no se uusi tukka...ei ihan sellainen kun piti mutta tykkään :)

ammattietiikka
[QUOTE="Miikka";24900236]Miten vanha olet ? Anteeksi, mutta miejän kaupan asiakkailla, jotka on 50+ on tollanen kampaus.
Ja tosiaan iho näyttää siltä, että tupakki ja alkoholi maittaa.
En tarkita pahalla., mutta sen vaan huomaa![/QUOTE]

50+ yrittävät näyttää nuorelta pitämällä pidempiä hiuksia, vaikka korkeintaan hartialinja sopisi parhaiten, ettei niin kasvot roiku.
Surullista tuo ikuisen nuoruuden tavoittelu, kun ei peilistään näe todellisuutta. Kampaajatkin voisivat hienovaraisesti esitellä jotain sopivaa kampausta.

"vieras"
Millainen piti olla, jos ei ihan sellainen ole? Kiva silti! Mä vaan kasvatan kun en tiedä mitä näille hiuksille pitäis tehdä, joten roikkuvat vaan pitkin selkää miten sattuu. Pitäiskö itsekin rohkaistua kampaajalle...

"vieras"
50+ yrittävät näyttää nuorelta pitämällä pidempiä hiuksia, vaikka korkeintaan hartialinja sopisi parhaiten, ettei niin kasvot roiku.
Surullista tuo ikuisen nuoruuden tavoittelu, kun ei peilistään näe todellisuutta. Kampaajatkin voisivat hienovaraisesti esitellä jotain sopivaa kampausta.
Ai jotain lyhyttä kananpersettä, jota täällä jatkuvasti haukutaan? Vai lyhyttä permistä? Polkkaa?

Miksei ihmiset ikään katsomatta voisi pitää sellaisia hiuksia kun itse haluavat? Ottaako päähän, kun toiset uskaltaa olla omia itsejään eikä kysele palstalta, mikä sopisi? Ja turha alkaa sitä "mikä rupsahtanut 5-kymppinen siellä ruikuttaa, taitaa olla samanlaiset hiukset" -juttua, se on NIIN kuultu jo.

"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24900320:
En oikein tajua kommentteja. Pitääkö kaikkien leikata se hirveä hiirenhäntäinen nuorisotukka? se sellanen kun jollain Olli Hermannilla?
Mä en tajua sun kommenttia. Ihmettelet anonyymien mielipiteitä, mutta huomaatko että ihan yhtä lailla arvostelet muiden hiustyylejä kuin anonyymit ap:n...

Keijupölly
[QUOTE="...";24900415]Mä en tajua sun kommenttia. Ihmettelet anonyymien mielipiteitä, mutta huomaatko että ihan yhtä lailla arvostelet muiden hiustyylejä kuin anonyymit ap:n...[/QUOTE]

Ei ku ihmettelen ihmisten huonoa makua.

Jos jonkun kasvot roikkuvat, niin eiköhän ne roiku vaikka olisi hiukset siiliksi leikattu. Jäkätijäkäti, aina vaan.

Täällä valitetaan kun naiset leikkaavat hiuksensä lyhyeksi ja sitten valitaan jos joku pitää pidempää mallia....

+
Tosi kiva!! Sopii sulle hirveän hyvin :) Värikin oikein passeli. Kaikinpuolin onnistunut kampaajakäynti! :) Sellaista en ole itse henk.koht. koskaan saanut (onnistunutta kampaajalla käyntiä). Ihana otsis! Ja mun ensireaktio oli, että olet nuorekkaamman näköinen nyt.

