V
vieras :)
Vieras
Onko kellään tuota kosketusnyttöpuhelinta? Osaisiko joku kertoa että miten siinä saa laitettua toiminnun "on paikassa se ja se" facebookiin? Va eikö saa ollenkaan? Puhelimen esittelyssä kyllä mainittiin että pitäisi onnistua mutten kyllä löydä sitä ;(