Kiitos kaikille onnitteluista!
Nyt vihdoin tää alkaa tuntua hiukan todellisemmalta ja kun liikkeitäkin tuntuu ja ne päivä päivältä vahvistuvat, niin pikku hiljaa alkaa skeptisempikin uskoa, että joku tuolla mahassa asustaa...
Babygreen, tsemppiä RU:n odotteluun. Äkkiä se aika menee ja itse toimenpide oli ainakin mulla tosi mukava ja kesti vain vajaan puoli tuntia. Ultraaja oli aivan ihana, rauhallinen ja kertoi koko ajan, mitä tarkasteli ja näki. Itse en siitä kuvasta kovin paljon ymmärtänyt, mutta sen pippelin ehdin kyllä itsekin nähdä ennen kuin ultraaja edes kysyi, haluanko tietää sukupuolen. Eli ne ketkä eivät halua sen paljastuvan, suosittelen, ettette kovin tarkkaan näyttöä tiiraile
Nemelialle tsemppiä ja hyviä vointeja! Toivottavasti saat ajan kulumaan vaikkapa hyvien hömppäkirjojen parissa
LilyAlicelle ihan valtavasti onnea iloisista uutisista! :heart: Nyt nautit täysillä onnellisesta olosta ja joka hetkestä. Kaikki menee varmasti hyvin loppuun saakka
Nyt annat itsellesi luvan leijua pää pilvissä ja tuntea sitä suunnatonta onnentunnetta, jota olet varmaan pitkään odottanut. Ai että mä tulin niiiin iloiseksi sun puolesta!
Mä tykkään kovin tästä ketjusta, jossa kaikki ollaan ekakertalaisia, vaikka sitten ollaankin aika eri vaiheissa taivalta. Oikeastaan se on kivakin juttu, että osa on jo pidemmällä, jolloin kuulee, mitä itselläkin on todennäköisesti vielä edessä. Toisaalta on kiva seurata perässä tulijoita ja muistella omia tuntemuksia eri vaiheissa.
Pikku hiljaa pitäis alkaa katsella vaunuja. Mä olen siinä asiassa aivan tumpelo, enkä jaksais millään alkaa vertailla ja selvitellä eri vaihtoehtojen plussia ja miinuksia. Kun joku vaan kertois mulle, että ostapa tollaset. Voisko teistä joku päättää mun puolesta, pliis??
Toki en nyt ihan vielä ajatellut niitä ostaa, mutta pitäis alkaa seurata ilmoituksia, kun käytettynä ne aion ostaa. Käyttöä kun jatkossa ei enää meillä niille tule