P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28168567:Eikö kukaan lähde keskustelemaan sun kanssa?![]()
Ei näköjään, mutta tarttuisitko sinä rapalaan?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28168567:Eikö kukaan lähde keskustelemaan sun kanssa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28168567:Eikö kukaan lähde keskustelemaan sun kanssa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28168609:Njet.
Toivottavasti löydät juttuseuraa. Onhan se sääli, jollei persugalluppikaan saa palstaa hereille.
Eiku hei - olisiko tää aihe vähän last season?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28168609:Njet.
Toivottavasti löydät juttuseuraa. Onhan se sääli, jollei persugalluppikaan saa palstaa hereille.
Eiku hei - olisiko tää aihe vähän last season?
Minä ymmärrän kyllä suojatyöpaikassa lorvivan virkamiehen äänestävän Kokoomusta, mutta kuka ihme äänestää demareita? Näiden kahden puolueen kovan linjan oikeistolainen politiikka on laskenut nuorempien sukupolvien keskimääräisen elintason lähelle 60-lukua ja luisu vain jatkuu. Ja edelleen demareita kannatetaan. Vielä 1980 luvulla duunari saattoi ostaa omakotitalon tai ison asunnon kerrostalosta. Nyt tarjoillaan Jutan johdolla pientä vuokra-asuntoa. Pitkälle on vasemmisto päässyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28168633:Mielenkiintoinen näkemys sinulla työväestöstä ja savupommin kohteesta - en jaksa kuitenkaan vääntää, pidä pääsi. Olen liian pehmo.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28168652:Ei, vaan toivoin että ap saa muun palstan hereille, ei minua. Ei liity minuun lainkaan. Miksi sinä edes minuun tämän koko sisällöttömän sanailun liität? Ja aina jaksat tuota äärivasuriläppää. Huoh, väsynyttä.