No niin, sieltä se nyt tuli...

Meillä on 4 viikkoinen vauva ja esikoinen täyttää kohta 5.
Tänään toisistaan tietämättä meidän mutsi ja mieheni sukulaismies muun keskustelun yhteydessä sanoneet, että "No, älkää nyt sit enää lisää tehkö..."

:O

Mutsilta tota nyt osaa odottaa, mut onko toi kommentointi kuinkakin yleistä?
 
"vieras"
Harvinaista. Katkerien tuhkamunien ja pettyneiden vähälapsisten juttuja. Te ette sovi keskenään yhteen istumaan iltaa, katkaise välit tai kuuntele tuota loppuelämäsi.
 
Anoppi vei kastemekon mennessään kuopus kun oli siinä kastettu, nauroin että "Vietkö sen varmuuden vuoksi ettei vaan tule lisää käyttöä?" niin totesi vakavalla naamalla että "Joo".

Oho..

Eipä oo tosin muutenkaan hirveen samalla aaltopituudella mun kanssa. Sen mielestä ei selkeesti ollut hyvä läppä :LOL:

Meillä siis ens kuussa 5vee, ens kuussa 4vee ja 8kk vanhat lapset..
 
Meidän suvuissa on toisin päin. Kolmen lapsen jälkeen melkein vieläkin kyselevät, että tulisko lisää. Ei suoraan, mutta antavat ymmärtää, ettei se pahaksi olisi. Ja mä kun en todellakaan halua enempää. Ärsyttää tuokin. Seuraavalle kyselijälle sanon, ettei tuu, kun mut on steriloitu. :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä.;28735830:
Millä tavalla ja miksi kenenkään ulkopuolisen mielipide vaikuttaa siihen montaako lasta kukakin saa haluta?
Ei se vaikutakaan, ainakaan meillä. Mut mua vaan yllätti se, että ylipäätään ihmiset ottaa asiakseen kommentoida yhtään mitenkään kenenkään lisääntymisiä tai vauvoja tai vauvattomuuksia.
 
No on kyllä aika tökeröä.
Itse olisin varmaan aika kauhuissaan, jos tyttäreni aikanaan rupeaisi kamalasti lapsia tekemään, mutta siinä täytyisi vaan purra kieltä sitten, eikä möläytellä mitään loukkaavaa. :D
 
Mun vanhemmat muuten alkaa takuulla vihjaileen ennemminkin lisälapsista ja naimisiin menosta, jos olisin suhteessa. :D

Siinä yksi syy, miksi inhottaa ajatus sitoutumisesta johonkin. En halua sanoa siitä kenellekään, kun ihmiset sitten alkaa puhumaan et milloin lisää lapsia ja pitäis joku yhteinenkin lapsi tehdä ja naimisiinkin varmaan mennä ja plääplää.
 
"Joo"
Meillä pojat 6,5v, 4,5 v ja 2,5v. Tokan jälkeen kyseltiin että eihän teille enään tule. Nyt on alettu kyselee että koskas sitä tyttöä alatte tekeen. Ei mikään sit kelpaa..
 

Yhteistyössä