*Noin kolmekymppiset ekakertalaiset ELOKUUSSA*



- o d o t t e l i j a t -

Valeska................................LA 12.10.2010.............
Danuli79...............................LA 15.10.2010............NKL
Siiris80.................................LA 15.11.2010............VKS
Keltakaneli............................LA 6.12.2010..............TAYS / VAS
Hampianen...........................LA 8.12.2010..............TYKS
Nunuliini...............................LA 10.12.2010.............VKS
Smi.....................................LA 5.1.2011................Jorvi
Tinka...................................LA 17.1.2011..............NKL
Neulainen.............................LA 26.1.2011..............TAYS
Rae34..................................LA 9.2.2011...............
Siukuki.................................LA 21.2.2011.............
Kaapo80...............................LA 5.3.2011...............
Linda32................................LA 19.3.2010.............MKS
Hlemmur..............................LA 25.3.2011.............OYS
talitintti80.............................LA 6.4.2011..............KOKS




- j a k a u t u n e e t -

2010
Celia81 14.2. Poika
Piip 7.3. (41+5, sektio) Poika 4120g, 53cm, pipo 37cm
Hapsiainen80 19.3. klo 5.10 (38+2) Tyttö 3580g, 48cm, pipo 34cm
Päpsy 28.3. klo 22.31 Poika 4120g, 54,5cm
Omena -81 21.4. klo 10.34 Tyttö 3270g, 51cm, pipo 35
Unico 24.4. klo 4.48 (39+1) Tyttö 3670g, 51cm, pipo 36,5cm
Kevätesikko 8.5. (38+5) Tyttö 2940g 47cm
Odessa80 20.5. (40+4) Tyttö 3660g
Jane69 16.6. (40+2) Poika 3150g, 50cm, pipo 34
Mekkala 20.7. klo 8.58 (39+5) Poika 4035g, 50cm
Pikkumangusti 2.8 Poika 3145g 49,5cm
Sipsunen 8.8. (rv 40+0) tyttö 3215g 48cm :flower:

Poikia 6 Tyttöjä 6

2009
Niiskunenä-78 23.1. klo 22.14 (37+0) Poika 48 cm, 2835g
Vetku 1.2. klo 12.15 Tyttö 49cm, 3330g
Memmuliina 2.2. (41+3) Tyttö 49cm, 3045g
Kvart Över 17.2. klo 19.40 (41+0) Tyttö 52cm, 3920g
Hazel 20.2. (39+2) Tyttö 49cm, 3370g
Myrna 4.3. klo 7:36 (37+3) Poika 46cm, 2772g
Salmiakkitassu 30.5. (40+1) Poika 48,5cm, 3480g
Nuutti79 14.7. (39+1) Tyttö 48cm, 2940g
Tiara 18.7. klo 1:10 (40+3) Tyttö 49cm, 2975g
Mandy81 23.7. (38+3) Poika 49cm, 3240 g
Pilvilinna 29.7. Poika
Valkolilja 27.8. Poika ja Poika
Rosehip 14.9. klo 2:53 (40+5) Tyttö 52cm, 3230g
Citrus 15.9. Tyttö
Piki80 26.10. klo 11.38 (40+2) Tyttö 3654g, 51cm, py 34,5
La Mer 14.11 klo 17.39 Tyttö 3284g, 50 cm
JoJo 20.11 Poika
Ada 8.12 klo 9.03 (39+3, sektio) Poika 3475g, 48 cm
Delfis 14.12 Klo 19.42. Poika 3790g, 52cm, pipo 35cm.
Salome 21.12 Poika 3060g ja 48cm

Poikia 10 Tyttöjä 10




2010
Tammikuun pino Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset *Tammikuussa*
Helmikuun pino *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset HELMIKUUSSA*
Maalis- ja huhtikuun pino *Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*
Touko- ja kesäkuun pino *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset TOUKO- ja KESÄKUUSSA*
heinäkuun pino *Noin kolmekymppiset ekakertalaiset HEINÄKUUSSA*

Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvapuolella:
Noin kolmekymppiset ekakertalaiset *nimenhuuto*

*Kolmekymppiset tokakertalaiset ELOKUUSSA*
 
Viimeksi muokattu:
Lyhensin hieman listaa. Keskusteluista jätin vain 2010 keskustelut, koska niiden aloituksista siis löytyy edelleen linkit vanhempiin keskusteluihin. Jaoin myös tokakertalaiset omaan pinkkaan ja laitoin linkin heidän keskusteluunsa. Katsotaan jos jossain vaiheessa jätän ne pois, mutta mielestäni vielä kiva pitää mukana tuo lista. :)

:attn: Huomautelkaa jos siellä on jotain virheitä. Yritän pikkuhiljaa päästä kärryille tästä päivittämisestä...
 
Hieno pino Keltakaneli! Ja onnittelut potkuista! :) En mä ainakaan yhtään loukkaantunut siitä sun aiemmasta tekstistä, niinhän se on kun Vetkukin sanoi, että näinhän näiden pinojen kuuluu mennäkin. Tuossa näköjään kävi vähän niin että kun ensin oli vain pari tokakertalaista joilla oli "tuttuja" tässä pinossa niin sitten kun tokakertalaisia tuli lisää niin oli vanhojen tuttujenkin helppo tulla... Mutta hyvä musta näin, kuten aiemmin sanoinkin jo niin itelle ainakin oli silloin viimeksi tärkeää just se samassa tilanteessa olevien kanssa kirjoittelu eikä niinkään ehkä niiden neuvojen hakeminen kokeneemmilta. Ja vielä puolustaisin vähän Sashaa, että olen varma ettei hän tarkoittanut tuolla sun lainaamallasi kommentilla mitään "ilkeää", vastasi vaan mun puolitosissani esittämääni kysymykseen.

Mutta toivotaan että uusia ekakertalaisia tulee paljon ja saatte tänne kunnon keskustelun pystyyn :) Minä ihan varmasti käyn täällä ainakin teitä kurkkimassa :D

Ihanaa odotusaikaa kaikille!
Kvartti ja Myyrä 31+3
 
Kvartti Juu, en ajatellutkaan että sasha ilkeyttään, mutta itselleni tuli tosiaan kai jonkinlainen pesänsuojeluvaisto... :LOL: Tokakertalaistenkin pino meni mulla kirjanmerkkeihin, käyn kans välillä lueskelemassa kuulumisia. :wave: :)

Keltakaneli ja kickboxing-poika 21+4
 
Kiitos Pikkumangusti :heart: Muuten lisäys vielä tarpeelliseksi kokemieni listaan... Meillä ei ainakaan mitkään tumput pysy kädessä niin nämä pop bodyt käännettävillä tumppu hihansuilla ovat olleet kovassa käytössä joka päivä kunnes sormenkynsiä saa leikata.

http://www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx?id=4821&productidentifier=60050483&colorid=2504990&sectionid=clothes&subsectionid=BODIES
 
Mekkala Tuo taitaa olla samainen kuin kuvassa pikku herralla? Hyvän värinen ruskea, tykkään muutenkin kovasti juuri noista Popin vaatteista, täytyy vielä käydä siellä varmaan kurkkimassa. :)
Aloin nyt oikein miettimään että minkälaiset hihat sieltä ostamissani muissa bodeissa on.. pitääkin tarkistaa! :)
 
Mekkala niin pienestä ne vaan elämänsä alottaa... :) Suloinen poika.

Huomenna (muutaman minuutin kuluttua) alkaa sitten virallisestikin elokuu.

( . ) Taas hirveä iltajumppa pojalla meneillään... :D Maanantaina neuvola. Painoa on tullut aika hurjasti raskauden alusta tähän päivään... jo noin 12kg. Taidan siis olla niitä, jotka lihovat sen yli 20kg, helposti. No, kyllä näillä herkutteluilla. :ashamed:

Keltakaneli 21+5
 
Keltakanelille kiitokset uudesta pinosta! :)

mekkalalle hieman myöhäiset onnittelut pojasta! :flower: Ihana kuva! :heart: En ookaan tuollaisia bodeja nähnyt. Käteviä varmaan. Harmi vaan, että meillä on jo kaappi täynnä vauvanvaatteita, niin ei voi enää shoppailla lisää... :ashamed: Muutamista yökkäreistä tuollaiset hihat löytyy kyllä.

Tervetuloa, Anna-79! :flower:

Taas on vierähtänyt aikaa siitä, kun viimeksi kirjoittelin kuulumisia... Ei oo juuri tullu palstailtua, kun mieskin on ollu lomalla. Oon siis edelleen saikulla, ja rauhallisesti pitää ottaa aina sinne viikolle 34 asti. Vauva on ollu tosi energisellä tuulella viime aikoina. :heart: Tai sitä kai se on, että mä tunnen yhä useammat liikkeet nyt, kun vauva on jo isompi. Välillä pitää ihan jäädä "tuijottamaan omaa napaa", kun masu ihan hytkyy toisen myllätessä siellä. :D Mä itse voin myös tosi hyvin. Ei oo ollu mitään kipuja tai supistuksia... Siinä mielessä tuntuu vähän tyhmältäkin tämä lepäily. Sairaalassa ja sieltä pääsyn jälkeen kotonakin mulla oli univaikeuksia, mutta nyt nekin on onneksi helpottaneet. Tosi hyvin saan nukkua, ja siitä oon onnellinen! :) Eikä enää tarvi käydä vessassakaan niin usein kuin yhteen väliin. Pian ois taas kontrolliultraa sairaalassa. Ja perhevalmennus alkaa kohta myös.

