no nyt näin meandin kesän livenä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
vasta nyt :D ja no joo, ei se nyt suurempia intohimoja herättänyt... froteeta jäin todella kaipaamaan.. mutta mein kuopus rakastui aivan totaalisesti medaljonki hameeseen, puolikkaaseen hameeseen, kuten hän itse asian ilmaisee :heart: vaikka se mekko jo on, niin pakko se hame oli hänelle ottaa, kun oli niin iloinen kun se pyöri niin kauniisti :D

:D ihana
Mä varmaan pidän kutsut jos tuo vauvalomalainen tulee myymään... jutteli sillon aiemmin, et saattais jokuset kutsut ottaa. Muuten täytynee sit tilata vaan kun meil kyl kelpaa muutama pilvipaita. Oliko ne muuten sitä sellasta paksumpaa puuvillaa? (samaa kun viimes syksyn pilvipaita) vai sitä pehmosempaa?

juu, päärynämekot ja discoapinatunikat lähti meille myös =) päärynämekko on kyllä tositosi kiva! ja ninniliina, tosiaan, niinhän hän lupaili... :D kyl mä tuun sit jos vaan kutsutaan =)

hmm, mä en silleen kauheesti hiplannu niitä pilviä, ku ruskeet meil on mekkoina ja ne muut värit ei mua lämmittäny :xmas: mut musta se oli semmosta ku se kaivuri t-paitakin, et sileetä, ei semmosta ribattua...?

Mulla kanssa käveli vähän sitä ja tätä lappuun,olisin voinut itseasiassa tilata vaikka kuinka. :D Meillä tulee niiden punaisten pilvipaitojen kaveriksi tytölle se viime malliston turkoosi karkkihame ja pojalle ne polvicollegehousut,lämmintä odottaessa siis. :D

Mä rakastuin niihin kesäjuttuihin ihan täysillä. Lähti pojalle kaikki kolme pilvipaitaa ( :D ) ja vauvalle se vaaleanpunainen pilvibody. Isompi tyttö halusi ilman muuta päärynämekon ja sen tilasin itsellenikin, katotaan sitten mahtuuko se mulle vai ei... Kaikki kolme saavat myös polvihousut ja poika saa ne oranssit vajaamittaiset housut. Isommalle tytölle otin kummankin väriset vajaamittaiset leggarit. Se äidin kruunutunika jäi mua vielä kavivelemaan, joten voi olla että se pitää vielä hankkia... :D

ihania olisivat nämä vaatteet, mutta luottotiedoissani on merkintä joten silloin niitä ei voi ostaa. (tietty oma vika et merkintä on). Täytyy ihastella muiden päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
ihania olisivat nämä vaatteet, mutta luottotiedoissani on merkintä joten silloin niitä ei voi ostaa. (tietty oma vika et merkintä on). Täytyy ihastella muiden päällä.

Etkö voi laittaa jonkun kaverin tilaukseen?

Meillä pojalla se sammakkopaita ja tytöllä sammakkohame. Aivan ihania ovat. Nuorimmalle tein kirppikseltä löydön, pilvifroteebody 4 ?. Omilla kutsuilla tarvii varmaan hankkia se kakkuhame tytölle kesäks =0)

Alkuperäinen kirjoittaja halvalla ei saa hyvää:
ihanaa etten oo ainoo joka on hurahtanu noihin... eilen tuli just reilulla kolmella sadalla vaatetta sieltä, ja vielä on tulossa 400e vaatteet :ashamed: koko mallisto kohta kaapissa :xmas:

etpä oo ainoa.. mutta nyt oikeastaan pari kesää on ollu huonot mallistot, se eka talvi oli eniten mun makuun... mutta aina sieltä silti puolimallistoa kotiin kulkeutuu :D