No, voi räkä... Pitääkö iltikseen hakea joka vuosi uudelleen?

  • Viestiketjun aloittaja tyystin unohtunut
  • Ensimmäinen viesti
tyystin unohtunut
Mä nyt yht' äkkiä havahduin, että koulu alkaa taas ylihuomenna ja lapsen pitäs mennä iltikseen.. Pitääkö sinne hakea joka vuosi erikseen, vai saako sinne mennä "automaattisesti, kun on jo ekaluokalla ollut? Joo, soitan kyllä huomenissa kaupungille, mutta mites muissa kaupungeissa tämä menee?
 
"a.p."
[QUOTE="Huoh";30155175]Vai että nyt jo havahduit? No tottakai pitää hakea, jo loppukeväästä. Herranen aika kun ihmiset on saamattomia.[/QUOTE]

Ja voi hyvät hyssykät, miten on ihmiset lukutaidottomia! Saamattomuus ja unohtaminen on mun mielestä kaksi eri asiaa... No, ei voi mitään jos ei pääse - se on sitten vaan voi voi ja kertalaakista pudotus "itsenäistymiseen". Mutta toivottavasti sinä sait edes "miljoona pientä", kun pääsit v**lemaan. :D
 
"..."
[QUOTE="a.p.";30155338]Ja voi hyvät hyssykät, miten on ihmiset lukutaidottomia! Saamattomuus ja unohtaminen on mun mielestä kaksi eri asiaa... No, ei voi mitään jos ei pääse - se on sitten vaan voi voi ja kertalaakista pudotus "itsenäistymiseen". Mutta toivottavasti sinä sait edes "miljoona pientä", kun pääsit v**lemaan. :D[/QUOTE]

Jaa.. Mun mielestä ainakin tässä tapauksessa saamattomuus ja unohtaminen on sama asia.

Ihan varmasti sulle on aikanaan ilmoitettu asiasta. Olet joko ollut saamaton ja unohtanut tai sitten sun pitää alkaa lukea sitä kotiin tulevaa postia.
 
Joka vuosi pitää hakea. Asiasta on VARMASTI tiedotettu helmi-huhtikuussa. Vain osa ekaluokkalaisista jatkaa toimintaa 2.luokalla joten ei voida ilman erillistä ilmoittautumista pitää lapsia listoilla. Silloin helposti laskutettaisiinkin perheitä, jotka eivät jatka. Kunnasta riippuu, miten kakkosille on tilaa. Minun työkunnassa kaikki kakkosetkin mahtuu mukaan. Olen siis apip-ohjaaja.
 
iippari ohjaaja
no todellakin pitää ja nyt on varmaan jo liian myhäistä.Ryhmät ensisijaisesti täytetään ekaluokkalaisilla ja jos paikkoja jää otetaan tokaluokkalaisia ikäjärjestyksessä(loppuvuodesta syntyneistä aloitetaan).
 

Yhteistyössä