No nyt se sattui sitten omaankin nilkkaan. Se mitä ei kukaan haluaisi kohdalleen.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hmm.. täytyy varmaan tarkentaa hieman. Mulla ollut jo pidemmän aikaa fiilis että se ei olis uskollinen. Mitään konkreettisia todisteita ei ole ollut/tullut mutta tunne vaan. Jotenkin tosi vahvana.

Ja nyt tosiaan kun tietää että mulle iskee hätä jos ei vastaa niin siksi aina tähän saakka vastannut, vaikka olisi töissä. Ja mun mies tekee sellaisia hommia että pystyy kyllä vastaamaan, tai ainakin laittamaan viestin.

Ja sitte mies voisi vastat vaikka istuis paskalla.

Ja sitten miehellä kyllä aina puhelintaskussa koska on töissä paikassa sun toisessa ja ei siis levittelee kännykkäänsä koska ei sitä niinkään työssä tarvitse ja on kova unohtamana tavaroitaan.
Aivan... :whistle:

Kova unohtamaan tavaroitaan ja sitten raukka juoksee henkihieverissä hakemaan kännyä kun emäntä soittaa.Ja tietää emännän ottavan jotain epämääräisiä johtopäätöksiä asiasta.
Joo, mut kun se vaan pitää sen kännyn aina taskussa. Uskokaa jo. Minkä mä sille voin?? Ei sillä ole tarvetta ottaa sitä pois duunihousujen taskusta töissä. Jos joku soittaa vastaa ja laittaa takas taskuun
Ei kukaan voi olla 100 prosenttisen varma, että se kännykkä on aina siellä taskussa. Sen voi puhelun tai viestin jälkeen ajatuksissaan laskia vaikka johonkin pöydälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, mut kun se vaan pitää sen kännyn aina taskussa. Uskokaa jo. Minkä mä sille voin?? Ei sillä ole tarvetta ottaa sitä pois duunihousujen taskusta töissä. Jos joku soittaa vastaa ja laittaa takas taskuun
No tämä nyt kyllä taitaa sitten olla aika varma merkki, että mies on erotettu housuistaan syystä tai toisesta joksikin aikaa. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, mut kun se vaan pitää sen kännyn aina taskussa. Uskokaa jo. Minkä mä sille voin?? Ei sillä ole tarvetta ottaa sitä pois duunihousujen taskusta töissä. Jos joku soittaa vastaa ja laittaa takas taskuun
No tämä nyt kyllä taitaa sitten olla aika varma merkki, että mies on erotettu housuistaan syystä tai toisesta joksikin aikaa. :saint:
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, mut kun se vaan pitää sen kännyn aina taskussa. Uskokaa jo. Minkä mä sille voin?? Ei sillä ole tarvetta ottaa sitä pois duunihousujen taskusta töissä. Jos joku soittaa vastaa ja laittaa takas taskuun
No tämä nyt kyllä taitaa sitten olla aika varma merkki, että mies on erotettu housuistaan syystä tai toisesta joksikin aikaa. :saint:
:LOL: :D
 
Jos ap:n kuvailemat asiat ovat merkki pettämisestä, niin mä olen jo nussinut suurin piirtein koko maailman miehet läpi! :eek: :attn: :snotty: (Oikeasti en ole koskaan pettänyt ketään!)

On lukuisia syitä olla vastaamatta jossakin tilanteessa puhelimeen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja tälläistähän en miettisi jos luottamuspuoli olisi kunnossa.
eli mies on joskus pettänyt sua?
Ei ole. Tai ei ainakaan ole todisteita.
miksei sit luottamus ole kunnossa? on jotain tehnyt kuitenkit, minkä takia et luota?
Joskus aijemmassa suhteessan pettänyt.
En vaan luota kun on ollut sellaine mitä on ennen mua. Ja on jotenkin lipevä, vaikkei itse myönnäkkään.
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, mut kun se vaan pitää sen kännyn aina taskussa. Uskokaa jo. Minkä mä sille voin?? Ei sillä ole tarvetta ottaa sitä pois duunihousujen taskusta töissä. Jos joku soittaa vastaa ja laittaa takas taskuun
No tämä nyt kyllä taitaa sitten olla aika varma merkki, että mies on erotettu housuistaan syystä tai toisesta joksikin aikaa. :saint:
:LOL: :D
Kyllä te ootte vittu oikeasti ihan hirveitä!!
Miettikääs nyt!

