No nyt niitä tapauksia on jo 20 :(

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
nii-i
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Mä voisin tähän todeta kaikille niille jotka jänkytti, että "turvallinen rokote, pitää ottaa" NIIN ETTÄ "MITÄ MÄ SANOIN, ÄHÄKUTTI" :p
Ja tekisi jotain äidille ja anopille mieli lohkaista. He kun olivat niin tyrmistyneitä kun kuulivat että lapsenlapsia ei rokoteta.

En silti viitsi, herkkä asia.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:
Niin ja tähän voisi todeta, että montako kuolontapausta olisi, joa ketään ei olisi rokotettu ja päässyt kunnolla leviämään, minusta tässä ei ole mitään ähäkuttia puoleen eikä toiseen...
Juuri näin. Olisiko ne sikainfluenssaan kuolleet ottaneet mieluummin narkolepsian, kuin kuolleet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Mä voisin tähän todeta kaikille niille jotka jänkytti, että "turvallinen rokote, pitää ottaa" NIIN ETTÄ "MITÄ MÄ SANOIN, ÄHÄKUTTI" :p
Miten voit irvailla ja leuhkia siitä että olit oikeassa, kuitenkin vakavasta asiasta kyse... Ei ole mikään "ähäkutti" asia että lapset sairastuvat parantumattomaan tautiin. Ja ei ole varsinkaan vanhempien syy, joten mitä jos olisit vain hiljaa. Sairasta...
 
??
onko ne ennustaneet että kuinka nopeesti ne oireet on alkanu tai ois pitäny alkaa? Eli jos vaikka minä sairastuisin vaikka vuoden päästä niin yhäkö se ois rokotteen syy vai sattumaa?
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:
Niin ja tähän voisi todeta, että montako kuolontapausta olisi, joa ketään ei olisi rokotettu ja päässyt kunnolla leviämään, minusta tässä ei ole mitään ähäkuttia puoleen eikä toiseen...
Mutta eihän niissä maissa missä ei rokotettu tässä määrin, ollut yhtään sen enempää kuolintapauksia.
 
Giia
Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:
Niin ja tähän voisi todeta, että montako kuolontapausta olisi, joa ketään ei olisi rokotettu ja päässyt kunnolla leviämään, minusta tässä ei ole mitään ähäkuttia puoleen eikä toiseen...
Ei välttämättä yhtään enempää kuin nytkään...
 
hirveitä ihmisiä
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Mä voisin tähän todeta kaikille niille jotka jänkytti, että "turvallinen rokote, pitää ottaa" NIIN ETTÄ "MITÄ MÄ SANOIN, ÄHÄKUTTI" :p
Miten voit irvailla ja leuhkia siitä että olit oikeassa, kuitenkin vakavasta asiasta kyse... Ei ole mikään "ähäkutti" asia että lapset sairastuvat parantumattomaan tautiin. Ja ei ole varsinkaan vanhempien syy, joten mitä jos olisit vain hiljaa. Sairasta...
minustakin on aivan järkyttävää että joku voi olla hyvillään toisen sairaudesta
 
mä otin lapsilleni rokotukset, ihan vaan siksi että mun mielestä oli todella pelottavaa ajatella että pieni lapsi saisi sikainfulenssa, itse sen sairastin.

se että nyt on alkanu näitä narkolepsia juttuja tulemaan niin varmaan joka ikinen äiti joka lapselleen on antanut tuon piikin tietää että mikään piikki ei ole riskitön ja vaaraton.

itse koin todellakin sen sikainfulenssan riskit vaarallisemmaksi silloin kun piikin riskit etenkin kun lähipiirini ja minä itse se sairastettiin.

mietin vaan noita narkolepsia juttuja että miten nopeasti ne oireet sit on piikistä tullut?
entäs sitten vauvat jotka saa äidin kohdussa sen aineen?

ja mitäs vielä :D joku juttu oli mut en muista mikä :D
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
onko ne ennustaneet että kuinka nopeesti ne oireet on alkanu tai ois pitäny alkaa? Eli jos vaikka minä sairastuisin vaikka vuoden päästä niin yhäkö se ois rokotteen syy vai sattumaa?
Miten ne voi mitään ennustaa kun SENHÄN PITI OLLA TURVALLINEN. saakutti
 
