S
surullinen
Vieras
voi helvatta hyvä kun kertoo sen tässä vaiheessa kun raskaus on yli puolenvälin! siis ei sitä pelota ajatus sitoutua lapseen vaan muhun
arvatkaa olenko muutenkin hirmu herkkä ja kaipaisin just nyt turvallisuuden tunnetta yli kaiken. ja sit joudun elää tuon tiedon kanssa. ihmeellisintä tässä on se että mies on kyllä kosinut aiemmin mutta kihlaus purkaantui mun toimestani,erittäin ison luottamuksen pettämisen takia(siis mies petti luottamuksen),ei sitä silloin pelottanut sitoutua muhun mutta nyt kyllä kun la on muutaman kk päästä.
muakin pelotti joskus sitoutuminen,ja syynä oli tasan se kun mietin että haluanko todella elää tälläsen miehen kanssa(mies kun satutti muutaman kerran todella todella pahasti)ja lisäksi oli niin vaikeaa tehdä niitä kotitöitä vaikka minä olen maha pystyssä ja miehen iltavuoron aikana vielä omien töitten päälle huolehdin 3v viikarista yksin illat, kun taas mies vaan nukkui aamupäivän j meni töihin suoraan sängystä. ja aamuvuoro kun oli niin sittenkään ei jaksanut/viitsinyt tehdä mitään vaikka olin asiasta sanonutkin. nää asiat mua mietitytti miettiessä sitoutumista,mutta muuten ei.
ja mies ei muka tiedä miksi ei halua sitoutua lopullisesti!
eikös se ole sitä että a.pelätään menettävän jotain b.odotellaan että josko tulis parempaa ?
muakin pelotti joskus sitoutuminen,ja syynä oli tasan se kun mietin että haluanko todella elää tälläsen miehen kanssa(mies kun satutti muutaman kerran todella todella pahasti)ja lisäksi oli niin vaikeaa tehdä niitä kotitöitä vaikka minä olen maha pystyssä ja miehen iltavuoron aikana vielä omien töitten päälle huolehdin 3v viikarista yksin illat, kun taas mies vaan nukkui aamupäivän j meni töihin suoraan sängystä. ja aamuvuoro kun oli niin sittenkään ei jaksanut/viitsinyt tehdä mitään vaikka olin asiasta sanonutkin. nää asiat mua mietitytti miettiessä sitoutumista,mutta muuten ei.
ja mies ei muka tiedä miksi ei halua sitoutua lopullisesti!
eikös se ole sitä että a.pelätään menettävän jotain b.odotellaan että josko tulis parempaa ?