• Tykkää
Reactions: Wicked Mary
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24900320:
En oikein tajua kommentteja. Pitääkö kaikkien leikata se hirveä hiirenhäntäinen nuorisotukka? se sellanen kun jollain Olli Hermannilla?
Eiku nää jotka haukkuu on niitä, joilla on just se punaiseksi värjätty kananpersetukka :D Ne haluais oikeasti pitkät hiukset, mutta yrittävät olla räväköitä eikä niillä oo varaa ottaa pidennyksiäkään :'( Niinpä ne v*ttuilee sit semmosille, joilla niiden mielestä on sellanen tukka ku ne itse oikeasti haluais. Marylle sopii tuo malli ja väri, ja otsis on kanssa kiva. Tykkään :)

ammattietiikka
[QUOTE="vieras";24900410]Ai jotain lyhyttä kananpersettä, jota täällä jatkuvasti haukutaan? Vai lyhyttä permistä? Polkkaa?

Miksei ihmiset ikään katsomatta voisi pitää sellaisia hiuksia kun itse haluavat? Ottaako päähän, kun toiset uskaltaa olla omia itsejään eikä kysele palstalta, mikä sopisi? Ja turha alkaa sitä "mikä rupsahtanut 5-kymppinen siellä ruikuttaa, taitaa olla samanlaiset hiukset" -juttua, se on NIIN kuultu jo.[/QUOTE]

Tämä 'rupsahtanut' 50+ blondi, luonnostaan on juuri tuolla hartialinjalla eli ei kananperse. Hiukset helpot laittaa ja lakalla kampaus pysyy kunnossa, ilman permistä. Ihannoin pidempiä, mutta kampaajan kanssa tähän päädyimme. Nuorempana olivat mallia poikatukka ja permis.

Miksi kuvittelet että jokainen keski-iän ylittänyt yrittää näyttää nuoremmalta kuin on. Kyllä kuule tähän ikään mennessä, 48, tietää ettei sitä millään kampauksilla sen enempää kuin meikeillä tai vaatteilla nuorruta tai tulla nuoren näköisiksi, kyllähän se ikä alkaa ennenpitkää näkyä, ja parhaiten sen huomaa ihan itse. Ainoastaan kirurgin veitsi voisi tehdä nuoremman näköiseksi mutta en tunne tarvetta mihinkään naaman-jäykistelyyn, mieluummin olen rupsahtanut, ja rupsahdan vielä lisää, luonnollisesti. Silmäluomet alkaa roikkua, leukaperistä puhumattakaan jne mutta se on elämää se :)

-----
Tyylikkäitä (IMO, totta kai, niin kuin tästäkin ketjusta näkee, makuja on monia :) ) hiustyylejä aikuisella naisella:

http://www.beautifulhairstyles.com/mature/randikaye.html

http://www.beautifulhairstyles.com/mature/allisonjanney.html

http://www.beautifulhairstyles.com/mature/ellenbarkin.html

http://www.beautifulhairstyles.com/mature/danadelaney.html

http://www.beautifulhairstyles.com/mature/carriepreston.html

ja jos pidempää haluaa;

http://www.beautifulhairstyles.com/mature/lisakudrow.html

Keijupölly
  • Tykkää
Reactions: Wicked Mary
"vieras"
Tämä 'rupsahtanut' 50+ blondi, luonnostaan on juuri tuolla hartialinjalla eli ei kananperse. Hiukset helpot laittaa ja lakalla kampaus pysyy kunnossa, ilman permistä. Ihannoin pidempiä, mutta kampaajan kanssa tähän päädyimme. Nuorempana olivat mallia poikatukka ja permis.
Sun vastaus vaan ei vastannut mihinkään mitä kysyin. Ja taisit ymmärtää väärin tuon "rupsahtanut 5-kymppinen" -heiton.

No sehän hyvä jos olet blondi ihan luonnostaan eipä näy harmaat sitten niin selvästi sulla :)
Eikä tässä mun tukassa nyt ole uutta permistä, päinvastoin vanhaa kiharaa leikattiin pois mutta oletko kuullut sellaisesta lämpenevästä laitteesta jolla hiuksiin voi tehdä kiharoita ?? :)

Yhteistyössä