E
eroko edessä
Vieras
Elikkä pitäisikö meidän erota, kun me ollaan kuin kommuuni. Ei käydä yhdessä kaupassa ja ei tehdä mitään yhdessä. Tottahan tuo on, mutta tuohon kaupassa käyntiin on sanottava se, että usein mies on päivät töissä ja ei se muutenkaan ole koskaan sinne kauppaan halunnut mennä, niin olen käynyt sitten muuten. Pitkään aikaan mies ei enää ole halunnut ottaa minua mukaan minnekään, vaan on käynyt ihan omineen milloin missäkin kylässä ja minä käyn omineni, no mun kavereille tuo mies ei ole koskaan hinkunut, on sitä joskus pyydelty.
Nyt sitten pitää katsella miten jatkon suhteen tehdään, meillä on yhteinen omakotitalo, josta minä en kyllä haluaisi minnekään mennä, miehelle tällä talolla ei ole niin suurta arvLapsia meillä on 1 ja toinen tulossa, mutta kyllä minä niiden kanssa selviän ja uskon että mies tulee hoitamaan lasten asiat omalta osaltaan, ainakin niin uskon.
Nyt kun se on ääneen ekan kerran sanottu, niin nyt tuntuu jo jotenkin haikealta, vaikkakin aika helpottavalta.
Nyt sitten pitää katsella miten jatkon suhteen tehdään, meillä on yhteinen omakotitalo, josta minä en kyllä haluaisi minnekään mennä, miehelle tällä talolla ei ole niin suurta arvLapsia meillä on 1 ja toinen tulossa, mutta kyllä minä niiden kanssa selviän ja uskon että mies tulee hoitamaan lasten asiat omalta osaltaan, ainakin niin uskon.
Nyt kun se on ääneen ekan kerran sanottu, niin nyt tuntuu jo jotenkin haikealta, vaikkakin aika helpottavalta.