No niin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nola
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nola

Vieras
Tuli tuosta ketjusta mieleen jossa kerrottiin, että kissa
tukehdutti (mahdollisesti) vauvan vaunuihin, että en mä sit ihan hullu ookkaan.
Meillä on tuttavaperhe jossa yövytään silloin tällöin ja heillä on kissa.
5kk vauvamme nukkuu heillä ollessaan matkavuoteessa ja olen toivonut aina, että
voisiko kissa laittaa ulos (kun muutenkin siellä on) tai vaikka kyölpyhuoneeseen
siksi yöksi kun olemme paikalla koska matkasänky on kissalle uusi ja mielenkiintoinen paikka jonne voi mennä tutkimaan ja sitten jäädä vauvan päälle yöksi. Kaikki ovat vaan aina nauraneet ettei se kissa semmosta ja pitäneet mua ylihyhusteerisenä äitinä...
Niinpä vaan totean, että maalaisjärkeni toimii ja en ole ylihysteerinen. Surullinen tapahtuma!!!

En laittais kissaa ulos, meillä kans vältelly vauvaa ja sittemmin jo isompaakin lasta. Mutta eikö matkasänkyä saa huoneeseen, jonne kissalla ei olis pääsyä? Ovet vaan kiinni, kai siellä semmosia on?

No sitten en osaa muuta neuvoa antaa, kuin että parempi olla yöpymättä siellä, jos kissa pelottaa. Meillä oli aika tarkassa vauva-aikana, ettei kissat päässeet hyppimään vauvan sänkyyn, semmonen harso sängyn yllä ja muutenkin vahdittiin. Ei niitä tosiaan kiinnostanut vauvan lähelle mennä, mutta kissat on tietty kaikki hyvin erilaisia, eli ei voi tietää vieraiden kissoista.

Yhteistyössä