Valeska 29+5
 
Onnea Pikkumangustille ihanasta pienestä prinssistä :heart:

Täällä ensimmäinen työpäivä, mutta kyllä se tästä alkaa sujua. 3kk töitä ja sitten alkaa äitiysvapaa, saapi nähdä miten nopeasti aika taas meneekään.

Oon nyt vähän hukassa kun yritän sopivia kärryjä miettiä pienelle.. Osaisko joku neuvoa? Haluaisin kevyet ja kestävät vaunut ja mietin ensinnäkin sitä, korreloiko hinta suoraan laadun kanssa? Kannattaako satsata esim. Emmaljungiin? Ja mitenkä on, kannattaako ennemmin ostaa käytetyt vaunut "paremmalta" merkiltä kuin uudet joltain halvemmalta?

Meillä vaunuja tullaan säilyttämään alhaalla pyörävarastossa ja kiikutan sitten vauvaa ylös kolmanteen kerrokseen (ei hissiä). Tulen varmaan kärryttelemään vauvan + koiran kanssa aika paljon. Autoon kyllä mahtuu hyvin monenlaiset vaunut, ainoa ongelma on, että koiran häkki + vaunut eivät taida mahtua samalla kerralla millään.

Olen jotenkin ihan huuli pyöreänä koko jutun kanssa, tuntuu että suurimmalla osalla muita tulevia äitejä on selkeä visio, minkä merkin + mallin haluaa, mulla taas ei mitään. Emmaljungan Duo Edge on yksi vaihtoehto, todennäköisesti ostaisin käytettynä.
 
Smi
Jospas minäkin sitten taas intoutuisin kirjoittelemaan... :)

Ikää on 33 vuotta, laskettu aika 5.1.11 ja synnytyssairaala Jorvi. "Kotoisin" olen samasta vauvakuumeilijoiden pinosta kuin Keltakaneli, Rae, Siukuki ja Anna.

Neuvolassa käyty juuri tänä aamuna ja kaikki oli hyvällä mallilla. Tällä kertaa vauvan sykekin löytyi heti, viimeksi sitä etsittiin vartti ja hieman alkoi jo tuskan hikeä pukkaamaan... Kohdun pohjan korkeus mitattiin tänään ekan kerran ja se oli 15 cm, kohta pitää kuulemma ottaa napakoru kasvavan mahan tieltä pois :)

Lähden tästä lomailemaan reiluksi viikoksi, joten varsinaiseen vauhtiin tämän kirjoittelun kanssa taidan päästä vasta elokuun puolessa välissä, mutta ainakin avaus on nyt tehty :D

Onnea pikkunappulasta Mangustille :)

Ihanaisia, aurinkoisia elokuun päivä kaikille :wave:

Smi 17+5
 
Onnea Pikkumangustille pikkuisesta pojasta! :heart: :flower:
Kerrotko vielä päivän, kun en tiennyt tapahtuiko tuo viime yönä tämän vai viime vuorokauden puolella. Ja jos haluat, niin kellonajankin voin tuonne listaan kirjata... :)

Tervetuloa Smi! :flower: Hienoa saada sinut joukkoomme. Mukavaa lomailua!

Vaunuista/rattaista: Me saadaan lainaan kaverilta vaunut, joten mietin lisää sitä asiaa sitten kun on rattaiden aika. Vaunut on vanhat "retrot" ja toteuttavat mun vaatimukset hyvin. Tärkeinpiä asioita on isot renkaat, joilla etenee sohjossakin ja iso tavaratila vaunun alla, että mahtuu ruokaostokset yms. koska kuljen kävellen tai bussilla kaupassa. Autoo meillä ei oo, joten jos jonnekin mennään niin bussilla ja pitkänmatkan busseissa on hyvät tavaratilat, ei tarvi niin pieneen mahtua. Mummolaan voisi ostaa jotkin halvemmat vaunut kirppikseltä, niin ei tarvitsisi edes kuskata vaunuja mukana...

Valeska onnittelut poksuista. Poksun minäkin maanantaisin. :)

(.) Tänään oli neuvola. Ekaa kertaa katsottiin sf-mitta. Ylärajoilla meen. Neuvolalääkäri on noin kuukauden kuluttua, jos meen yli ylärajan silloin, niin saattaa edessä olla sokerirasitustesti. Plääh! Painoakin on tässä raskausaikana kertynyt n.10kg, joten täytyy ruveta tarkkaileen herkkujen määrää. Muuten syön aika "normaalisti", mutta raskausaikana oon jostain kumman syystä antanut itselleni luvan herkutella ihan liian usein. Niin, ja liikunta on jäänyt melkein kokonaan, vaikka aiemmin vähintään lenkkeilin muutamat kerrat viikossa. Täytyy siis palata arkeen, vaikka raskaana olenkin. Oli se vaan aika juhlaa, kun puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen raskautui. =)

Keltakaneli 22+0 poks!
 

Yhteistyössä