Ei kaikki oo aina prvoja.!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja tälläistähän en miettisi jos luottamuspuoli olisi kunnossa.
No miksi et sitten luota mieheesi?
En vaan itse jaksaisi elää suhteessa jos toinen jatkuvasti epäilisi jotakin,
mustasukkainen kumppanikin käy pidemmän päälle voimille vaikka kuinka hälle todistelisi :( Ei sitä kuule jaksa montaa vuotta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja tälläistähän en miettisi jos luottamuspuoli olisi kunnossa.
eli mies on joskus pettänyt sua?
Ei ole. Tai ei ainakaan ole todisteita.
miksei sit luottamus ole kunnossa? on jotain tehnyt kuitenkit, minkä takia et luota?
Joskus aijemmassa suhteessan pettänyt.
En vaan luota kun on ollut sellaine mitä on ennen mua. Ja on jotenkin lipevä, vaikkei itse myönnäkkään.
No kerro mulle miks ihmeessä sä oot sen kanssa, jos tohon sävyyn puhut siitä ja alun alkaenkaan et oo siihen luottanu???

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja tälläistähän en miettisi jos luottamuspuoli olisi kunnossa.
No miksi et sitten luota mieheesi?
En vaan itse jaksaisi elää suhteessa jos toinen jatkuvasti epäilisi jotakin,
mustasukkainen kumppanikin käy pidemmän päälle voimille vaikka kuinka hälle todistelisi :( Ei sitä kuule jaksa montaa vuotta.
sitä saatan jopa ehkä salaa toivoa.. olisi niin paljon helmpompaa ja löytäisi ehkä miehen johon voisi luottaa.
Mutta kun on kaksi lasta niin asiat ei vaan oo niin yksinkertaisia.
 
yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hmm.. täytyy varmaan tarkentaa hieman. Mulla ollut jo pidemmän aikaa fiilis että se ei olis uskollinen. Mitään konkreettisia todisteita ei ole ollut/tullut mutta tunne vaan. Jotenkin tosi vahvana.

Ja nyt tosiaan kun tietää että mulle iskee hätä jos ei vastaa niin siksi aina tähän saakka vastannut, vaikka olisi töissä. Ja mun mies tekee sellaisia hommia että pystyy kyllä vastaamaan, tai ainakin laittamaan viestin.

Ja sitte mies voisi vastat vaikka istuis paskalla.

Ja sitten miehellä kyllä aina puhelintaskussa koska on töissä paikassa sun toisessa ja ei siis levittelee kännykkäänsä koska ei sitä niinkään työssä tarvitse ja on kova unohtamana tavaroitaan.
niin...valitettavasti se useimmiten taitaa olla niin, että oma tunne ja aavistus on oikeassa tällaisissa asioissa vaikkei sitä haluaiskaan uskoa todeksi. Mun exällä oli just tollasta, mutta kesti kauan ennenkuin totuus tuli ilmi...eihän sitä halunnut uskoa, että toinen kieroilee selän takana.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joskus aijemmassa suhteessan pettänyt.
En vaan luota kun on ollut sellaine mitä on ennen mua. Ja on jotenkin lipevä, vaikkei itse myönnäkkään.
Mutta aloit kuitenkin tämän miehen kanssa olemaan? Vaikka tiesit pikku syrjähypyistä.
olimme ennen sitä jo ihastuneita toisiimme kauan muttei mitään vakavampaa koskaan.
 
Mä luokittelen tän jutun provoksi. Enkä tarkota, etteikö ap vois tosissaan luulla, että mies pettää. Mutta mun mielestä provo voi olla myös semmonen viestiketjun aloitus, jossa heitetään ilmaan tämmönen ajatus, sitten porukka alkaa sitä pohtimaan ja antaa omia ehdotuksiaan ja ratkaisuja ja tässä tapauksessa on pääasiassa eri mieltä ap:n kanssa, eli eivät usko että noilla perusteilla voi epäillä pettämistä.

