no se uusi tukka...ei ihan sellainen kun piti mutta tykkään :)

[QUOTE="jojo";24901073]Pidätkö W.M. koskaan tukkaasi kiinni? Mun tekisi mieli väsätä noista hiuksista joku kiva kampaus, kun niitä kerran on noin paljon.

:)[/QUOTE]

Juu useinkin, ponnarilla tai sitten niin että osa hiuksista on nostettu ylös :)

Psst... ei niitä niin paljon ole, ne föönattu tuuhean näköisiksi :)
 
Kivat hiukset :) Mun mielestä sopii sulle tosi hyvin!
Kunpa itse uskaltaisin jotain muutosta tehdä omilleni :xmas:
:)...suoraan sanoen keräsin kyllä rohkeutta muutaman viikon, epäonnistuneen pidennyskokeilun jälkeen teki mieli jotain uutta, mutta kummasti sitä vain empi.
Siitäkin huolimatta että hiukset kasvaa kumminkin takaisin ja värikin haalistuu aikanaan :)
 
[QUOTE="meriska";24901536]Muuten kiva mutta haulit huulessa pilaa kaiken:( Miksi pilaat kasvosi noin?[/QUOTE] ite tykkään :) tosin nyt on nuo rumat renkaat, kun söin ne tapit vahigossa.. toivottavasti huomenna tulee uudet ;)
 
Onpa ihana väri sun tukassa! Myös malli näyttää tosi nätiltä, tuo otsatukka sopii sulle. Mäkin oon suunnitellu jo pidemmän aikaa jotain muutosta tähän omaan päähäni, mutta en oikein keksi mitä. Mulla on aina ollut tosi tylsät hiukset, kun en ole oikein välittänyt laittaa enkä oikein tiedä mikä mulle voisi sopia. Pitäisköhän ihan vaan uskaltautua kampaajalle ja sanoo että tee jotain! Mutta kun en yleensä käy kampaajalla, niin ei ole päässyt muodostumaan mitään vakituista kampaajaa, johon luottaisi ja joka tietäis mistä tykkään. Höh!
 
Ihanat hiukset on! Mullekin tuli intoa leikata hiukset jotenkin hienosti kerroksittain. :D Nyt niissä on vaan vähän kerrostusta latvoissa. 10cm enää niin ulottuvat alaselkään, eli tuossa keväällä varmaan. :)
 
Onpa ihana väri sun tukassa! Myös malli näyttää tosi nätiltä, tuo otsatukka sopii sulle. Mäkin oon suunnitellu jo pidemmän aikaa jotain muutosta tähän omaan päähäni, mutta en oikein keksi mitä. Mulla on aina ollut tosi tylsät hiukset, kun en ole oikein välittänyt laittaa enkä oikein tiedä mikä mulle voisi sopia. Pitäisköhän ihan vaan uskaltautua kampaajalle ja sanoo että tee jotain! Mutta kun en yleensä käy kampaajalla, niin ei ole päässyt muodostumaan mitään vakituista kampaajaa, johon luottaisi ja joka tietäis mistä tykkään. Höh!
No mä tein just niin että annoin kampaajan päättää värin ja mallin, vaikka hyviä ehdotuksia sain eilen täältäkin :)
 
Hyvältä näyttää niinku kuuluuki :D.

Mun tekis mieli ehdottaa seuraavaa kertaa varten, että vielä lyhyemmäksi / kerrostetummaksi. Silleen, että tuo permis (?) lähtee kokonaan veks. Nuorentais nimittän ihan hurjasti.
Permistä oli enää latvassa jonkun verran ja siitäkin leikattiin pois osa.
Lyhyttä tukkaa en halua kuitenkaan vaikka pitkä ehkä tekee jotenkin raskaamman näköiseksi , mutta aikalailla raskastekoinenhan mä olenkin :)
 

Yhteistyössä