No onko kaikki tyytyväisiä lahjoihin jne?

jalmir harmaana
Kivoja lahjoja tuli kaikille,teinit olivat mielissään XBOXista ja peleistä ja miulla lämmitti,kun sain paketista uuden talvitakin.Leppoisa ja mukava joulu kaiken kaikkiaan.
 
tuntuu tuo 7v olevan oikein iloinen lahjoistaan =) paras oli stiga kuulemma.Eikä haitannut vaikka autorata ja skylander peli jäi saamatta.
sai paljon legoja ja vaatteita, ja bratzillas nuken.

isommat lapset ei ollutkaan kotona ny aattona, eikä niille lahjoja kyllä täällä ollutkaan, ja me aikuiset saatiin mummin ja papan kehystämä tytön koulussa tekemä piirustus ja sit torkkupeitto.Muita lahjoja ei tänä vuonna tullutkaan.Ja ollaan siis tyytyväisiä =)
 
Juu. Esikoinen oli erityisen yllättynyt ja iloinen kun jo neljännen kerran paketista löytyi sama, rakas lahja. :D (Soittopeli, miksi niitä kutsutaankaan. Sai muistaakseni ekan kerran 2v synttärilahjaksi tyttökaverilta ja ajan myötä niillä on ollut tapana hajota ja hyvällä säkällä saa uuden synttäri/joululahjaksi).
 
  • Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
vauva oli innoissaan lahjapapereista, esikoinen sai appivanhemmilta n.10 lahjaa, ei olis ite tarvinnu yhtään ostaa. Innoissaan oli kaikista lahjoista ja tuolla se leikkii parhaillaa baby bornin kanssa: vaihtaa vaippaa, vaihtaa vaatteita, käyttää potalla ja laittaa tuttia suuhun.
 
Muksu oli tyytyväinen koko pukkikokemukseen, lahjoineen. Ekaa kertaa meillä pukki ehti sisälle asti paketit jakamaan. Mä olen vieläkin mykkä omasta lahjastani, iso summa lahjakorttia sellaiseen liikkeeseen, josta olin pari kertaa syksyllä miehelle maininnut. Yleensä tuo ei noita muista/huomaa...
Mies tuolla pötköttää lukemassa ekaa uusista kirjoistaan, ilmeisesti hänelläkin kaikki ok.
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir ja rockyroad
Ihanalta kuulostaa toistenkin joulunvietot.Miehenikin tykkäsi omista paketeistaan ja tytär kuuntelee parhaillaan Uniikin levyä.Mies ja pojat pelaa XBOXilla.Itse nautin hetken nettimaailmasta ja liityn sitten perheen seuraan. <3
 

Yhteistyössä