No nyt löytyi halvat ja HUIPPUHYVÄT talvihaalarit (teipatut saumat) sis kuva!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiltti äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Nyt löysin tämän. Taidanpa huomenna hakea pojalle tuon 122 cm haalarin. Oliko muuten koossa reiluutta? Mielestäni näytti kapealta? Meillä kyllä pitkä poika, kohta 120 cm, eli pitäisikö ostaa jopa 128 cm puku?

Tosiaan mein poika oli kaksi kk sit 3v neuvolassa 106cm ja tuo kuvassa oleva puku on 116cm! On kapeampimallinen kuin esim reimatec, muutoin reimatecin kanssa suht samaa kokoa, hihat hieman lyhyemmät. Reimatec on ainakin mein päällä paljon leveämpi, tää istui mielestäni tosi kauniisti.

Eli periaattessa tuo 128 cm olisi siis suhteessa samaa kokoluokkaa kuin teillä tuo teidän 116 cm puku. En tykkää pienistä puvuista.

Juu sinuna ostaisin 128cm, ihmettelenkin aina hiljaa itekseni kun tosi moni ostaa sellaisia jossa leikkiessä ja kävellessä ranteet ja nilkat lähes vilkkuu....

Isommallakin lapsella haalari on hyvännäköinen kun se on reilu. Minä laitan heti kiertoon kun vähänkin alkaa naftilta näyttämään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onkohan noi hengittävät vai jättääköhän ihon märäksi..?? :(

Minusta näytti aika huokoiselta se kangas. Ei sellaista liukasta, enemmän mallia Lassie. Luulen siis, että on hengittävä. Itse epäilen vain tuota halpuutta. Tosin myös H&M:n harmaa-turkoosikin kiinnostaisi.

Tälleen lukee lapuissa:

"tämä tuote on valmistettu veden- ja tuulenpitävästä hengittävästä materiaalista. Kestävä pinta on käsitelty vettä hylkiväksi ja kaikkien saumojen teippaus tekee vaatteesta täysin vesitiiviin. Tekniset yksityiskohdat, kuten 3M heijastinnauha ja ykk-vetoketjut tekevät tuotteesta turvallisen ja pitkäikäisen. Tuote voidaan kuivata kuivauskaapissa alhaisessa lämpötilassa. Toiminnallinen proXtec-vaate tuo korkealuokkaista mukavuutta ulkoiluun"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä tekstareista te puhutte, mulle tuli joku s-posti, että takin saa -25 %? Onkohan tuolla jonkun laittamassa linkissä nuo 30 e takit vk-takkeja?? anyone?

Mulle tuli tällänen tekstari KappAhlilta 5.8.2009

Koulun alku lähestyy, nyt saat KappAhlista -25% alennusta kaikista lasten housuista!
Lisäksi saat -25% yhdestä norm.hint tuotteesta 17/8 asti. Näytä SMS & kortti.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Turkoosi on nätti.

Pitänee hakea pojalle sellainen. Postissa tuli -25% alekupongitkin :)

Tuo oli nätti ihan livenäkin :-). Minä ihastuin, tosin hinta arveluttaa (siis halpuus :-( )

Eikös Remukin maksa samaa kuin tuossa ovh. Ja aattelin niin että koska KappAhl myy paljon kaikkea muutakin, siksi pystyy myymään halvemmalla? Mutta jos tulee hyvää palautetta, tuskin ensi vuonna enää yhtä halpa...

Tänään sitten olin jo klo 12.00 menossa Kappahliin, mutta meidän kaupungissa se oli kiinni. Huomenna soitan ja varaan kyllä koon 128 cm. Herkullinen on edelleen ;-).

Tänään sitten olin jo klo 12.00 menossa Kappahliin, mutta meidän kaupungissa se oli kiinni. Huomenna soitan ja varaan kyllä koon 128 cm. Herkullinen on edelleen ;-).

Juu kannattaa soittaa, sillä eilen jo oli täällä osa koosta loppunut, mä vein molemmista viimeiset koot...

Yhteistyössä