M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja tekisi jotain äidille ja anopille mieli lohkaista. He kun olivat niin tyrmistyneitä kun kuulivat että lapsenlapsia ei rokoteta.Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Mä voisin tähän todeta kaikille niille jotka jänkytti, että "turvallinen rokote, pitää ottaa" NIIN ETTÄ "MITÄ MÄ SANOIN, ÄHÄKUTTI"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:Niin ja tähän voisi todeta, että montako kuolontapausta olisi, joa ketään ei olisi rokotettu ja päässyt kunnolla leviämään, minusta tässä ei ole mitään ähäkuttia puoleen eikä toiseen...
Jos asut Suomessa niin maksat ainakin arvonlisäveroa.Alkuperäinen kirjoittaja mmitäs rokotit:Jeejee! Onneksi en maksa veroja, niin ei tarvi maksaa teidän tyhmyydestänne!
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Mä voisin tähän todeta kaikille niille jotka jänkytti, että "turvallinen rokote, pitää ottaa" NIIN ETTÄ "MITÄ MÄ SANOIN, ÄHÄKUTTI"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:Niin ja tähän voisi todeta, että montako kuolontapausta olisi, joa ketään ei olisi rokotettu ja päässyt kunnolla leviämään, minusta tässä ei ole mitään ähäkuttia puoleen eikä toiseen...
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Mä voisin tähän todeta kaikille niille jotka jänkytti, että "turvallinen rokote, pitää ottaa" NIIN ETTÄ "MITÄ MÄ SANOIN, ÄHÄKUTTI"![]()
Miten voit irvailla ja leuhkia siitä että olit oikeassa, kuitenkin vakavasta asiasta kyse... Ei ole mikään "ähäkutti" asia että lapset sairastuvat parantumattomaan tautiin. Ja ei ole varsinkaan vanhempien syy, joten mitä jos olisit vain hiljaa. Sairasta...
Miten ne voi mitään ennustaa kun SENHÄN PITI OLLA TURVALLINEN. saakuttiAlkuperäinen kirjoittaja ??:onko ne ennustaneet että kuinka nopeesti ne oireet on alkanu tai ois pitäny alkaa? Eli jos vaikka minä sairastuisin vaikka vuoden päästä niin yhäkö se ois rokotteen syy vai sattumaa?
Alkuperäinen kirjoittaja nereida:Alkuperäinen kirjoittaja memmu:Mä voisin tähän todeta kaikille niille jotka jänkytti, että "turvallinen rokote, pitää ottaa" NIIN ETTÄ "MITÄ MÄ SANOIN, ÄHÄKUTTI"![]()
Miten voit irvailla ja leuhkia siitä että olit oikeassa, kuitenkin vakavasta asiasta kyse... Ei ole mikään "ähäkutti" asia että lapset sairastuvat parantumattomaan tautiin. Ja ei ole varsinkaan vanhempien syy, joten mitä jos olisit vain hiljaa. Sairasta...
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei se narkolepsia ole mikään maailman kamalin asia. Ehkä hidaste, muttei este millekään.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:onko ne ennustaneet että kuinka nopeesti ne oireet on alkanu tai ois pitäny alkaa? Eli jos vaikka minä sairastuisin vaikka vuoden päästä niin yhäkö se ois rokotteen syy vai sattumaa?