C
ccc
Vieras
http://www.nokiamissio.org/index.php?option=com_content&view=article&id=374
Ei kyllä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Ei kyllä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, eikö nauru ole parempi vaihtoehto, kun tuo tyttö ei enää joudu käyttämään pohjallista toisessa kengässä? Miksi pitäs itkeä? Mikä sua tossa niinkuin haittaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, eikö nauru ole parempi vaihtoehto, kun tuo tyttö ei enää joudu käyttämään pohjallista toisessa kengässä? Miksi pitäs itkeä? Mikä sua tossa niinkuin haittaa?
ai uskot että jumala sitä jalkaa kasvatti hahah
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, eikö nauru ole parempi vaihtoehto, kun tuo tyttö ei enää joudu käyttämään pohjallista toisessa kengässä? Miksi pitäs itkeä? Mikä sua tossa niinkuin haittaa?
Kyllä uskon ja tuli hyvä mieli tuon tytön puolesta.
Kerro mitä reaktiota sä hait tällä? Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, eikö nauru ole parempi vaihtoehto, kun tuo tyttö ei enää joudu käyttämään pohjallista toisessa kengässä? Miksi pitäs itkeä? Mikä sua tossa niinkuin haittaa?
Mitä väliä sillä on, jos tyttö kuitenkin pääsi eroon pohjallisesta? Mä voin syödä luomulihaa ilman, että mun nivelreumani lihansyönnistä pahenee. Mitään tieteellistä todistetta asialle ei ole ja jos koko homma perustuu mun uskooni siihen, että luomulihalla on tekemistä asian kanssa, niin mulle se riittää. Pääasia, etten tarvitse lääkkeitä.Alkuperäinen kirjoittaja ccc:sitä että ihmiset tajuaa mitä kusetusta toi on. aivan kuin teatteri esitystä katsoisi
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Hienoa jos on päässyt ongelmista eroon tuo nuori nainen.
Mutta kai jonkinlainen skeptisyys sallitaan kuitenkin.
Hänen puheen perusteella se jalkojen erikokoisuus ei ilmeisesti ollut niin iso asia että olisi haitannut häntä koko aikaa.
Hän ei edes ajatellut mokomaa asiaa vaan ikään kuin "muisti" sen kun saarnaaja rupesi puhumaan jaloista.
Mitä on voinut tapahtua on se että jalassa tai lantiossa on tapahtunut muutos jo aiemmin jonka hän vasta nyt huomioi.
Esim lantion seudulla oleva luusto voi vaikuttaa siihen onko toinen jalka "lyheympi" näin on minullakin käynyt. Kiropraktikolla käynnin jälkeen askelsin normaalisti sitten.
Eli jalka ei todellisuudessa ollut lyhyempi.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, eikö nauru ole parempi vaihtoehto, kun tuo tyttö ei enää joudu käyttämään pohjallista toisessa kengässä? Miksi pitäs itkeä? Mikä sua tossa niinkuin haittaa?
sitä että ihmiset tajuaa mitä kusetusta toi on. aivan kuin teatteri esitystä katsoisi
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä uskon ja tuli hyvä mieli tuon tytön puolesta.
sitä että ihmiset tajuaa mitä kusetusta toi on. aivan kuin teatteri esitystä katsoisi
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kyllä uskon ja tuli hyvä mieli tuon tytön puolesta.
Luulisi että tällaiset seurakunnat ja esitykset vähentäisi uskon uskottavuutta. Haitallista jos joku oikeasti saa lohtua uskostaan ja se muuttuu naurettavaksi muiden uskovaisten pelleilyn takia..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, eikö nauru ole parempi vaihtoehto, kun tuo tyttö ei enää joudu käyttämään pohjallista toisessa kengässä? Miksi pitäs itkeä? Mikä sua tossa niinkuin haittaa?
Sua tässä on kusetettu, huijattu pahemman kerran. S-henkilö kusettaa sua mennen tullen ja luulet olevasi viisaskin, vaikka olet mennen tullen kusetettu. Mutta se ei naurata mua. Toivon että pääsisit vapaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Ihmeitä tapahtuu näinäkin päivinä.Joidenkin on vain sitä vaikea uskoa, hyväksyä tai ymmärtää.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ton tytön jalka oli myös jalkaterältään pienempi, koska sen jälkeen kenkä kävi ahtaaksi, kun sillä oli se pohjallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, eikö nauru ole parempi vaihtoehto, kun tuo tyttö ei enää joudu käyttämään pohjallista toisessa kengässä? Miksi pitäs itkeä? Mikä sua tossa niinkuin haittaa?
Sua tässä on kusetettu, huijattu pahemman kerran. S-henkilö kusettaa sua mennen tullen ja luulet olevasi viisaskin, vaikka olet mennen tullen kusetettu. Mutta se ei naurata mua. Toivon että pääsisit vapaaksi.
mikä s-henkilö saatana vai? no mieluummin mä sen kanssa kaveeraisin kuin j henkilön.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No, eikö nauru ole parempi vaihtoehto, kun tuo tyttö ei enää joudu käyttämään pohjallista toisessa kengässä? Miksi pitäs itkeä? Mikä sua tossa niinkuin haittaa?
mikä s-henkilö saatana vai? no mieluummin mä sen kanssa kaveeraisin kuin j henkilön.
Ihan oma valintasi. Sääli, koska Jeesuksen kanssa on mielenkiintoista.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:jeesus ei salli mitään hauskaa joten el diablo on mun mieleen enempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Ei näy,mutta Nokia Mission ohjelmat eivät ole mielestäni hihhulointia.Ihmeparantumisia tapahtuu.Meidänkin perheessä on koettu =) Minusta on erittäin ikävää,että uskovia nimitellään hihhuleiksi.