankaan, että mikä se tien nimi on, mutta siellä tosiaan kerrostalojen, Muorin kukan ja leipomon välissä on tuo puisto. Mutta nyt torstaina nähdään meillä :) . Viestit laitoin Tiitulille ja Pikkuväelle, toivottavasti tulivat. Huomenna tekstaan Mansikalle.

Helluna
Moi kaikki!!

Täältä koskenmäestähän on läytynyt paljon äitejä!!
Meillä tietokone ollut palasina ja sillä jäänyt yhteydet pitämättä,kun en ole tallentanut pikkuväen numeroa,ja mulla kaikki sähköpostit kadonneet... :/
Tietokoneet on niin kauan kivoja,kun ne toimii... =P
Esittäydyn nyt kaikille siis,olen 23-vuotias ja meillä 9kk ikäiden pikkumies.
Oon nyt vähän "ulkona" näistä teidän kuvioista,mutta olisi KIVA päästä vielä mukaan!!! (jos siis huolitte vielä meitä mukaan...)
Ilmoitelkaahan..!! =)

Täälläkin olisi yksi äiti-ihminen, joka ihmettelee Kehon ja Viholan tyhjiä leikkipuistoja ja sitä, missä ihmeessä kaikki alueen 4-6 -vuotiaat lapset luuraavat. Omani kovasti kaipaisivat seuraa. Tapaamiset onnistuisivat töiden takia kuitenkin vain perjantaisin. Kaipaako kukaan alueelta oleva leikkipuistoseuraa perjantaisin?

Yhteistyössä