No nyt on Aksulta lähteny kuvat ja kaikki pois profiilista

  • Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mikä teitä vaivaa? Mä en tajua näitä joukkolynkkauksia.
näitä on kokoajan nyt....ei taida olla kaikki hyvin kotosalla kun tämmöistä tehdään. Alkaa tuntua siltä, että aloitteet on aika pitkälti saman henkilön....
harmi jos taas yksi mies lähtee....
 
Alkuperäinen kirjoittaja fera:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mikä teitä vaivaa? Mä en tajua näitä joukkolynkkauksia.
Jep, kun sulta taisi jäädä jotain huomaamatta :)
Huomasin kyllä tän Aksun "tapauksen". Siltikään en tajua joukkolynkkauksia.

Joskus ihmisyys on oksettavaa. Mikä tässäkään on takana muu kuin vahingonilo, tarve painaa toisia alas, ihan puhdasta kiusaamista? Yäk.
 
ei saa kiusata
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja fera:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mikä teitä vaivaa? Mä en tajua näitä joukkolynkkauksia.
Jep, kun sulta taisi jäädä jotain huomaamatta :)
Huomasin kyllä tän Aksun "tapauksen". Siltikään en tajua joukkolynkkauksia.

Joskus ihmisyys on oksettavaa. Mikä tässäkään on takana muu kuin vahingonilo, tarve painaa toisia alas, ihan puhdasta kiusaamista? Yäk.
No ihme hommaa munki mielestä :eek:
hauska tyyppi kirjottelee hauskoja empaattisia juttuja. Mitä siitä jos vähän lipsahtaa, ei ois eka musta palstalla joka tekee harmaana itsestään aloituksen, eikä siitä oo lynkattu.
 
Näin meni
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
siis mitä tapahtunut?? :eek:
Aksu jäi kiinni siitä, että kirjoitti itseään kehuvan topikin vieraana ja tuli heti vastaamaan siihen itse... Tarkkasilmäinen palstailija huomasi kellonajoista ja muista asianhaaroista. Hetken kuluttua Aksumme väitti, että kaveri nimeltä Juha olikin kirjautunut Aksun tunnuksilla sillä aikaa kun Aksu oli tupakalla. Aika ontuva selitys. Mutta ehkä miehet yleensäkin sitten palstailevat kaksplussalla viettäessään yhteistä kaveriaikaa. Ja minuutin päästä Juhan tekemästä aloituksesta Aksu sattuikin istahtamaan koneelle tupakalta tultuaan ja vastaamaan juuri siihen aloitukseen :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä