Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mitä mieltä olet siitä sanonnasta, että kun suhde pitenee, niin sänky levenee?![]()
Meillä ainakin kävi niin - tosin vielä 160cm sänky on riittänyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mitä mieltä olet siitä sanonnasta, että kun suhde pitenee, niin sänky levenee?![]()
No niin on tässä käynyt juu, aloitettiin aikoinaan 120cm leveällä ja tasaisesti on sängyt "levinneet"...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mitä mieltä olet siitä sanonnasta, että kun suhde pitenee, niin sänky levenee?![]()
No niin on tässä käynyt juu, aloitettiin aikoinaan 120cm leveällä ja tasaisesti on sängyt "levinneet"...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ooh, 180cm.Meillä on vaan 140cm (sitä ennen 120), mutta varmaan viimeistään sitten kun masu on jätti ja vauva syntyy, niin pitää hommata 160cm.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Mä ajattelin myydä sekä sängyn että sohvan mustalaisille! :xmas:
Fatboy:ssa muutama yö sitten nukkuessa näin kerrankin kaunista unta - harvinaista mulle!
Alkuperäinen kirjoittaja meillä!!!:120 senttinen sänky jossa nukkuu minä,ja mieheni x-asennossa ja vielä 1,5 vuotias poika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meillä!!!:120 senttinen sänky jossa nukkuu minä,ja mieheni x-asennossa ja vielä 1,5 vuotias poika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Meillä myös 180x210 ja siinä nukkuvat minä, Äijä ja kolme lasta.... Haaveilen sängystä joka olisi vähintään 250 cm leveä!
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Meillä myös 180x210 ja siinä nukkuvat minä, Äijä ja kolme lasta.... Haaveilen sängystä joka olisi vähintään 250 cm leveä!
Mitä sä tekisit sillä kaikella tilalla?!
:xmas:
Ja lakanatkin sais olla mittatilaustyönä teetettyjä, ihanan kallista.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Mä sain just 180 cm leveen sängyn, ja meinaan, että siihen mahtuis nyt sit tytön lisäks yks mies :xmas: mutta ei pidä hätäillä.
Tein myös radikaalin tempunEtte ikinä usko. Petasin yhden paikan lattialle. Siis lattialla, kiinni sängyssä, on nyt yks "sänky". Meinasin, että tyttönen vois nukkua päiväunensa siinä, ja sitten joskus kun haluaa, niin voi siirtyä nukkumaan yöunetkin siinä. Hui
![]()