K
Kippuravarvas
Vieras
Oon kiukutellut miehelle koko päivän, kun mua jännittää huominen käynnistys..ja nyt tein sille pitsaa..tulee kohta töistä kotiin
oon mä hyvä :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Oon kiukutellut miehelle koko päivän, kun mua jännittää huominen käynnistys..ja nyt tein sille pitsaa..tulee kohta töistä kotiinoon mä hyvä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Oon kiukutellut miehelle koko päivän, kun mua jännittää huominen käynnistys..ja nyt tein sille pitsaa..tulee kohta töistä kotiinoon mä hyvä :xmas:
:hug: :hug: olet.
Mua jännittää jo ...onnea matkaan :hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Oon kiukutellut miehelle koko päivän, kun mua jännittää huominen käynnistys..ja nyt tein sille pitsaa..tulee kohta töistä kotiinoon mä hyvä :xmas:
:hug: :hug: olet.
Mua jännittää jo ...onnea matkaan :hug: :hug: :hug:
Mahtaako mun tulla nukkumisesta mitään :snotty:
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Istafra:Teitä jännittää varmasti molempia!
Onnea matkaan minunkin puolestani!
( Minä taisin kiukutella koko raskausaikani. Olin aivan hirveä.)
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Istafra:Teitä jännittää varmasti molempia!
Onnea matkaan minunkin puolestani!
( Minä taisin kiukutella koko raskausaikani. Olin aivan hirveä.)
Mun mies sano yks päivä, että vauva ei uskalla syntyä kun mä oon niin pahalla päällä kokoajan :snotty:![]()