No niin nyt naiset tsempatkaa mua oikein paljon laihdutuksessa!

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
itse tiputttanut vähän päälle 8 kiloa reilussa kuukaudessa crosstrainerilla, teen joka ilta 40 minsaa, lisäksi käyn kerran viikossa vesijuoksemassa ja harrastan kävelyä aina kun ehdin. Annoskoot pienentynyt, syön vain 3 kertaa päivässä, aamiaisen, päivällisen ja iltapalan. Herkuttelu jäänyt mitä ennen harrastin oikein olan takaa lähes päivittäin. Todella paljon muutoksia vartalossa tullut crossaamalla tv:n edessä iltaisin.
lähtö 176cm ja 104kg, nyt 95,7 kiloa.

Siis crossarilla olet tiputtanut 8 kiloa reilussa kuukaudessa, mutta annoskoot ovat pienentyneet ja vain 3 kertaa päivässä syöt + herkuttelu jäänyt.

Eli siis crossarilla ei ole juuri mitään tekemistä tämän laihdutuksen kanssa....kyllä se on tuo ruokailun muutos, joka ne kilot on tiputtanut..

Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
itse tiputttanut vähän päälle 8 kiloa reilussa kuukaudessa crosstrainerilla, teen joka ilta 40 minsaa, lisäksi käyn kerran viikossa vesijuoksemassa ja harrastan kävelyä aina kun ehdin. Annoskoot pienentynyt, syön vain 3 kertaa päivässä, aamiaisen, päivällisen ja iltapalan. Herkuttelu jäänyt mitä ennen harrastin oikein olan takaa lähes päivittäin. Todella paljon muutoksia vartalossa tullut crossaamalla tv:n edessä iltaisin.

Siis crossarilla olet tiputtanut 8 kiloa reilussa kuukaudessa, mutta annoskoot ovat pienentyneet ja vain 3 kertaa päivässä syöt + herkuttelu jäänyt.

Eli siis crossarilla ei ole juuri mitään tekemistä tämän laihdutuksen kanssa....kyllä se on tuo ruokailun muutos, joka ne kilot on tiputtanut..

pudottaa se crossariki

siis sä tunnut syövän just sillain kun mä! mitä tänään oot syöny?
mä söin aamulla pari leipää+vettä, sit ruoan jauheliharisottoo ihan normaalin kokosen lautasen verran ja leivän, sit sen jälk.oon syöny taas 3 leipää, mehua juonu,ja siis oon syöny varmaan 6 viipaletta tommosta lidlin paahtoleipää...millä mä saan noi leivät muutettua joskin muuks...sehän on pahasta? :D :|

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
siis sä tunnut syövän just sillain kun mä! mitä tänään oot syöny?
mä söin aamulla pari leipää+vettä, sit ruoan jauheliharisottoo ihan normaalin kokosen lautasen verran ja leivän, sit sen jälk.oon syöny taas 3 leipää, mehua juonu,ja siis oon syöny varmaan 6 viipaletta tommosta lidlin paahtoleipää...millä mä saan noi leivät muutettua joskin muuks...sehän on pahasta? :D :|

No vaihda ainakin paahtoleivästä ruisleipään, sellaiseen kunnolla kuitupitoiseen ;)

joo eiköhän paino ole noussut paljolti tämän ruokavaliomuutoksen johdosta mutta kyllähän tuosta aina muutaman sadan kalorin polttaminen per päivä tulee. Crossaaminen on kiinteyttänyt ihan hullusti paikkoja, juuri mittailin että reisistäkin lähtenyt viikossa 6 senttiä vaikka kiloja lähtenyt vain 1,3. Vyötärökin oli mennyt jo kapeemmaksi kuin lantio (onneksi).
Olen todella tyytyväinen crossaamisen aikaansaannoksiin ja hoen sen tarpeellisuutta kaikille :)
sitten minusta aika hullua että kun olen pelkällä ruokavalion muutoksella kokeillut laihduttaa niin en ole saanut painoa noin nopeasti tippumaan, runsas jokapäiväinen liikunta vei menkkakivut mukanaan ja varmasti vilkastuttaa aineenvaihduntaa..... kuten huomaat ihmevehje :D

Ai niin mä en syö aamuisin mitään. Onko se huono asia? Kun yleensä se menee niin, että syön vasta ekan kerran aikaisintaan klo:11.

Aamupala olis kyllä tärkiä, mutta mutta...Mun pitää aamulla ottaa lääke kilpirauhaisen vajaatoimintaan ja sen jälkeen pitää olla puoli tuntia syömättä. Mun pitää muutenkin nousta niin aikaisin etten syömisen takia viitti nousta vielä aikaisemmin. Voisin tietysti ottaa eväät mukaan, mutta jotenkin se vain on jäänyt... :ashamed: Sitten ei kyllä olisi niin kauhia nälkä ruokailussa, kun aamulla söisi jotakin.

joo eiköhän paino ole noussut paljolti tämän ruokavaliomuutoksen johdosta mutta kyllähän tuosta aina muutaman sadan kalorin polttaminen per päivä tulee. Crossaaminen on kiinteyttänyt ihan hullusti paikkoja, juuri mittailin että reisistäkin lähtenyt viikossa 6 senttiä vaikka kiloja lähtenyt vain 1,3. Vyötärökin oli mennyt jo kapeemmaksi kuin lantio (onneksi).
Olen todella tyytyväinen crossaamisen aikaansaannoksiin ja hoen sen tarpeellisuutta kaikille :)
sitten minusta aika hullua että kun olen pelkällä ruokavalion muutoksella kokeillut laihduttaa niin en ole saanut painoa noin nopeasti tippumaan, runsas jokapäiväinen liikunta vei menkkakivut mukanaan ja varmasti vilkastuttaa aineenvaihduntaa..... kuten huomaat ihmevehje :D

Eli mun kannattaa pyyhkiä pölyt pois crossarin päältä eikä enää päästää sitä pölyttymään. :D Niin eikä saa käyttää rättiä siihen pölyjen torjumiseen. :laugh:

Liikunnan osuus laihdutuksesta tai laihdutuksessa on noin 10-20 % oikeasti.Ruokavalio tekee loput.

Niin ja laskin tuossa että 8kilon pudottaminen noin kuukaudessa tarvitsee 56 000 miinuskaloria 4 viikossa pelkällä crossarilla.

Se tekee 14 000 Kcal per viikko elikkäs 2000 Kcal per päivä crossarilla.

Sanoit, että crossarilla teet useamman sata kilokaloria päivässä.

Ok, mistäs ne loput reilu 1500 Kcal per päivä tulee? Ruuasta???

ja itsellä myös toiveena joskus vanhat hoikat mitat. Huomasin että sulla myös vajis. Mulla tuli 1,5v sitten 25kg hetkessä kun sairastuin vajikseen. Vaan eipä lähde millään pois vaikka syön ja liikun normaalisti. Mutta kertoile ihmeessä jos saat kiloja pois jospa joskus täälläkin jotain tapahtuis. Tsemiä!

Liikunnan osuus laihdutuksesta tai laihdutuksessa on noin 10-20 % oikeasti.Ruokavalio tekee loput.

Niin ja laskin tuossa että 8kilon pudottaminen noin kuukaudessa tarvitsee 56 000 miinuskaloria 4 viikossa pelkällä crossarilla.

Mä tiedän, että mun pitääs enemmän kattoa mitä laitan suuhuni. :snotty: :ashamed:

Ei se ihan noinkaan aina mene.
Mä ainakin pystyn laihduttamaan reippaasti kunnon kuntotreenillä vaikka en muuttaisi ruokavaliota ollenkaan.
Ja pelkällä kaloreitten vahtimisella en ole ikinä laihtunut, vaan aina on vaadittu liikuntaa lisäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Mä tiedän, että mun pitääs enemmän kattoa mitä laitan suuhuni. :snotty: :ashamed:

Tämä kommentti oli Millipidettärelle :)

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
ja itsellä myös toiveena joskus vanhat hoikat mitat. Huomasin että sulla myös vajis. Mulla tuli 1,5v sitten 25kg hetkessä kun sairastuin vajikseen. Vaan eipä lähde millään pois vaikka syön ja liikun normaalisti. Mutta kertoile ihmeessä jos saat kiloja pois jospa joskus täälläkin jotain tapahtuis. Tsemiä!

No mulla on ollut ylipainoa jo silloin, kun altistuminen vajaatoiminnalle on tapahtunut. Puhun altistumisesta sen takia, että mulla kilpirauhaseen on vaikuttanut saamani sädehoito. Mulla ei ainakaan lääkitys ole vaikuttanut mitenkään painoon. Mulle kyllä vasta perjantaina selvisi, että reilun vuoden lääkityksen jälkeen annostusta pitää nostaa. Mulla on aika harvoin seurattu kilppariarvoja.

No mä lainasin sun tekstiä siinä vaiheessa, kun et ollut vielä lisännyt noita kalorijuttuja tuohon. Mutta siis kyllä munkin pitääs kattoa mitä suuhuni laitan.

No mä lainasin sun tekstiä siinä vaiheessa, kun et ollut vielä lisännyt noita kalorijuttuja tuohon. Mutta siis kyllä munkin pitääs kattoa mitä suuhuni laitan.

Ok :)

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Silloin kun sua oikein pännii laihdutus,niin tuu mulle vittuilee ni varmana laihdut kun saat purkaa "paineet" muhun :wave: :xmas:

:laugh: :laugh: Kiitos kultsi. =)

Sä et sen jälkeen muista enää että sulla oli nälkä :laugh: :D
Sä saat sitten kesällä alkaa sparraa mua :xmas: B)

Terapian tarpeessa

En ole mielestäni sanonut että pelkkä crossaus laihduttaa vaan että tukee hyvin laihdutusta mm. kiihdyttää aineenvaihduntaa, polttaa MYÖS kaloreita ja kiinteyttää ja siten motivoi jatkamaan.
En oikein ymmärrä pointtiasi.

Silloin kun sua oikein pännii laihdutus,niin tuu mulle vittuilee ni varmana laihdut kun saat purkaa "paineet" muhun :wave: :xmas:

:laugh: :laugh: Kiitos kultsi. =)

Sä et sen jälkeen muista enää että sulla oli nälkä :laugh: :D
Sä saat sitten kesällä alkaa sparraa mua :xmas: B)

Koskas sulla olikaan se laskettu aika? Kesäkuussa? Ei sun nyt heti kesällä tarvi hötkyillä painonpudotuksen suhteen, jos kattotaan sitten syksyllä. =)

Yhteistyössä