No niin, onko täällä ketään muuta joka on tyytyväinen lapsensa päivähoitoon?

Eli tuossa se kysymys olikin. Olen tuota asiaa vaan itsekseni mietiskellyt, kun aina palstalla käydessä täältä saa lukea jos jonkinlaista kertomusta sattumuksista lasten hoitopaikoissa. Ja yleensä vain negatiivisia juttuja.

Itse olen ollut tosi tyytyväinen meidän juniorin päivähoitoon. Poika on ollut tarhassa 1 v 5 kk:n iästä lähtien (nyt siis 3,5 vuotias), ja mitään pahaa sanottavaa ei hoidon laadusta tai mistään muustakaan tähän mennessä ole ollut. On toki meidänkin pojalle tullut naarmuja ja mustelmia ym. ja pari kertaa ovat käyttäneet neuvolassa tarkistuttamassa "vammojen laadun", kun on pihalla sattunut haavereita. Mutta ollaan siis todella tyytyväisiä ja poikakin on tyytyväinen.
 
EH
Minä myös olen tyytyväinen meidän lasten päiväkotiin. Kivat hoitajat, tuntuu hyvältä talon yhteishenki ja lapset saavat niin hyvää hoitoa kuin kodin ulkopuolella mahdollista mun mielestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Me ollaan varsinkin kun poika vaihtoi isompien puolelle pk:ssa =)

Ryhmiksessä oli yks vanha nainen ihan hirveä ja poika pelkäs sitä. :snotty:

Nykyiset tätit on ihan höpsö-muruja. :D :D :D
Höpsö-muruja :D :D , ihanasti sanottu! No on tollanen kyl kauheeta, jos joutuu hoitotätiä pelkäämään. Millä tavalla oli hirveä?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Me ollaan varsinkin kun poika vaihtoi isompien puolelle pk:ssa =)

Ryhmiksessä oli yks vanha nainen ihan hirveä ja poika pelkäs sitä. :snotty:

Nykyiset tätit on ihan höpsö-muruja. :D :D :D
Höpsö-muruja :D :D , ihanasti sanottu! No on tollanen kyl kauheeta, jos joutuu hoitotätiä pelkäämään. Millä tavalla oli hirveä?
No sellainen työhönsä kyllästynyt (vanha) joka piikitteli kaikkia (myös lapsia) kokoajan ihan mistä vaan. Marisi ja nalkutti. Jos joku itki, ei tehnyt mitään tai jäkätti itkijälle. Valitti miten KAMALAA on olla töissä, voi kun pääsis eläkeelle jo... :snotty:
 
Vaihdon kautta tuli todella ihana pph pojalleni. Harmi jos ei sinne pääse takaisin äitiysloman päätyttyä.
 
Tipu Topakka
:wave: Olen ollut tosi tyytyväinen. Koko tarhan ilmapiiri on mukava ja välitön. Hoitajat hyvin ammattitaitoisia ja osaavat käsitellä kaikenlaisia tempperamenttejä. Jokainen lapsi saa mennä "omaan tahtiin". Lapset näyttäävät viihtyvän hyvin siellä.
 

Yhteistyössä