Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Salsain profiilikuva ei oo kai muuttunu vuosiin?![]()
Mulla muksujen kuvia ja muuta.
Ei.
Miksi vaihtaa hyvää ja osuvaa kuvaa. Kaikki tuntee mut tällasena.
Mitennii tapoihinsa kangistunut kääkkä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Salsain profiilikuva ei oo kai muuttunu vuosiin?![]()
Mulla muksujen kuvia ja muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:ihan ite![]()
Eihän sitä pahaa sais toisesta sanoa mutta mun mielestä sä et oo mitenkään erityisen viehättävä. Ja viiksiin auttaa muuten vaha, kokeiltu on B)
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:ihan ite![]()
Sul on hei tommotteet man boobsit!
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:ihan ite![]()
Eihän sitä pahaa sais toisesta sanoa mutta mun mielestä sä et oo mitenkään erityisen viehättävä. Ja viiksiin auttaa muuten vaha, kokeiltu on B)
Hei älä viitti olla tollanen... on jo riittävän rankkaa kun poikien päiväkodeilla tuijotellaan ja osotellaan....:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Kuvassa olen mä B)
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:ihan ite![]()
Hei älä viitti olla tollanen... on jo riittävän rankkaa kun poikien päiväkodeilla tuijotellaan ja osotellaan....:xmas:
Mut koita oikeesti sitä vahaa. Mä veikkaan että vähemmän osoitellaan. Ja jos vaikka noita hiuksia jotenkin... siis ihan nätti sä olet, nuo viikset vaan hämää ehkä eniten :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:ihan ite![]()
Mut koita oikeesti sitä vahaa. Mä veikkaan että vähemmän osoitellaan. Ja jos vaikka noita hiuksia jotenkin... siis ihan nätti sä olet, nuo viikset vaan hämää ehkä eniten :hug:
Joo täytyy sitä vahaa kokeilla, tähän mennessä olen leikellyt noilla meidän pensas saksilla
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil::wave:
Alkuperäinen kirjoittaja nintsku76::wave: siellä vahtimmeTOOOSI PELOTTAVA
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:ihan ite![]()
Joo täytyy sitä vahaa kokeilla, tähän mennessä olen leikellyt noilla meidän pensas saksilla
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:ihan ite![]()