Sitten ap alkaa tiputtelemaan kommentteja miehensä häntäheikkiydestä ja luottamuspulasta. Ja myös haukkua keskustelijoita urpoiksi yms. Mikään vastaus tai ajatus ei ap:tä miellytä, kaikki vaihtoehdot teilataan. Eli oli juttu tosi tai ei , ap:n tyyli on provokaatio, siten tämän voi laskea provoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja tälläistähän en miettisi jos luottamuspuoli olisi kunnossa.
No miksi et sitten luota mieheesi?
En vaan itse jaksaisi elää suhteessa jos toinen jatkuvasti epäilisi jotakin,
mustasukkainen kumppanikin käy pidemmän päälle voimille vaikka kuinka hälle todistelisi :( Ei sitä kuule jaksa montaa vuotta.
sitä saatan jopa ehkä salaa toivoa.. olisi niin paljon helmpompaa ja löytäisi ehkä miehen johon voisi luottaa.
Mutta kun on kaksi lasta niin asiat ei vaan oo niin yksinkertaisia.

Et siihen uuteen sen enempää luottaisi.
Jos et luota et luota,sama se kuka siinä vieressä talloo.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja tälläistähän en miettisi jos luottamuspuoli olisi kunnossa.
No miksi et sitten luota mieheesi?
En vaan itse jaksaisi elää suhteessa jos toinen jatkuvasti epäilisi jotakin,
mustasukkainen kumppanikin käy pidemmän päälle voimille vaikka kuinka hälle todistelisi :( Ei sitä kuule jaksa montaa vuotta.
sitä saatan jopa ehkä salaa toivoa.. olisi niin paljon helmpompaa ja löytäisi ehkä miehen johon voisi luottaa.
Mutta kun on kaksi lasta niin asiat ei vaan oo niin yksinkertaisia.
siis sä toisin sanoen yrität nyt etsiä syytä jotta voitte erota....??? ei hyvä ihme.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joskus aijemmassa suhteessan pettänyt.
En vaan luota kun on ollut sellaine mitä on ennen mua. Ja on jotenkin lipevä, vaikkei itse myönnäkkään.
Mutta aloit kuitenkin tämän miehen kanssa olemaan? Vaikka tiesit pikku syrjähypyistä.
se on ollut mulle muuten nniin hyvä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Mä luokittelen tän jutun provoksi. Enkä tarkota, etteikö ap vois tosissaan luulla, että mies pettää. Mutta mun mielestä provo voi olla myös semmonen viestiketjun aloitus, jossa heitetään ilmaan tämmönen ajatus, sitten porukka alkaa sitä pohtimaan ja antaa omia ehdotuksiaan ja ratkaisuja ja tässä tapauksessa on pääasiassa eri mieltä ap:n kanssa, eli eivät usko että noilla perusteilla voi epäillä pettämistä.

Sitten ap alkaa tiputtelemaan kommentteja miehensä häntäheikkiydestä ja luottamuspulasta. Ja myös haukkua keskustelijoita urpoiksi yms. Mikään vastaus tai ajatus ei ap:tä miellytä, kaikki vaihtoehdot teilataan. Eli oli juttu tosi tai ei , ap:n tyyli on provokaatio, siten tämän voi laskea provoksi.
tämä ei ole provo ja tosiaan täytyy olla aika urpo et alkaa pilkkaamaan toista huonolla hetkellä.
 
niimpä
valitettavasti sellasta takuuta ei koskaan ole, että vaikka kuinka mukavan ja ihanan ihmisen kanssa yhteen menisi, etteikö se joskus voisi pettää. Minullekkin kaikki toitotti, että kyllä sulla on hyvä mies...ja varmasti uskollinen eikä koskaan tekis kärpäsellekkään pahaa. No, hyvin piti sellaisen kulissin pystyssä toisiin ihmisiin, mutta loppujen lopuksi minulta ei onnistunut salaamaan jatkuvaa pettämistä... Ja ulkopuolisten oli vaikea uskoa, että oli pettämistä peittääkseen ollut väkivaltainenkin minua kohtaan esim kerrran kotona tietokoneen ääressä istuessaan menin siihen lähelle niin hyökkäsi kimppuun. ja syyksihän sitten selvisi, että vieraissa oli koneen kautta.
 

Yhteistyössä