NOKIA C5-03 ja Facebook ongelma, apuaja tarvitaan!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras :)

Vieras
Onko kellään tuota kosketusnyttöpuhelinta? Osaisiko joku kertoa että miten siinä saa laitettua toiminnun "on paikassa se ja se" facebookiin? Va eikö saa ollenkaan? Puhelimen esittelyssä kyllä mainittiin että pitäisi onnistua mutten kyllä löydä sitä ;(
 
menin sivulle touch.facebook.com tuolla puhelimellani, mutta kun painan "Paikat" ei siinä ole mitään mistä jatkaa ja aina en päässyt noinkaan pitkälle. sitten se vaan hyppää profiiliin. eikö sijainnin määrittäminen ole mahdollista tällä kännykällä vai miksi se tekee näin?
 

Yhteistyössä