no niin tulikos siitä huhtasaaresta residentti

Paraskin puhuja, täällä sä nimittelet ihmisiä minkä kerkeät. Loistava esimerkki lapsille (y)
Minä en myöskään koskaan ole väittänyt, ettenkö nimittelisi ihmisiä, enkä myöskään pidä itseäni erityisen aikuismaisena, enkä sellaista ole koskaan väittänytkään.
Sensijaan pidän jeesustelijana ihmistä, joka pitää itseään vähän parempana ja syyllistyy kuitenkin juuri siihen mistä muita syyttelee.
 
vierailija
Minä en myöskään koskaan ole väittänyt, ettenkö nimittelisi ihmisiä, enkä myöskään pidä itseäni erityisen aikuismaisena, enkä sellaista ole koskaan väittänytkään.
Sensijaan pidän jeesustelijana ihmistä, joka pitää itseään vähän parempana ja syyllistyy kuitenkin juuri siihen mistä muita syyttelee.
Siinä maha missä painitaan.
 
Pitkä juttu, mahdoton tässä käydä asiaa tyhjentävästi selittämään.
Mutta lyhyesti kyse on vuosisataisesta matkasta naisesta katseiden kohteena. Naisia on kautta aikojen arvotettu ja arvosteltu ulkonäön perusteella. Siitä on pyritty irti, mutta ei vielä olla päästy siinä määrin, että olisi korrektia nauraa naisten ulkonäölle.
Naiset itse voivat ulkonäölleen ja seksuaalisuudelleen naureskella, mutta miehet eivät. Sama ilmiö kuin esim mustaihoisilla: voivat itse heittää rajuakin huumoria rodustaan, mutta valkoihoisen sanomana samat vitsit vaikuttavat rasistiselta.
Tässä meillä on sit niiiiin erilainen näkemys. Mun mielestä huumoria voi laskea ainoastaan omasta ulkonäöstä. Se vaan ei oo kohteliasta. Eikä miehekkään rehtiä tai reilua. Tai naisellisen huomioonottavaa.

Se sit taas, pitääkö miehen olla sitä tai naisen tätä on asia erikseen mutta kun naiseudesta nyt puhuttiin niin...
Ette ole yksin huumorista loukkaantujina. Putouksen vitsailu sukupuolten moninaisuudesta ei myöskään kelvannut kaikille.

https://www.hs.fi/nyt/art-2000005548252.html

Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa kaikesta saa heittää vitsiä. Jos joku loukkaantuu, on se merkki loukkaantujan rajoittavasta maailmankuvasta, ei pilailun huonoudesta. Lars Vilks!
 
Ette ole yksin huumorista loukkaantujina. Putouksen vitsailu sukupuolten moninaisuudesta ei myöskään kelvannut kaikille.

https://www.hs.fi/nyt/art-2000005548252.html

Tasa-arvoisessa yhteiskunnassa kaikesta saa heittää vitsiä. Jos joku loukkaantuu, on se merkki loukkaantujan rajoittavasta maailmankuvasta, ei pilailun huonoudesta. Lars Vilks!

Mä en vaan ymmärrä sitä, että pilaillaan jollakin mikä ehkä satuttaa toista kun usein ne pilat ovat vielä ihan vitun huonoja eivätkä naurata kuin pilailijaa itseään.

Toki voi olla että olen tylsä tosikko enkä siksi pärski naurusta.
 

Yhteistyössä