No nyt mä tämän kysyn, liittyy Salattuihin Elämiin

Alkuperäinen kirjoittaja Lumenneito:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta onko nuo salkkarit kuvattu oikeassa kerrostalossa vai onko asunnot sisältä kulissia?Ja vain ovet ja käytävät olisivat aitoja?

Kulissitalo, oikeesti ne kaikki asunnot on samassa kerroksessa :)

ne kämpät on kuvattu konalan teollisuusalueen yhessä hallissa :D sillon joskus näin annikan bussissa kun tulin koulusta

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Mutta onko nuo salkkarit kuvattu oikeassa kerrostalossa vai onko asunnot sisältä kulissia?Ja vain ovet ja käytävät olisivat aitoja?

ne kämpät on kuvattu konalan teollisuusalueen yhessä hallissa :D sillon joskus näin annikan bussissa kun tulin koulusta

Mä oon viel vuos sit asunusiin naapuris..olipa hauskaa seurata näyttelijöitä..

Alkuperäinen kirjoittaja Emily the strange:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:

Mä oon viel vuos sit asunusiin naapuris..olipa hauskaa seurata näyttelijöitä..

kerran annikalla oli ihan samanlaiset vaatteet kun sarjassa ja puhu puhelimeen,ihan samala puhetyylillä.olin ihan varma et siel dösässä kuvataan salkkareita :laugh:

Onpas tästä tullut pitkä ja hauska ketju! Oon salkkareita kattonu alusta asti, taukoo pidin jossain vaiheessa, mutta pääsääntösesti kattonu lähes aina ja samat asiat on muakin mietityttäny... mulle jää just noin turhaa tietoa päähän, kuten ketkä on asunu missäkin asunnossa, mutta sit kaikki OIKEESTI tärkeet jutut menee ohi, että viuh vaan!

Katri lähti Vaasaan opiskelemaan sairaanhoitajaksi. Tämä mainittiin ihan ohimennen yhdessä jaksossa, jossa Katri piipahti, vaikka oli varsinaisesti poistunut sarjasta jo kauan aikaisemmin.

ja sillon kun ismo asui siinä yksiössä, siinä oli vaan alkovi, nyt kun ne tytöt asuu siinä on sinne jostai ilmestyny huone samoin lauran asuntoon ilmestyi yhtäkkiä huone kun Oona syntyi

Mut kuka nykyään asuu asunnossa missä asu Maaritin alkuperäinen perhe eli mm.. ketä siihen nyt kuuluikaan Saku, Jukka, Silja, uusi äiti Hanna, Aleksi?!

Siin ei taida asua enää ketään:/

Muuten, joku tuossa jo otti noi kerrokset puheeksi. Mitenkäs ne kämpät nyt sitten menee noin niinkuin kerrosten näkökulmasta? Eli ketkä asuu missäkin kerroksessa? Mä en ole ikinä kiinnittänyt siihen huomiota, paitsi se nyt on selvää että Maaritin ullakkokämppä on varmaan ylimmäisessä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Muuten, joku tuossa jo otti noi kerrokset puheeksi. Mitenkäs ne kämpät nyt sitten menee noin niinkuin kerrosten näkökulmasta? Eli ketkä asuu missäkin kerroksessa? Mä en ole ikinä kiinnittänyt siihen huomiota, paitsi se nyt on selvää että Maaritin ullakkokämppä on varmaan ylimmäisessä. :D

*Sieviset ainakin menee hissillä,eikös tuomo ja sallakin mennyt,Maarit tietenkin.Ketkäs muut käyttää hissiä?Jenni?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti83:
Mut kuka nykyään asuu asunnossa missä asu Maaritin alkuperäinen perhe eli mm.. ketä siihen nyt kuuluikaan Saku, Jukka, Silja, uusi äiti Hanna, Aleksi?!

Siin ei taida asua enää ketään:/

Juuri tuon kyssärin vuoksi tämän ketjun aloitin eli mitä on tapahtunut Salinien kämpälle. ;)

up

Rupesin tuossa yksi ilta funtsimaan, että ketäs siellä Salinien asunnossa asuu nykyään??

Siis kun eikös ne kämpät mene näin
1. Puustisen kämppään muutti Markus ja Aki ja sitten Elina ja nyt nuo Tuomo ja mikäs sen naisin nimi nyt onkaan
2. Laura asuu edelleen omassaan
3. Taalasmaat asuu omassaan
4. Vainion Jenni asuu omassaan
5. Ismon kämpässä asui aamun ja teemun porukka ja nyt sieviset
6. Maaritille tehtiin asunto ullakosta jos en väärin muista?
7. entäs mistä se Ismon yksiö ilmestyi sillon kun nythän siinä asuua nää kaksi uutta tyttöä?
8. unohdinko jotain?

Mutta ketä asuu siinä missä Salinit asui?

Että näinkin syvällisiä sitä tulee mietittyä yön pimeinä tunteina.. :headwall:

Asuisko siinä nyt se Veeran ja Panun perhe?
Tosin niiden asunnosta ei olla vielä näytetty kaikkia huoneita,olkkari,keittiö ja makuuhuone.Puhutaan vain kaksosten huoneesta ja työhuoneesta.

Yhteistyössä