No nyt mä olin kyllä hyvä vaimo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Ei tietenkään tarvii tehä enää mitään, vaimon velvollisuutesi ovat täten täytetty :)

Välillä tietty ihan ekstrana annan suukkoja miehelle.

Nekin kannattaa harkita tarkoin sillä nehän eivät tiettävästi kuulu vaimon velvollisuuksiin.

Niin mut niistä mä tykkään itekki, ni en viitti sit kitsastella. Ja ne estää miestä olemasta tyytymätön.

Alkuperäinen kirjoittaja uskomaton vaimo:
ja monta kertaa päivässä, enkä koe olevani hyvä vaimo vaan kiva ihminen : )

mäkin teen monta kertaa päivässä, enkä koe olevani erityisen hyvä vaimo tai kiva ihminen, olen vaan PERHEELLINEN.

Alkuperäinen kirjoittaja jonkun ne hommat on tehtävä:
Alkuperäinen kirjoittaja uskomaton vaimo:
ja monta kertaa päivässä, enkä koe olevani hyvä vaimo vaan kiva ihminen : )

mäkin teen monta kertaa päivässä, enkä koe olevani erityisen hyvä vaimo tai kiva ihminen, olen vaan PERHEELLINEN.

Hyvä hyvä, oikein. :flower:

Njuu, niillä pusuilla on hyvät ja kantavat voimat suhteeseen ja varsinkin siihen mieheen ja tyytyväisyyteen =)

-Menepäs Sirkka jo lepäämään! Eiköhän sitä hyvää vaimoa ole tuossa jo ainakin kuukaudeksi varsinkin kun muistutat välillä miestäsi, kuinka ihana olit kun teit sen keiton silloin kerran! :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Njuu, niillä pusuilla on hyvät ja kantavat voimat suhteeseen ja varsinkin siihen mieheen ja tyytyväisyyteen =)

-Menepäs Sirkka jo lepäämään! Eiköhän sitä hyvää vaimoa ole tuossa jo ainakin kuukaudeksi varsinkin kun muistutat välillä miestäsi, kuinka ihana olit kun teit sen keiton silloin kerran! :xmas:

Kyllä, laitankin oikein ylös tämän historiallisen päivämäärän, ett muistan sanoa siitä sitten joku päivä taas. :xmas:

rukoilijasirkka, oletko tietoinen että pari viikkoa sit kuvasi pyöri täällä keskusteluissa (oisko joku parvekkeella otettu) ku porukka mietti oletko tv2:n mimistä ja kukusta se mimi. sanoin ettet ole koska mimi:majka nurminen kiertää taikurin kanssa suomea.

ja nyt kun tää keskustelu on käynnissä, niin olen monesti miettiny että oonko käsittänyt väärin vai oliko rukoilijasirkalla sama työnantaja kun mullakin?..ölin ymmärtävinäni joskus et oisit myös postilaisia? tääl myös tomera? postihenkilö.

Yhteistyössä