Noinkohan miun suunnitelmat peruuntuu taas tänään :/

Pitäs mennä ystävän kanssa syömään ja lehvaan, mutta siitä ei ole vieläkään kuulunu mitään... Mie jo eilen laittelin viestiä et kattelee Finnkinon sivuilta mitä lehvaa haluaa mennä kahtomaan ja tuossa hetki sitten laitoin viestiä et tuleeko taas mutkia matkaan, mutta kumpaankaan en ole saanu vastausta...
Meidän piti mennä jo viime perjantaina syömään ja lehvaan ja sillon se peruuntu... Ehdotin uudeks päiväks tätä päivää ja se sopi hälle...
No onhan tässä vielä muutama tunti aikaa...

vieras
Siis onko tällä kaverilla taipumusta useinkin perua sovittuja tapaamisia? Jos on, mä en enää olisi aloitteellinen, vaan odottaisin että hän seuraavaksi ehdottaa yhteistä menoa. Ärsyttävää tuollainen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis onko tällä kaverilla taipumusta useinkin perua sovittuja tapaamisia? Jos on, mä en enää olisi aloitteellinen, vaan odottaisin että hän seuraavaksi ehdottaa yhteistä menoa. Ärsyttävää tuollainen.
No se on vähän niin ja näin... Joskus peruu joskus taas ei...
Joo kyl mä nyt meinasin etten enää laita viestiä, laittakoon sitten kun huvittaa...
Harmittaa vaan kun nyt olis ollu sopiva aika mulla... Seuraavaa kertaa ei sitten taas tiedä millon onnistuu ilman järjestelyjä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis etkö ole edes sanonut sille aikasemmin, ettei tolla tavalla odotuteta toisia ja jätetä vaan vastaamatta?
No en mie viiti aikuiselle miehelle opettaa tapoja jos ei ite sitä tajua :)
Kyl mie saatan hiukan tylysti seuraavan kerran vastata viestiin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No kyl mie joo vähän laulaa luikautin :ashamed: Kiitos.
Missä päin te istuitte?
Siitä missä lauloit vähän eteenpäin ja toisiks viimene pöytä oikealla, osa siitä porukasta ainakin ties sun nimenkin...Me oltiin ne joilla oli ne essut päällä ja pahvitötteröt päässä.. :D

Yhteistyössä