Teemaketju; Olen onnellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahvikirahvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahvikirahvi

Vieras
Nyt sitten palstamammat, kertokaahan roppakaupalla ilon ja onnen asioita tänne!

Mulla on aivan älyttömän ihana ja mahtava perhe. Lapsi jota rakastan enemmän kun laki sallii. Mä valmistun ensi viikolla. Oon saanut työharjoittelusta ihan älyttömän hyvää palautetta ja oon nauttinut siellä olosta ihan täysillä. Junaliput varattu lapin reissulle. Olin viettämässä läksiäisyötä yhdellä läheisellä ystävällä joka muuttaa kesäksi ulkomaille eikä nähdä moneen kuukauteen, ja oli ihan mahtava ilta käydä puistossa ja kävelemässä ympäri Tampereen keskusta-alueen puistoja.

Kyllä nyt on tyttö niin onnellinen kun vaan voi olla, tuntuu että elämä on ihan täydellistä just nyt.

Mä olen onnellinen kun ukkokulta ei tällä hetkellä ole poissa viikonloppuisin, onnellinen lämmöstä ja auringosta ja lomasta

Kuopus on tänään kolmeviikkoa vanha, olen hänestä niin onnellinen ja kiitollinen. Hän oli niin suuresti odotettu ja hänestä kiitän joka hetki. Myös Muut kuusi lasta ja mies ovat mulle sellaisia onnen ja ilon lähteitä ettei voi käsittää.... elämä on tällä hetkellä kokonaisuudessaan hyvin hyvin onnentäyteistä. :)

Just nyt on erittäin onnellinen olo ja hymy on herkässä. :)

Lämmin ilma, ihana rakas mies :)
Päikkärit, ukkonen ja sade, päänsärky helpottui.
Päiväkahvi ja suklaa.
Mulla on kauniita kukkia terassilla:)

Viimeksi muokattu:
Mulla on aikaa tehdä kaikenlaista hyödyllistä ja ei-niin-hyödyllistä mutta mukavaa.
Olen todella kiitollinen lukuisista asioista ja onnellinen mm. miehestäni, ystävistäni ja koiristani. Pidän meidän asunnosta, minun mielestäni se/tämä on nätti ja siisti.

Sain aivan uskomattoman lahjan ja toisenkin aivan ihanan lahjan lähestyvän syntymäpäivän johdosta.

Me mennään kesällä mökille ja odotan sitä todella innoissani.
Olen nyt terveempi, vaikkakin pulskempi, kuin aikoihin. Terveys on niin tärkeää, ihan ykkösjuttu.

Kesä on ihanaa aikaa, vaikka pidän kyllä vähän viileämmistäkin ilmoista.
On kuitenkin ihanaa tallustaa rennoissa ja kevyissä vaatteissa.

Elämä ylipäänsä :heart:

Mulla on vielä vajaa viikko lomaan, mutta sekin ja kesä on ihanaa!
kiroileva%2Bsiili%2Bonnea.jpg

Mulla on maailman parhaimmat kaverit enkä käsitä miten oon voinut saada niin loistavia ihmisiä elämääni ja pidettyä heidät tässä.:heart: Siitä tulee itku heti silmään.
Kesä saa tietysti tooosi onnelliseksi, mikäs sen mukavampaa kun aamulla herätä auringon paisteeseen :)

Mulla on maailman parhaimmat kaverit enkä käsitä miten oon voinut saada niin loistavia ihmisiä elämääni ja pidettyä heidät tässä.:heart: Siitä tulee itku heti silmään.
Kesä saa tietysti tooosi onnelliseksi, mikäs sen mukavampaa kun aamulla herätä auringon paisteeseen :)

Nukkua pitkään ja huomata se auringonpaiste vasta sitten kun on saanut unikiintiönsä täyteen :D

Yhteistyössä