Aah joo... Ne siskokset tunnen jo lapsuudesta saakkaAlkuperäinen kirjoittaja Maira:Siitä missä lauloit vähän eteenpäin ja toisiks viimene pöytä oikealla, osa siitä porukasta ainakin ties sun nimenkin...Me oltiin ne joilla oli ne essut päällä ja pahvitötteröt päässä..Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No kyl mie joo vähän laulaa luikautin :ashamed: Kiitos.
Missä päin te istuitte?
Mie oon jo vähän niinku luovuttanu... Kun ajattelin et se olis se sama aika kun olis ollu perjantainakin... Eli kuudelta syömään ja kasilta lehvaan... Noh, katotaan millon vastaa yleensäkään jotain ja mitä...Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:No voihan pärsse sen kanssa... Peukut pystyssä oon täällä.
Onpas ikävää. Mä kans ootin että B olis ottanu viimme viikolla yhteyttä, niinkö sovittiin, mutta... Jotenkin ei käy tasan onnen lahjat. Mutta jotenkin oottaisin että X ees ilmottas että nyt ei käy tai jotain :|Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mie oon jo vähän niinku luovuttanu... Kun ajattelin et se olis se sama aika kun olis ollu perjantainakin... Eli kuudelta syömään ja kasilta lehvaan... Noh, katotaan millon vastaa yleensäkään jotain ja mitä...Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:No voihan pärsse sen kanssa... Peukut pystyssä oon täällä.
Miehet :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Onpas ikävää. Mä kans ootin että B olis ottanu viimme viikolla yhteyttä, niinkö sovittiin, mutta... Jotenkin ei käy tasan onnen lahjat. Mutta jotenkin oottaisin että X ees ilmottas että nyt ei käy tai jotain :|
Jep!Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Miehet :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Onpas ikävää. Mä kans ootin että B olis ottanu viimme viikolla yhteyttä, niinkö sovittiin, mutta... Jotenkin ei käy tasan onnen lahjat. Mutta jotenkin oottaisin että X ees ilmottas että nyt ei käy tai jotain :|
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
Joo ei ole kuulunu herrasta yhtään mitään :kieh:
Kävinpä sitten vuokraamassa kolme lehvaa ja märehdin kotona...