Noh, paljonko sitä pätäkkää tilillä on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marjaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marjaana

Vieras
Kun tämä köyhyys ja raha-asiat on nyt niin kovasti tapetilla niin kerrataas tilin saldot.

Mä aloitan, mulla tällä hetkellä 5 090,45 e. Miehellä varmaan jotakuinkin saman verran, lisäksi ruokatilillä 370.90e.

ma en tajua kun taalla usein tunnutaan kyseltavan tata asiaa. Mita valia paljonko siella on kun laskut pitaa kuitenkin maksaa.... ja nyt sitten oma vastaukseni , tililla on viisi euroa.

just katoin, n. 1500e ja seuraava tilipäivä on vasta 15 tammikuuta. Onneks on melkein kaikki lahjat ostettu eikä taida mitään suurempia laskuja enää tulla. Miehen rahoista en tiedä. Vähän enemmän sillä kait on, mut ei kuiteskaan monia tonneja. Palkkapäivänä rävähtää miun tilille n. 1300e joka kuukauden 15. päivä.

olisko n.10? ja lahjojakaan ei kaikkia vielä ostettu :( pojalle 2-v on vain titi-dvd ja uusi auto vanhaan rataan ostettu... onneksi tuo ei vielä suuria osaa odottaakaan ja saa paketit myös kummeilta ja mun vanhemmilta. reilu viikon sairaala reissu veti muutenkin tiukan budjetin ihan äärimmilleen.

Yhteistyössä