Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Lappajärvi?
Tarkoitatko Lapinjärveä?
Lappajärvi on joaain ihan muuallapäin Suomea, Lapinjärvi on tuossa toisella puolen meittiä, ja se taitaa kuulua, ja kuuluukin Itä-uusimaahan, ei Kymenlaaksoon.
Entistä Elimäkeä on tää kunnanosa, missä mie oon.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Tai jos se oli heitetty mulle, mut lainas vahingossa toista viestiä?
Mä nimittäin olen Lappajärven naapurissa
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaa:Täälä valvotaan töiden merkeissä vielä 5 ja puol tuntia..sit nukkumaan ja vielä yheks yöks valvomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Tai jos se oli heitetty mulle, mut lainas vahingossa toista viestiä?
Mä nimittäin olen Lappajärven naapurissa
:wave:
Niin juu, saattaapi ollakin.
Enpä ollenkaan ajatellutkaan... mutta kun sattui vielä niin hauskasti, että tuo Lappajärvi ja Lapinjärvi on niin samantapaiset, että äkkiä vois käydä vaikka näppisvirhe / ajatuskatko.
Ja meillä molemmilla naapurikuntana toinen noista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Jep, hoitoalalla ollaan kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja huu:Vielä hereilläKoirat pitäisi valjastaa ja lähteä vielä käyttämään pienellä vetolenkillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Jep, hoitoalalla ollaan kyllä.
Kohtalotoveri
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja huu:Vielä hereilläKoirat pitäisi valjastaa ja lähteä vielä käyttämään pienellä vetolenkillä.
Tähän aikaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Jep, hoitoalalla ollaan kyllä.
Kohtalotoveri
Minä myös hoitoalalla. Tosin tällä hetkellä äitiyslomalla. Tai oikeastaan kyllä hoitovapaalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Jep, hoitoalalla ollaan kyllä.
Kohtalotoveri
Minä myös hoitoalalla. Tosin tällä hetkellä äitiyslomalla. Tai oikeastaan kyllä hoitovapaalla![]()
Missäs päin Lakeutta ap kirjotteloo??
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Jep, hoitoalalla ollaan kyllä.
Kohtalotoveri
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Jep, hoitoalalla ollaan kyllä.
Kohtalotoveri
Tiiätkö ylivieskan? Melko lähellä sitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Jep, hoitoalalla ollaan kyllä.
Kohtalotoveri
Tiiätkö ylivieskan? Melko lähellä sitä![]()
Toki. Siel on Kärkkäinen :xmas: