no nyt olis ruuttikselle upea rinsessa vappaana, otappa pois kuleksimasta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja taas äijät menee plastiikkakirurgien lankaan. Lyyli tehnyt Sara Chafakit eli nenää/koukkunokkaa tuunattu raakasti ja alempi kuva lisäksi osoittaa sen, että huulipistoksiakin on ottanut.





Mutta aika hurjaa häneltä pistää eroilmoitus nettiin, miljoonien nähtäväksi. Ukko nolattiin.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ja taas äijät menee plastiikkakirurgien lankaan. Lyyli tehnyt Sara Chafakit eli nenää/koukkunokkaa tuunattu raakasti.





Mutta aika hurjaa häneltä pistää eroilmoitus nettiin, miljoonien nähtäväksi. Ukko nolattiin.
kauniille naisille aina kateellinen Esso iski jälleen

kaivele vaan nuoruuskuvia niin kyllä,hän on ollut ihan syntymäkaunis

 
kyllä tuo naamansa puolesta mulle kelpais mutta mitenköhän lie tuo runkopuoli? miten 715517 ja /ce?

lisäksi epäilen että nuille trinsessoille bare minimum on pikkusen enempi ku mulla rahkeet riittää

edit. sillä näkee olevan lapsonen, minä en rupea toisten lapsia elättämään
 
vierailija
kyllä tuo naamansa puolesta mulle kelpais mutta mitenköhän lie tuo runkopuoli? miten 715517 ja /ce?

lisäksi epäilen että nuille trinsessoille bare minimum on pikkusen enempi ku mulla rahkeet riittää

edit. sillä näkee olevan lapsonen, minä en rupea toisten lapsia elättämään
Ihan ookoo

biksuissakin vilahtaa

 
vierailija
kyllä tuo naamansa puolesta mulle kelpais mutta mitenköhän lie tuo runkopuoli? miten 715517 ja /ce?

lisäksi epäilen että nuille trinsessoille bare minimum on pikkusen enempi ku mulla rahkeet riittää

edit. sillä näkee olevan lapsonen, minä en rupea toisten lapsia elättämään
Olisit vain reilusti kirjoittanut ”panisin” kuten yleensä kirjoitat.
Onko sinulla koskaan juolahtanut mieleen, että myös puolisollasi on tunteet?
Ehkä joku vaimosi tuttavapiiristä käyttää palstan Hae-komentoa, ja printtaa hänelle rasvaisimmat turinasi tällä palstalla. Jotain tai joku elämässäsi on pahasti vinossa, kun kohtelet elämäsi valoa alta arvostelun.
Echon uskovaisuus on heikossa hapessa. Ihminen on Jumalan kuva eikä yhdenkään ihmisen ulkonäössä ole mitään arvosteltavaa. Riittää kun vain toteaa, että kuvassa on yksi ihminen maapallolla elävien tai jo poistuneiden joukossa.
 
vierailija
Olisit vain reilusti kirjoittanut ”panisin” kuten yleensä kirjoitat.
Onko sinulla koskaan juolahtanut mieleen, että myös puolisollasi on tunteet?
Ehkä joku vaimosi tuttavapiiristä käyttää palstan Hae-komentoa, ja printtaa hänelle rasvaisimmat turinasi tällä palstalla. Jotain tai joku elämässäsi on pahasti vinossa, kun kohtelet elämäsi valoa alta arvostelun.
Echon uskovaisuus on heikossa hapessa. Ihminen on Jumalan kuva eikä yhdenkään ihmisen ulkonäössä ole mitään arvosteltavaa. Riittää kun vain toteaa, että kuvassa on yksi ihminen maapallolla elävien tai jo poistuneiden joukossa.
👍👍
 
Väärinymmärtäjien kööri koossa, hohhoijjaa :rolleyes:

En ole missään vaiheessa haukkunut Sheikraa rumaksi, mutta kyömynenänsä ei ollut kaunis.

Tuon aloitusviestin kuvan nainen on tyrmäävän kaunis, mutta Sheikra oli ennen plastiikkakirurgiaa lähinnä semmonen...nätti.

Erittäin surullista, että meni itseään leikkelemään. Ehkä halusi kelvata paremmin puolisolleen, joka juoksi muissa naisissa - tosin "other companion" voi viitata myös ko.miehen kavereihin.
 
Väärinymmärtäjien kööri koossa, hohhoijjaa :rolleyes:

En ole missään vaiheessa haukkunut Sheikraa rumaksi, mutta kyömynenänsä ei ollut kaunis.

Tuon aloitusviestin kuvan nainen on tyrmäävän kaunis, mutta Sheikra oli ennen plastiikkakirurgiaa lähinnä semmonen...nätti.

Erittäin surullista, että meni itseään leikkelemään. Ehkä halusi kelvata paremmin puolisolleen, joka juoksi muissa naisissa - tosin "other companion" voi viitata myös ko.miehen kavereihin.
ei sen tautta erota että käväsee joskus kaverien kanssa kalj... eikun pelaa pleikkaa
 
vierailija
Väärinymmärtäjien kööri koossa, hohhoijjaa :rolleyes:

En ole missään vaiheessa haukkunut Sheikraa rumaksi, mutta kyömynenänsä ei ollut kaunis.

Tuon aloitusviestin kuvan nainen on tyrmäävän kaunis, mutta Sheikra oli ennen plastiikkakirurgiaa lähinnä semmonen...nätti.

Erittäin surullista, että meni itseään leikkelemään. Ehkä halusi kelvata paremmin puolisolleen, joka juoksi muissa naisissa - tosin "other companion" voi viitata myös ko.miehen kavereihin.
Oletko sä nätti?
 
Ja jos sä Alepa olisit Raamattusi lukenut, niin Raamatussa korostetaan, jos joku nainen oli kaunis tai erittäin kaunis.
"Kaunis nainen saa kunniaa."

Toki kaikki ovat Jumalan kuvia, mutta mä en anna arvoa pätkääkään

-naaman leikkelemiselle, jos ei ole huomattavan häiritsevä ulkonäköpoikkeama.

-Dubaille kaupunkina: osittain ihmiskaupan avulla rakennettu muovinen kyhäelmä
 

Yhteistyössä