No niin, nyt selvisi että mies on joissain seuranhakuryhmissä ja eliittikumppaneista tulee viestejä.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt se sitten pisti telkkarin kiinni, vaikka katsoin sitä. Ja seuraavaksi rupesi valittamaan että joutui käymään 2 kertaa kaupassa, vajaan kilometrin päässä.
En ole tajunnut että se on liikaa kymmenien kilometrien lenkkejä jatkuvasti juoksevalle.
Eli kun juoksee kaupan ohi, minun pitäisi kuitenkin hoitaa ostokset. Ja omilla rahoillani näköjään.
Laitoin rahaa toista kauppareissua varten, mutta kuulemma en maksanut ostoksia, koska hän maksoi omistaan. No, ne minun laittamani rahat ovat nyt hänen tilillään, ja siis hänen omaisuuttaan. Siis hän ostaa niillä varmaan neloskaljaa taas, ja minä en ole maksanut mitään, koska hän maksoi omistaan ja hänen tilillään olevat ovat hänen omiaan? Wtf, mikä logiikka tuossakin on?
 
vierailija
Sanoi siis etten ole maksanut pitkään aikaan yhtään mitään, vaikka juuri laitoin rahaa tililleen. Kuten myös toissapäovänä, ja maksoin hänelle puheaikaa. Jumankauta mua korpeaa tämä
Hän kuulemna tienaa kaikki rahat, marjametsässä nyt, minä perkasin tänäänkin puolet, koska en uskaltanut olla tekemättä sitä kun mutisi ja kiroili.
Selkä minulla on todella kipeä jo edellisten marjasankojen jäljiltä, en tiedä miten toivun siihen kuntoon että pääsen pois, jos aina on uudet marjat odottamassa. Ja sitten en olekaan tehnyt mitään, vaan hän vain tienaa.
 

Yhteistyössä