Alkuperäinen kirjoittaja minä:jaksot kuvattu kulisseissa.
No sehän on selvää, mutta saisivat olla vähän tarkempia kun on näin tarkka silmäisiä katsojia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:jaksot kuvattu kulisseissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta onko nuo salkkarit kuvattu oikeassa kerrostalossa vai onko asunnot sisältä kulissia?Ja vain ovet ja käytävät olisivat aitoja?
Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:Mä oon käsittäny niin että porraskäytävä on rakennettu jonnekin halliin, mut en tiedä montako kerrosta siinä oikeesti on... Huoneistot on ihan pelkkää kulissia, muistan ku kaveri oli siellä joskus työharjottelussa ja selitti niitä että Ismon kaupan takahuoneesta pääsee Kentaurin (vai mikä se nykyään on) keittiöön ja miten muuten kämpät on yhteyksissä toisiinsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Hei ja eikös se Ismon kämppä ollut yksiö!! Nyt kun Julia ja Noora asuu siinä se onkin kaksio...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Hei ja eikös se Ismon kämppä ollut yksiö!! Nyt kun Julia ja Noora asuu siinä se onkin kaksio...
Eikös siellä tehty joku remppa?
Alkuperäinen kirjoittaja katse:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Hei ja eikös se Ismon kämppä ollut yksiö!! Nyt kun Julia ja Noora asuu siinä se onkin kaksio...
Eikös siellä tehty joku remppa?
Mutta mistä ne tempas rempallakaan sen yhden huoneen lisää? Naapurilta varmaanJos se salinien kämppä on siellä seinän takana niin sieltähän on huone vapautunut kun siellä ei asu ketään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fani myöskin:Laurahan osti jossakin vaiheessa isomman asunnon, olikohan siinä vaiheessa kun Oona syntyi ja tila alkoi käydä ahtaaksi ja Sauli tuli takaisin isänsä luota. En nyt tarkkaan muista, mutta kun valitti silloin Karin kanssa ollessaan, ettei raha riitä oikein isompaan, mutta sitten kuitenkin osti isomman asunnon. Muistaako kukaan tällaista?
Alkuperäinen kirjoittaja fani myöskin:Laurahan osti jossakin vaiheessa isomman asunnon, olikohan siinä vaiheessa kun Oona syntyi ja tila alkoi käydä ahtaaksi ja Sauli tuli takaisin isänsä luota. En nyt tarkkaan muista, mutta kun valitti silloin Karin kanssa ollessaan, ettei raha riitä oikein isompaan, mutta sitten kuitenkin osti isomman asunnon. Muistaako kukaan tällaista?
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja fani myöskin:Laurahan osti jossakin vaiheessa isomman asunnon, olikohan siinä vaiheessa kun Oona syntyi ja tila alkoi käydä ahtaaksi ja Sauli tuli takaisin isänsä luota. En nyt tarkkaan muista, mutta kun valitti silloin Karin kanssa ollessaan, ettei raha riitä oikein isompaan, mutta sitten kuitenkin osti isomman asunnon. Muistaako kukaan tällaista?
En kyllä muista?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mutku:mä tahtosin tietää että eikö kari ja katja ole enää yhdessä??
Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:Mua ei niinkään ihmetytä ne kämpät, enemmän mua ihmetyttää se, että Oona ja Niko on yhtäkkiä kasvaneet 14 vuotiaiks ja Maija ei ole kasvanut ollenkaan...Sit Sofia, kun oli monta vuotta vanhempi, kuin Oona ja Niko, niin onkin melkein samanikäinen... Kai? Sit Onni on melkein samanikäinen kuin Maija, vaikka Elina vasta odotti Onnia, kun Maija jo oli tuon ikäinen...
Ihmetyksen aiheet ne on kuulkaa mullakin...!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:Mua ei niinkään ihmetytä ne kämpät, enemmän mua ihmetyttää se, että Oona ja Niko on yhtäkkiä kasvaneet 14 vuotiaiks ja Maija ei ole kasvanut ollenkaan...Sit Sofia, kun oli monta vuotta vanhempi, kuin Oona ja Niko, niin onkin melkein samanikäinen... Kai? Sit Onni on melkein samanikäinen kuin Maija, vaikka Elina vasta odotti Onnia, kun Maija jo oli tuon ikäinen...
![]()
Eihän Sofia hirveän paljon vanhempi ollu Oonaa ja Nikoa, oisko ollu jotain reilun vuoden ikänen sillon ku Oona ja Niko tuli sarjaan =) Ahkerasti tuli kesällä seurattua uusintoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:Mä oon käsittäny niin että porraskäytävä on rakennettu jonnekin halliin, mut en tiedä montako kerrosta siinä oikeesti on... Huoneistot on ihan pelkkää kulissia, muistan ku kaveri oli siellä joskus työharjottelussa ja selitti niitä että Ismon kaupan takahuoneesta pääsee Kentaurin (vai mikä se nykyään on) keittiöön ja miten muuten kämpät on yhteyksissä toisiinsa.
Juu niin on hallissa ne asunnot ja yhessä kerroksessa, se on lukenu useestikki lehessä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:Mua ei niinkään ihmetytä ne kämpät, enemmän mua ihmetyttää se, että Oona ja Niko on yhtäkkiä kasvaneet 14 vuotiaiks ja Maija ei ole kasvanut ollenkaan...Sit Sofia, kun oli monta vuotta vanhempi, kuin Oona ja Niko, niin onkin melkein samanikäinen... Kai? Sit Onni on melkein samanikäinen kuin Maija, vaikka Elina vasta odotti Onnia, kun Maija jo oli tuon ikäinen...
![]()
Eihän Sofia hirveän paljon vanhempi ollu Oonaa ja Nikoa, oisko ollu jotain reilun vuoden ikänen sillon ku Oona ja Niko tuli sarjaan =) Ahkerasti tuli kesällä seurattua uusintoja![]()
Oliko se niin...? Mä muistin ihan, että olis ollut vanhempi, no oli miten oli. Mutta ainakin Maija on edelleen samanikäinen, ei ole kasvanut ollenkaan, vaikka Oona ja Niko on...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:Alkuperäinen kirjoittaja Ressu75:Mua ei niinkään ihmetytä ne kämpät, enemmän mua ihmetyttää se, että Oona ja Niko on yhtäkkiä kasvaneet 14 vuotiaiks ja Maija ei ole kasvanut ollenkaan...Sit Sofia, kun oli monta vuotta vanhempi, kuin Oona ja Niko, niin onkin melkein samanikäinen... Kai? Sit Onni on melkein samanikäinen kuin Maija, vaikka Elina vasta odotti Onnia, kun Maija jo oli tuon ikäinen...
![]()
Oliko se niin...? Mä muistin ihan, että olis ollut vanhempi, no oli miten oli. Mutta ainakin Maija on edelleen samanikäinen, ei ole kasvanut ollenkaan, vaikka Oona ja Niko on...
![]()
Joo ja Ami ja Niko on kohta saman ikäisiä jos niko kasvaa tota vauhtia!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo ja Ami ja Niko on kohta saman ikäisiä jos niko kasvaa tota vauhtia!