No voihan *"?%&?# mies sanoi, että maanantaina varataan aika mulle autokouluun

Mun mies oli suurinpiirtein saman verran kun pakotin sen sinne. Kauhea purnaus ja valitus, mutta paha täällä Suomen kamaralla on ilman korttia kuljeksia. Ja voin ihan rehellisesti kertoa, että jos mun mieskin selvisi niin selviät sääkin. Tsemppiä vaan teinien keskelle :D
 
vieras
Minä olen 35 ja aloitan maanantaina autokoulun, että kyllä sinäkin siihen pystyt. Minä tosin päätin tän, kun miehestä erosin, joten nyt annetaan palaa ja tehdään jotain, mitä en olisi uskonut koskaan tekeväni, vaikka olen jo vuosia asiaa pähkäillyt.
 
hmm
:D Sepäs sattui.. mun mies soitteli autokouluun jo perjantaina, mut se oli menny jo kiinni.. aikoi soittaa ma uudestaan.. mä oon 27v joten en ihan teini itsekkää enää.. :D ja kortin se mulle haluaa. Missä sä asut, jos päästäis samalle kurssille ? :D
 
olen minäkin tätä tahtonut (joskus) mutta paskat on ny housussa kun se pitäisi tehdä.Miten mä jollain autolla yhtäkkiä oppisin ajamaan :eek: omallamme olen joutunut ajamaan mutta se onkin automaattivaihteellinen B)
Kyllä kai mää seleviän tai sitten aiheutan vuosisadan katastrooffin :snotty:
 
www
tsemppiä, on tosi jees kun pääsee autolla menemään minne haluaa eikä tarvii jahkailla bussien ja painavien kassien kanssa..nim. autokoulun 18v.nä ajanut mutta vasta 28v.nä alkanut oikeasti ajamaan :)
 
hmm
No et kaukana, mä asun oulussa :D Kyllä mäki sen kortin haluan et pääsen ilman miestäki liikkumaan paremmin millon haluan, mut se autokouluun meno jännittää ihan hirveästi.. Siellä ku on niiden 10v nuorempien seurassa eikä tajua mistää mitää :D
 
gh
Ikää 26 ja menin autokouluun. Sitä ei pidä miettiä eikä jännittää liikaa niin kyllä siitä selviää ja meillä ainaki on niin rennot opettajat että mukava käydä ajamassa. Teoriat onki sitte niin ja näin ku teinejä täynnä luokka, tuntuu kuin ois yläasteelle palannu. :D
 
Täällä kanssa yksi kortiton. Jos mies ehdottaisi että varataan mulle aika autokouluun ja maksaisi sen, niin mikä ettei. Se on vaan niin törkeen hintanen että mieluummin sitten olen ilman korttia. Miksei alennusmyynnit voi koskea autokoulua :kieh:
 
vieras
Mä oon 23 ja mulla on aina ollut epäilys, että opinko ajamaan ja mitä enemmän aikaa on kulunut sitä enemmän oon pelännyt ajamista ja ajatellut etten korttia tuu hankkimaan. Mut nyt ku oon vaan lapsen kanssa kotona eikä oo töitäkään enää ja opiskelupaikkaankin jäi 1 piste uupumaan niin päätin, että jotain uutta haluun lähiaikoina saavuttaa niin nyt sitten alotin autokoulun :)

Vähäsen jännättää opinko tarpeeksi hyvin ajamaan, että kortin saisin, aika vaikealta on ajaminen tuntunut mut oon ihan tyytyväinen, että kuitenkin autokouluun menin. Ja kaiken ikäisiä on muuten mun kanssa teoriatunneilla istunut.
 
J.
Alkuperäinen kirjoittaja Crazy Cat Lady:
Täällä kanssa yksi kortiton. Jos mies ehdottaisi että varataan mulle aika autokouluun ja maksaisi sen, niin mikä ettei. Se on vaan niin törkeen hintanen että mieluummin sitten olen ilman korttia. Miksei alennusmyynnit voi koskea autokoulua :kieh:
Ehdota miehelle et hakee opetuslupaa ja opettaa sua, tulee paljon halvemmaksi. Jos olisin aiemmin tajunnut tän mahdollisuuden niin olisin ehdottomasti käyttänyt hyväksi! Nyt on jo suurin osa autokoulusta käytynä niin ei enää auta...
 

Yhteistyössä