No sanokaapas, teinkö hyvän löydön (reimatec-haalari)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Riippuu varmaan eniten siitä, että pidätkö haalarista eli onko siis mieleinen? Jos ei ole, niin oli kallis...

Oli kivannäköinen haalari, puna-harmaa, en olis muuten ostanutkaan. Näköjään joku saanut vielä halvemmalla, mut eipä kympin ero tunnu missään.

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Mä löysin saman kokoisen Kuopiosta joulun jälkeen 60e hintaan.

Mistä löysit? Mitä Kuopiossa pyörinyt, niin ei ole kyllä haalareissa juuri tarjousta vastaan tullut...

Keskustan joku kauppa oli.. Tarkemmin en muista kun pyörittiin kaikki läpi :( Siinä torin ympäristössä joku, muualla ei oltu kun hotellilta siihen käveltiin. Lomalla siellä oltiin, joten kaupunki ei ole tuttu...

Alkuperäinen kirjoittaja Sira:
Kallis oli. Reimatec on niin huono merkki, etten ottaisi edes ilmaiseksi.

Miksi huono? Meillä ainakin toimunt hyvin konttaavallakin lapsella. Polvet pysynyt hyvänä kulutuksesta huolimatta eikä ole kastunut läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Juu, et varmaan :D

Juu, en todellakaan oikeasti ottaisi. Mitä ihmeellistä siinä on? Laatu on viimevuosien aikana mennyt kuin lehmän häntä. Pesussa kulahtaa ja värit sekoittuvat , kankaat repeilee, reklamaatiot ei onnistu ja niitä ei hyväksytä.
Eli en ottaisi tuollaista haalaria ilmaiseksikaan vaan voin ostaa kyllä lapsilleni ihan kunnolliset.

Ihan samaa mieltä. Tänään juuri viimeksi ystäväni kertoi, kuinka Peimatecin puku oli kestänyt tytöllä kaksi viikkoa, vetoketjut ja kiristysnauhat rikki, polvet halki. Kuulemma puvussa ei mitään vikaa vain käyttäjässä, 6v tytössä, kun ystäväni reklamoi tehtaalle. Tosien ystäväni pojalla puku kesti viikon, polveen tuli halkeama. En kyllä tuhlaa tahoja tuohon merkkiin, hinta-laatusuhde ei ole kohdallaa, ovat ilmeisesti saaneet hyvän maineen ja hinnan korkealla ja nyt sitten huonontaneet laadun.

Mä taas löysin tänään kirppikseltä hyväkuntoisen Reimatecin kevättakin kolmeen euroon :) . Kannattaa oikeasti käydä noita kirppiksiäkin läpi. Mä olen tähän saakka ostanut toppahaalarit uutena, mutta ensi vuonna meinaan kyllä etsiä kirppiksiltäkin.

Yhteistyössä