Noinkohan miun suunnitelmat peruuntuu taas tänään :/

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No kyl mie joo vähän laulaa luikautin :ashamed: Kiitos.
Missä päin te istuitte?
Siitä missä lauloit vähän eteenpäin ja toisiks viimene pöytä oikealla, osa siitä porukasta ainakin ties sun nimenkin...Me oltiin ne joilla oli ne essut päällä ja pahvitötteröt päässä.. :D
Aah joo... Ne siskokset tunnen jo lapsuudesta saakka :)

Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
No voihan pärsse sen kanssa... Peukut pystyssä oon täällä.
Mie oon jo vähän niinku luovuttanu... Kun ajattelin et se olis se sama aika kun olis ollu perjantainakin... Eli kuudelta syömään ja kasilta lehvaan... Noh, katotaan millon vastaa yleensäkään jotain ja mitä...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
No voihan pärsse sen kanssa... Peukut pystyssä oon täällä.
Mie oon jo vähän niinku luovuttanu... Kun ajattelin et se olis se sama aika kun olis ollu perjantainakin... Eli kuudelta syömään ja kasilta lehvaan... Noh, katotaan millon vastaa yleensäkään jotain ja mitä...
Onpas ikävää. Mä kans ootin että B olis ottanu viimme viikolla yhteyttä, niinkö sovittiin, mutta... Jotenkin ei käy tasan onnen lahjat. Mutta jotenkin oottaisin että X ees ilmottas että nyt ei käy tai jotain :|

Sori kun jankkaan vielä tätä asiaa :ashamed:
Nyt päästään taas siihen samaan missä oltiin kerran aikasemminkin tämän tyypin kanssa... Muistaakseni kerran aikasemminkin tyyppi on kahesti perunu sovitun tapaamisen ja toisella kerralla ei kanssa ilmottanu yhtään mitään ja ehkä viikko meni kun laitoin viestiä että onhan kaikki ok kun mitään ei ole kuulunu... Ja kaikki oli ok. En muista mitä sillon selitti syyksi peruutukseen ja viestittömyyteen...
Nyt siis ei edelleenkään ole kuulunu mitään... Ja en maha sille mitään että ajattelen vaan että eihän mitään ole sattunu :ashamed: Mutta kun ei luonto anna periksi vielä laittaa viestiä perään... Taidan oottaa taas viikon verran ja jos ei omatoimisesti laita miulle mitään niin sitten nolaan jälleen kerran itteni ja kyselen ettei mitään vaan ole sattunu... Ja taas kerran nielen sen selitykset :ashamed:
Äh, ärsyttää tällanen...

Yhteistyössä