No nyt mul on kainalossa pahkura

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akkavalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akkavalta

Jäsen
15.12.2006
651
0
16
Ihmettelin ku nukkues sattuu ku kyljellään makaa ja käsi siin kyljen pääl. Ja rupesin paineleen niin pahkurahan tuolt kainalosta löyty.
Oon joskus kuullu et jos on kipee nii sillon ei ole ainakaan syöpää? Onkohan puuta heinää. Ei kait se mikään maitorauhasesta johtuvakaan voi olla ku imetyksen lopettamisesta on jo toista kuukautta suurinpiirtein.
Oiskohan se reagoinut tohon ku mul on toi näppylä tos nännin vieres. en ole vieläkään mennyt sen takia lääkäriin. Buranaa söin pari päivää ja vedellä suihkutellut. tuntuu et se on nyt ehkä paranemas mut oisko se voinut vaikuttaa ja tehdä ton pahkuran kainaloon?
Kyselen ehkä tyhmiä mut ei oikein ois varaa lekurille nyt mennä ku on toi katin leikkauski.

mun työkaverilla oli vuosi sitten saman tapainen patti, se oli joku kasvain! Se leikattiin nätisti pois ja se oli siinä! Hänellä se patti ei ollut kipee! Varaa aika lääkärille :)
tsemppiä

Onko se pahkura kova, vai pehmoinen? Jos se on kivikova, silloin se todennäköisesti on syöpäkasvain, jos patti on pehmoinen, se on rasvapatti.
Joka tapauksessa, käyhän lääkärissä!

Alkuperäinen kirjoittaja Vierestä nähnyt:
Onko se pahkura kova, vai pehmoinen? Jos se on kivikova, silloin se todennäköisesti on syöpäkasvain, jos patti on pehmoinen, se on rasvapatti.
Tämä ei nyt kyllä todellakaan pidä paikaansa!!!! Melkoisen kärjistetysti sanottu ja tällä periaatteella ainakin minulla olisi ollut syöpä jo monta kertaa!! Patti kainalossa ollut sitkeän influenssan jälkeen. Todennäköisesti jokin tulehduspesäke jäänyt muhimaan, sain antibioottikuurin ja parani. Lääkäri sanoi myös että kipu hyvä merkki (syöpää ajatellen). Sinuna kyllä lekurille näyttäisin. Työpaikkalääkäri ja opiskeluterv.huolto maksuttomia ja ei se tk-maksukaan hirmuinen ole.

Noku pitäs uudet rintsikatki ostaa enneku kehtaan lekurille mennä :ashamed: sais kyl samalla näytettyä tuota näppylää. yritän nyt sinnitellä tiistaihin asti niin näkee mitä ton katin jälkeen jää rahaa. ku ei tiiä mitä noi taksimatkat maksaa.
tuttavalla oli kerran samallainen pahkura ja se oli vaan joku ihan harmiton.
Pelottaahan noi tommoset aina ku on pienet lapsetki yh-äitillä.

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierestä nähnyt:
Tämä ei nyt kyllä todellakaan pidä paikaansa!!!! Melkoisen kärjistetysti sanottu ja tällä periaatteella ainakin minulla olisi ollut syöpä jo monta kertaa!! Patti kainalossa ollut sitkeän influenssan jälkeen. Todennäköisesti jokin tulehduspesäke jäänyt muhimaan, sain antibioottikuurin ja parani. Lääkäri sanoi myös että kipu hyvä merkki (syöpää ajatellen). Sinuna kyllä lekurille näyttäisin. Työpaikkalääkäri ja opiskeluterv.huolto maksuttomia ja ei se tk-maksukaan hirmuinen ole.

tuota minäkin olen kuullut et kipu ois hyvä merkki.
eihän se tk-maksu hirmuinen ole mut ku on tosiaan noit muita menoja ja himputin rintsikatki ensin ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:
Noku pitäs uudet rintsikatki ostaa enneku kehtaan lekurille mennä :ashamed:

:D Anteeks, ei tässä nyt ehkä pitäisi nauraa, mutta tuo oli i h a n a pointti :D Joo, kierrä rintsikkakaupan kautta, mutta sitten kyllä kannattaa siellä lekurilla poiketa.