memmu
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Mä voisin tähän todeta kaikille niille jotka jänkytti, että "turvallinen rokote, pitää ottaa" NIIN ETTÄ "MITÄ MÄ SANOIN, ÄHÄKUTTI" :p
Miten voit irvailla ja leuhkia siitä että olit oikeassa, kuitenkin vakavasta asiasta kyse... Ei ole mikään "ähäkutti" asia että lapset sairastuvat parantumattomaan tautiin. Ja ei ole varsinkaan vanhempien syy, joten mitä jos olisit vain hiljaa. Sairasta...
Ihan siten kun sain kuulla ite ihan riittävästi sitä "MITÄ, SIIS ETKÖ SÄ TODELLA AIJO ROKOTTAA!!! MUTTA SEHÄN ON TÄYYYYYYSIN TURVALLINEN ROKOTE, SITTEN SÄ KUOLET JA SUN LAPSES KUOLEE"!!!! Ja sehän on nyt myönnetty, että tähän koko tauti hommaan ylireagoitiin! Kyllähän ne ihmiset saadaan ottamaan vaikka lobotomia.... Mutta mulle ihan sama, mä olen tyytyväinen etten ottanu ja ihan turha päivitellä niillä kuolemilla koska jo tavalliseen kausi influenssaan kuolee enemmän kun tähän sikahömppään!!
 
l
Pandemrixissä on niin sanottu adjuvanttiemulsio [6], jossa öljy-vedessä -seoksessa öljyn pisaroiden hiukkaskoko on 150-155 nm. Se ei ole luonnollinen seos, vaan keinotekoisesti muutettu nanokokoon, jossa pitäytyäkseen se tarvitsee mm. polysorbaattia [7]. Polysorbaatista THL kertoo terveydenhuollon ammattilaisille, että kyseessä on jauhonparanne, jota on elintarvikkeissa. THL sanoo terveydenhuollon ammattilaisille, että tehosteaine koostuu siis tavanomaisista aineksista, joita saadaan ravinnosta tai joita on esimerkiksi vitamiinivalmisteissa. Koska tässä on kaikki, mitä mm. lääkärit ovat adjuvanttiliuoksesta saaneet, vaikuttaa siltä, että kyseessä on tietoinen ja huolellisesti suunniteltu harhautus, jonka laillisesti mahdollistaa aiemmin mainittu EU:n kemikaalilainsäädäntö REACH.

Nanometri on metrin miljardisosa eli 0.000 000 001 metriä. Kaikki maailman nykyinen tuhansien miljardien eurojen nanoteknologia askartelee aineilla, jotka keinotekoisesti pienennetään nanokokoon, jossa ne eivät itsenäisesti olisi.

Siitä huolimatta, että vaikka aine pienennetään nanokokoon ja sen kaikki ominaisuudet lisääntyvät merkittävästi sekä muuttuvat oleellisesti ja että keinotekoisesti nanokokoon pienennetyt aineet eivät kuulu ympäristöömme lainkaan, REACH ei vaadi ilmoittamaan nanokokoisten aineiden käyttöä tuoteselosteissa ja pitää niitä alkuperäisen aineen kaltaisena.

vaikka yksittäinen nanohiukkastyyppi ei näyttäisikään olevan myrkyllinen, sen vuorovaikutukset muiden elimistössä esiintyvien yhdisteiden kanssa voivat aiheuttaa vakavia ongelmia solujen toiminnalle. Nanohiukkasten ja eri biomolekyylien (luonnon aineiden) mahdollisia yhdistelmiä on suunnaton määrä, mistä johtuen niiden systemaattinen tutkiminen on käytännössä mahdotonta."
Kun nanohiukkasten vuorovaikutukset ympäristön kanssa otettaisiin myöskin huomioon, on yhtälö täydellisen arvaamaton ja vaarallinen koko maapallollemme.

Kysymys ei ole saatavilla olevan tiedon rajallisesta määrästä, vaan liikesalaisuuksista [8]. Pandemrixin nanoluonne muuttaa oleellisesti rokotteen vaikutusten tarkastelua, koska kysymyksessä on vanhoista rokotteista oleellisesti poikkeava ja nanoteknologian arveluttava toimintamalli. Tämän ja muiden vastaavien rokotteiden tarkka selvitys ns. farmakokinetiikasta eli rokotteen käyttäytymisestä elimistössä on oleellinen tieto, jotta lääkärit pystyvät arvioimaan ja huomioimaan rokotteen haittavaikutuksia ja yhteisvaikutuksia lääkkeiden kanssa.

Herää myös kysymys, onko tämäntyyppisten rokotteiden kokonaishyödyt koskaan suurempia kuin kokonaishaitat, joiden tarkastelu on todennäköisesti mahdotonta jopa 30 vuoden tarkasteluvälin tarpeen vuoksi
 
en mustu nyt
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
onko ne ennustaneet että kuinka nopeesti ne oireet on alkanu tai ois pitäny alkaa? Eli jos vaikka minä sairastuisin vaikka vuoden päästä niin yhäkö se ois rokotteen syy vai sattumaa?
Kyllä se on pitkäaikaisvaikutteinen rokote.
Tässä nyt on yksi epäily päällä, rokotteen saanut joskus viime kevään aikana ja nyt tullut oireita (viitaten narkolepsiaan). Tutkimukset kesken ja tää on hys hys, asia.
 

Yhteistyössä