No nyt löytyi halvat ja HUIPPUHYVÄT talvihaalarit (teipatut saumat) sis kuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
Ja just siinä värissä kuin halusin, ihana pinkki tytölle ja upea turkoosi pojalle:

http://kuvaton.com/k/GJR.jpg

Kuka tietää mistä? :D Mulla oli alekupongit -25% joiden kanssa maksoi hiukan päälle 52?/kpl! Vedenpitävät, teipatut saumat. Ja kangas todella vahvan oloista, peppu ja polvet vahvistettu, hyvät hihansuut:

http://kuvaton.com/k/GJN.jpg

Laitoin lapset uima-altaaseen istumaan ja tippaakaan ei tullut läpi!

Taidanpa laittaa Reimatecit huutikseen, jotka viime alesta ostin...

Nuo on kaappikuivattavat, käyköhän rumpuun? Onko nuo muuten tein mielestä oikeen kokoiset talveksi?

KappAhlista juu ja voin suositella! Ainakin parempi kuin Reimatec, sen näkee heti ;) Olivat myyjätkin ihan innoissaa, Ruotsista oltiin sanottu että puku ylitti heidänkin odotuksensa :D On kuulemma pärjännyt todella hyvin jossain kulutus- ja vedenkestävyystestissä. Asusteita ei ollut vielä tullut, tulispa pian...

mä tosiaan bogasin pojalle eilen prismasta ciraftecin ja täältä kyselin kokemuskia..vedenpitävyyttä luvattiin!ja hintaa oli 49.90e!
tyttöjen haalarit, kylläkin mun munkaan kamalia, mutta poikien oli kivat. toinen musta missä kivaa vihreätä..sellasta ihan "oikeaa" viehreätä ja toinen ihan musta missä vähän saumoissa tereissä ym tehosteena kirkkaankeltaista!

toi turkoosi oli kyl ihanan värinen, mutta noi mustat vahvikkeet eijotenkin iske mun silmään!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
minkä kokoista reimateciä tarjolla?

tytölle 92 ja pojalle/unisex viime vuoden vihertävän ruskea/oranssi 116cm. Molempiin on täydelliset Reiman asusteet, vaivalla hankitut. En vaan tiedä vielä pidänkö kaksi settiä vai en... Viime talvena riitti kyllä hyvin yksi setti...

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
mä tosiaan bogasin pojalle eilen prismasta ciraftecin ja täältä kyselin kokemuskia..vedenpitävyyttä luvattiin!ja hintaa oli 49.90e!
tyttöjen haalarit, kylläkin mun munkaan kamalia, mutta poikien oli kivat. toinen musta missä kivaa vihreätä..sellasta ihan "oikeaa" viehreätä ja toinen ihan musta missä vähän saumoissa tereissä ym tehosteena kirkkaankeltaista!

toi turkoosi oli kyl ihanan värinen, mutta noi mustat vahvikkeet eijotenkin iske mun silmään!

Ja musta taas ne tyttöjen oli tosi kivat, mutta pojan molemmat järkyt.. sori :/ Kun kaveri kokeili lapselleen oli ihme malli, haara-niska liian lyhyt... Turkoosi on pitkään ollut jo mun in pojalle, meandi turkoosit kaikki ostettuna :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
KappAhlista juu ja voin suositella! Ainakin parempi kuin Reimatec, sen näkee heti ;) Olivat myyjätkin ihan innoissaa, Ruotsista oltiin sanottu että puku ylitti heidänkin odotuksensa :D On kuulemma pärjännyt todella hyvin jossain kulutus- ja vedenkestävyystestissä. Asusteita ei ollut vielä tullut, tulispa pian...

kappahalin sivuilla oli ainakin noita asusteita, siis hanskat ja fleece hattu...

http://www.kappahl.com/Templates/KappAhlWeb/Pages/ProductsOverviewPageMenu.aspx?id=1688&epslanguage=fi

Yhteistyössä