Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:Ai, kauhee, melkein sydärin sain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no aika moiset kasvonkohotukset olis pitän tehä ja botoksit.
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Ootpa tutun näkönen. Tarkotan tossa profiilikuvassa. En vaan keksi, missä oltais nähty.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:missä olet luurannut oi kaunokainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Ootpa tutun näkönen. Tarkotan tossa profiilikuvassa. En vaan keksi, missä oltais nähty.
Hmmm... ootko sie täältä meiltä päin
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:missä olet luurannut oi kaunokainen![]()
Täällähän minä kotona, sinua olen odotellupaitti että kävin kyllä kaupoilla tässä odottelun lomassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:missä olet luurannut oi kaunokainen![]()
Täällähän minä kotona, sinua olen odotellupaitti että kävin kyllä kaupoilla tässä odottelun lomassa.
... onko tuo kuvan tyyli varattu erityisesti shoppailuun?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Musta oli tulla lepakko, kun sut näin
.
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja .:Musta oli tulla lepakko, kun sut näin
.
Lepakot on jees, ne pystyy lentään pimeessä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja .:Musta oli tulla lepakko, kun sut näin
.
![]()
I nou!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Alkuperäinen kirjoittaja .:Musta oli tulla lepakko, kun sut näin
.
![]()
I nou!!![]()
Mii tuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:jees ai tink sou. ai oolveis spiik laik tis
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:http://irc-galleria.net/view.php?nick=_^Kummitus^_&image_id=80266643
:saint:![]()