No nyt tuli itku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Valitin jo aikaisemmin kun meidän hääpotrettivaihtoehdot oli mitä oli. No, tänään sain nähdä (netissä) ne muut valokuvaajan ottamat kuvat, kirkosta ja juhlapaikalta. Ja ne on ihan perseestä kaikki!

Mitään, mistä sovitiin, ei ole kuvattu. Joka ikinen kuva näyttää siltä kun se olisi mun mummon omalla kameralla räpsästy, taitoakin yhtä paljon.

Voi vittu. Ja tästä pitää vielä maksaa sitten? Kuvaaja oli kehuttu ja muutama häntä suositteli :'(

Varmasti harmittaa. :hug:

Ainakin kannattaa kaikki valitukset ja epäkohdat käydä läpi sen kuvaajan kanssa, että saatte selvyyttä asiaan ja mahdollisesti hinnan alennusta tms.

OT: Näin susta viime yönä unta, tai itseasiassa pelkästä nikistä. Olin menossa kauheasti paikkaan nimeltä The lost moon of Poosh, mutten päässyt perille vaikka kuinka yritin, vaan kuljin ympyröissä ja päädyin aina takaisin sinne mistä aloitin. :D Olen varmaan viettänyt liikaa aikaa palstalla tämän saikun aikana...

Täytyy miettiä mitä mä sanon sille, sanonko suoraan vai laitanko jo sähköpostissa jotain. Ei todellakaan tee mieli maksaa yhdestäkään kuvasta kun meidän omalla kameralla (sisko kuvasi) on parempia kuvia!

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Varmasti harmittaa. :hug:

Ainakin kannattaa kaikki valitukset ja epäkohdat käydä läpi sen kuvaajan kanssa, että saatte selvyyttä asiaan ja mahdollisesti hinnan alennusta tms.

OT: Näin susta viime yönä unta, tai itseasiassa pelkästä nikistä. Olin menossa kauheasti paikkaan nimeltä The lost moon of Poosh, mutten päässyt perille vaikka kuinka yritin, vaan kuljin ympyröissä ja päädyin aina takaisin sinne mistä aloitin. :D Olen varmaan viettänyt liikaa aikaa palstalla tämän saikun aikana...

Hahaa! Ehkä sä et löytänyt perille koska planeetta Pooshin kuu on todella kadonnut?

voi itku. Onko niissä huonoa värit vai onko ne vaan tyhmästi kuvattu muuten? Pystyykö niitä rajaamaan uudestaan? Voisiko ne pelastaa muuttamalla seepiaksi tai mustavalkoiseksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
voi itku. Onko niissä huonoa värit vai onko ne vaan tyhmästi kuvattu muuten? Pystyykö niitä rajaamaan uudestaan? Voisiko ne pelastaa muuttamalla seepiaksi tai mustavalkoiseksi?

Täytyy myöhemmin katsoa ne uudestaan, jos jonkun saisi rajattua ym. Ne on huonosti kuvattu ja värit on sellaiset että salamaa on liikaa tai jotain :o

Kysy saatko ne sähköisenä itselle, niitä vois kuvankäsittelyohjelmalla muokata väritasapainoa, kylläisyyttä, kontrastia jne että sais ainakin paremmiksi laaduiltaan.

:hug: