No voihan *"?%&?# mies sanoi, että maanantaina varataan aika mulle autokouluun

kiitos vaan taas tsempeistä.Kyllä mä itsekin uskon että selviän siitä mut kun tää tuli niin yhtäkkiä :D :LOL: ja iällähän ei ole mitään väliä :whistle:

Kiva,että siellä muutamilla oli löytynyt se ajamisen hurma vuosienkin päästä =)
Mä kyllä tiedän, että tulen myös ihastumaan ajamiseen.Siihen että pääsen yksikseni kameran kanssa liikenteeseen mihin haluan ja päälle vielä lasten kanssa liikkuminen helpottuu niin paljon. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua alkaa jo pikku hiljaa jännittämään maanantai, kun pitää sinne autokouluun mennä, ikää kun mulla siis se 35 ja en ole autoa oikeastaan koskaan ajanut, kerran olen kokeillut joskus 9 vuotta sitten :)
Mulla on vielä sekin, että maha vaan koko ajan kasvaa, kun la on marraskuussa ja sitä ennen pitäisi kortti käteen saada. Ensin meinasin että odotan synnytyksen yli, mutta sitten totesin, että nyt heti tai ei koskaan.

Tulee varmasti omaa elämää helpottamaan tuo kortti, kun elää yksin 2 lapsen ja 4 koiran kanssa, niin kulkeminen helpottuu huomattavasti kun sen kortin saa.
Tsemppiä sinullekkin maanantaihin!!Mä menen vasta sitten ilmottautumaan loppukuun kurssille :kieh:

Sulla kyllä tulee tarpeeseen kortti.Sitä ei varmaan ymmärräkkään kuinka paljon se helpottaa tätä arkea kun pääsee autolla matkaan.Mä jo seikkailin eilen autokaupoilla netissä :saint:
 

Yhteistyössä