No nyt se sattui sitten omaankin nilkkaan. Se mitä ei kukaan haluaisi kohdalleen.

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Nimittäin mies taitaa olal vieraissa. Pettämässä.

Soitti 16.09. En pystynyt vastaamaan.

Koitin soittaa useasti takaisin., ehä 6-7kertaa. Laitoin pari viestiäkin että vastaa.
Tietää että haluan tietää kun joku asia on. Ja en soitan kunnes selviää.

Noh sitten vastasi vasta 16.48 kovin oudon kuuloisena, ehkä hieman hengästyneenä. Äkäisenä. Hiljaisena.
Sanoi olevansa viel' töissä, eikä tiedä minkä aikaa menee.

Jos on töissä miksi ei vastannut heti?

Niin. Mulle tulee lähinnä mieleen et sillon eka soitti et menee myöhempään. Ja ei voinut vastat kun nussi jotain ja vasta tuolloin pystyi kun homma hoidettu.

kauhea fiilis. :(

Tää on se asia mitä oon eniten pelännyt.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Pitääkö/pystyykö kaikki välttämättä vastaamaan soittoon jos on töissä?
En minä ainakaan,vaikka meillä kukaan vahdi vieressä koko aikaa.
mun mies tekee itsenäisiä duuneja joten joo. Ja jos mä soitan jo kuudetta kertaa niin miksi ei vaan vastaa? Paljon helpompaa.
Varsinkin kun tietää että lakkaan vasta kun vastaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja no:
AIka hätäinen päätelmä mun mielestä. Onko sulla mitään muuta syytä epäillä, että pettäs?
Kyllä se töissä aina vastaa. Ja kun kerta pystyi vastamaan miksi ei vastannut ekalla? Vaan niin monta kertaa piti soittaa ensin..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No jo oot melkoinen Sherlock. Tuskin se nyt olis sulle soittanut just ennen panemisiaan. Ei ihme jos on äkäinen kun noin epäilet ja ahistat :xmas:
Sen työaika loppuu yleensä klo 16. Ja jos menee ylitöiksi ilmoittaa jo aikaisemmin.
 
mv
Olet soittanut n. puolessa tunnissa 6-7 krt miehelle vain siksi, että hän on sattunut kerran soittamaan? Totta kai vastaa äkäisenä ja on outo. Sitten hyppäät tällaiseen johtopäätökseen, että on ilman muuta ollut vieraissa. Ehkä on hengästynyt juostuaan puhelimeen. Vaikutat pikkuisen omistavalta... löysää narua.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
AIka hätäinen päätelmä mun mielestä. Onko sulla mitään muuta syytä epäillä, että pettäs?
Kyllä se töissä aina vastaa. Ja kun kerta pystyi vastamaan miksi ei vastannut ekalla? Vaan niin monta kertaa piti soittaa ensin..
joku homma kesken? Ihme hiostusta ylipäätään soittaa niin kauan että vastaa. Mieshän on TÖISSÄ!
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Pitääkö/pystyykö kaikki välttämättä vastaamaan soittoon jos on töissä?
En minä ainakaan,vaikka meillä kukaan vahdi vieressä koko aikaa.
mun mies tekee itsenäisiä duuneja joten joo. Ja jos mä soitan jo kuudetta kertaa niin miksi ei vaan vastaa? Paljon helpompaa.
Varsinkin kun tietää että lakkaan vasta kun vastaa.
Mun mielestä ensinnäkin vahdit liikaa. Ja vedät ihan hatusta johtopäätöksiä jos mies ei pysty heti tanssimaan sun pillin mukaan. Ota huomioon että ajan kuluessa mies saattaa kyllästyä tohon vahtimiseen.
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
AIka hätäinen päätelmä mun mielestä. Onko sulla mitään muuta syytä epäillä, että pettäs?
Kyllä se töissä aina vastaa. Ja kun kerta pystyi vastamaan miksi ei vastannut ekalla? Vaan niin monta kertaa piti soittaa ensin..
Jos se oli kakalla ja oli kovalla?
 
häh
Siis mies soitti sulle, sä et vastannut. Sen jälkeen aloit pommittamaan häntä puheluin ja tekstarein, ja koska hän vastasi vasta tunnin päästä, uskot hänen pettävän sinua. :eek:


:LOL: Anteeks nyt vaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Pitääkö/pystyykö kaikki välttämättä vastaamaan soittoon jos on töissä?
En minä ainakaan,vaikka meillä kukaan vahdi vieressä koko aikaa.
mun mies tekee itsenäisiä duuneja joten joo. Ja jos mä soitan jo kuudetta kertaa niin miksi ei vaan vastaa? Paljon helpompaa.
Varsinkin kun tietää että lakkaan vasta kun vastaa.
Siis mäkin tein toista vuotta hommia yksin,mutta joka hetki pystynyt vastaamaan.
Jokin homma kesken,ei kuule puhelinta jne jne.
En nyt tuosta vetelisi vielä mitään panojuttuja kehiin.
Tiedä vaikka olisi istunut paskalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No jo oot melkoinen Sherlock. Tuskin se nyt olis sulle soittanut just ennen panemisiaan. Ei ihme jos on äkäinen kun noin epäilet ja ahistat :xmas:
Niinpä. Mua ainakin ärsyttää jos pommitetaan puhelinta enkä voi just silloon vastata.

Jospa mies ei ollut puhelimen lähellä eikä kuullut sen aiemmin soivan?
 
vieras
1. Oot kamala kyttääjä!!

2. Mitään muuta syytä ei voi töissä olla ettei pysty vastaamaan kuin että on panemassa työkaveria.

3. Onpas maailmanloppu vaikka pettäiskin, on vain hyvä, että joudut tarkastamaan lapsellisen mustavalkoista maailmankuvaasi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
AIka hätäinen päätelmä mun mielestä. Onko sulla mitään muuta syytä epäillä, että pettäs?
Kyllä se töissä aina vastaa. Ja kun kerta pystyi vastamaan miksi ei vastannut ekalla? Vaan niin monta kertaa piti soittaa ensin..
joku homma kesken? Ihme hiostusta ylipäätään soittaa niin kauan että vastaa. Mieshän on TÖISSÄ!
Vai onko sittenkään..?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
No jo oot melkoinen Sherlock. Tuskin se nyt olis sulle soittanut just ennen panemisiaan. Ei ihme jos on äkäinen kun noin epäilet ja ahistat :xmas:
Niinpä. Mua ainakin ärsyttää jos pommitetaan puhelinta enkä voi just silloon vastata.

Jospa mies ei ollut puhelimen lähellä eikä kuullut sen aiemmin soivan?
Miehellä on aina puhelin taskussa.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
AIka hätäinen päätelmä mun mielestä. Onko sulla mitään muuta syytä epäillä, että pettäs?
Kyllä se töissä aina vastaa. Ja kun kerta pystyi vastamaan miksi ei vastannut ekalla? Vaan niin monta kertaa piti soittaa ensin..
Mikä oikeus sinulla oli olla vastaamatta jos olet velvoittanut miehesi vastaamaan välittämästi kun soitat?!?!?
 

Yhteistyössä