Noh, teettekös uudenvuodenlupauksia?

"nipa"
Mä alan käymään salilla, tarttis kiinteyttää... :) Eli aika perinteinen.
Lisäksi lupaan jättää mieheni kun totun ensi vuonna alkavan kouluni rytmiin ja saan itsevarmuutta pärjätäkseni yksin :)
 
"vieras"
minä aion tehdä lupauksen etten herkuttele arkipäivisin. Olen kyllä ihan hoikkarunkoinen, eli en laihduttamisen vuoksi vaan myös siksi ettei aikuinen tarvitse niin paljon herkkuja!
Ja myös esimerkin vuoksi ettei lapseni opi naposteluihin.. koskee niin jätskiä, lettuja kuin karkkia!
 
viears
Idiootti! Ei raskaana ollessa saa laihduttaa, se on kaikki vauvalta pois! Ei taida lapsi paljon sulle merkata.
äläs nyt vouhkaa, kyllä voi ns. laihduttaa muuttamalla ruokailutottumukset terveellisemmiks ja jopa neuvolassakin pistetään diettille ylipainoisia odottajia, kun riskit ylipainoisilla on aika mittavat. Lapsi saa kaiken tarvitsemansa ravinnon riippumatta äidin painosta, se et erittyykö joatin haitallisia aineita enemmän on sitten toinen juttu.
 
Mä laihduin raskaana ollessa ensin 5kiloa ja se johtui juurikin siitä että en mussuttanut enää mitään kakkaa kamalia määriä vaan elin tukevilla salaateilla ja lisäsin ruokalistaan kasivksia ja terveellisiä ruokia :) En pihdannut ikinä vaan söin niin paljon kun jaksoin (ehkä pikkusen liikaakin) ja silti paino vaan putosi ja putosi.. Neuvolassa huolestuivat ja kysyivätkin että muistanko syödä kunnolla ja eivät puuttuneet enää asiaan kun kerroin parin päivän ruokailut :D
 
Mä laihduin raskaana ollessa ensin 5kiloa ja se johtui juurikin siitä että en mussuttanut enää mitään kakkaa kamalia määriä vaan elin tukevilla salaateilla ja lisäsin ruokalistaan kasivksia ja terveellisiä ruokia :) En pihdannut ikinä vaan söin niin paljon kun jaksoin (ehkä pikkusen liikaakin) ja silti paino vaan putosi ja putosi.. Neuvolassa huolestuivat ja kysyivätkin että muistanko syödä kunnolla ja eivät puuttuneet enää asiaan kun kerroin parin päivän ruokailut :D
Juuh, maalaisjärki on hyvä olla mukana. :) Itellä uhkas mennä vähän överiksi edellistä odottaessa, mutta sain kiskottua itteni normaaliin ruokavalioon takaisin, vauvan takia.
 
IhanaValo
Kaipa se ois se painon pudotus itelläkin ekana listalla..yritän ainakin aluks kattoo kalorimäärät ja sen semmoiset kohilleen, vähennän herkuttelua jne. Ylipäänsä yritän syödä terveellisemmin.
Ja sais lähteä ainakin 10kg, enkä panis pahakseni jos lähtis enemmänkin. Tuossakin kympissä mahtaa olla tekemistä, toivottavasti ei liikaa : /
 

Yhteistyössä