Miulla ärtyi yhdessä vaiheessa kainalossa joku rauhanen kun ajelin höylällä kainaloita (tai ainakin luulen sen olleen joku rauhanen). Oli kosketus arka, mutta katosi kun malttoi olla höyläilemättä kainaloita.

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Noku pitäs uudet rintsikatki ostaa enneku kehtaan lekurille mennä :ashamed:

:D Anteeks, ei tässä nyt ehkä pitäisi nauraa, mutta tuo oli i h a n a pointti :D Joo, kierrä rintsikkakaupan kautta, mutta sitten kyllä kannattaa siellä lekurilla poiketa.

Jos näkisit mun ainokaiset rintsikat, huh huh.
Itelle en saa mitään ikinä ostettua. Lapsille kyllä. noh onneksi tuli tällainen pakottava tilanne niin saan uuet rintsikat :D
Sama tilanne oli edellistenki rintsikoitten kans. täysin loppuunkulutetut.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Miulla ärtyi yhdessä vaiheessa kainalossa joku rauhanen kun ajelin höylällä kainaloita (tai ainakin luulen sen olleen joku rauhanen). Oli kosketus arka, mutta katosi kun malttoi olla höyläilemättä kainaloita.

Mietin kyl et oisko toi vaikuttanut ku vaihdoin roll on merkkiä. ennen oli hajuttomia ja nyt sit ostin pitkäst aikaa vähä voimakkaamman merkin. et jos toi mun ihoni tai hikirauhaseni mikä lie ei tykännyt siitä. mut enemmän kallistun ton näppylän suuntaan. tai sit niil ei ole mitään yhteyttä.

Ihmettelin ku nukkues sattuu ku kyljellään makaa ja käsi siin kyljen pääl. Ja rupesin paineleen niin pahkurahan tuolt kainalosta löyty.
Oon joskus kuullu et jos on kipee nii sillon ei ole ainakaan syöpää?
Oiskohan se reagoinut tohon ku mul on toi näppylä tos nännin vieres. en ole vieläkään mennyt sen takia lääkäriin. Buranaa söin pari päivää ja vedellä suihkutellut. tuntuu et se on nyt ehkä paranemas mut oisko se voinut vaikuttaa ja tehdä ton pahkuran kainaloon?

Mene lääkäriin mahdollisimman nopeasti. Tuollaiset patit on aina tutkittava varsinkin jos patti häiritsee nukkumista tai muita päivittäisi toimintoja.

Ja ihan sama millaiset rintsikat sulla on, kunhan meet näyttämään. Syöpäkasvain voi olla kivulias,kivuton,iso tai pieni. Niinkuin harmittomat tavalliset patitkin.

mulla on kans kainalos vähän väliä sellanen patti,sattuu eikä saa kainaloa ja kättä yhteen...kerran kävin siitä lääkäris ja sano että tulehtunut imusolmuke.

Mulla tulee joskus kipeitä paakkuja kainaloon. Lähtee pian ite pois. Mun ymmärtääkseni kyse on imusolmukkeista. Ja se on totta et syöpäkasvain ei oo kipee. Ja toiseksi, ne kasvaa vuosien aikana pikkuhiljaa eikä ole äkillisiä. :wave: :hug:

Onko sulla menkat lähestymässä? Mulla on kainalot kipeinä menkkojen lähestyessä ja oikein vetää rinnasta sinne kainaloon. Multa on toisesta kainalosta kyllä leikattu rintarauhaskudostakin, joten en ole varma onko sitä sitten toisessakin kainalossa.

Yhteistyössä