No niin nyt naiset tsempatkaa mua oikein paljon laihdutuksessa!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mitat siis nyt 168cm ja 96kg. Paino on kaikenkaikkiaan tippunut 9kg.

Nyt kun saisi pidettyä tämän homman niin, että se paino kans tippuis lisää! Kun eikö tämä ole nyt jo aika hyvällä mallilla ja toivoa on? Jos pääsisi edes sinne 70 kiloon niin olisin todella tyytyväinen.

Nyt ei kyllä pysty lenkkeilemään eikä muutenkaan kuntoilemaan, kun olo on niin kökkö räkätaudin takia. Kaupaskin käynti kävi voimille, mutta kun tästä taudista selviän niin kyllä jatkan kuntoilua!

Potkuja persuuksille, että jatkan tätä painonpudotusta! :D B)

tsemiä! mä muistan sut jostain laihis ryhmästä..? mun kans olis pakko laihtua edes se 5kg...
pituutta on 172, ja kax vaakaa näyttää eri tuloksia, toinen 88 ja toinen 93 :ashamed: :ashamed: kumpaako sit usoa....mut miten oot onnistunut? mulla iltasyöpöttely ongelmana..ja namit :o

Kuntoiletko sä muuten kuin lenkkeilemällä? :) Kannattaa tehä niitä vatsalihasliikkeitä ja venytyksiä tms. ettei nahka jää löysäksi.
Vähän oon kade, 9kg on jo tosi paljon. Kun itekin löytäis taas sen itsekurin et rupeis jumppaamaan säännöllisesti... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Paljon, paljon tsemppiä! Alku on oikeasti tosi hyvä, samaa rataa vaan! Tee niin kuin minä - osta motivaatiohousut. Kummasti auttaa tuollainen konkreettinen apuväline :)!

:hug:

Mulla on niitä kivoja motivaatiohousuja omasta takaa jo, kun en ole malttanut heittää liian pieniä housuja pois. :whistle: :ashamed: Vielä en ole koittanut, että meniskö jo jotkut housut paremmin jalkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakkohan sun on onnistua tai täällä tulee sanomista ja huomauttelua ja v**tuilua ;)

Oikeasti tsemppiä :flower:
:D :laugh:

Ei kun mä itte nyt haluan saada painon sinne normaalilukemiin. Vaikka sitten normaalipainon ylärajoille, mutta onhan se parempi kuin mitä paino nyt!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Paljon, paljon tsemppiä! Alku on oikeasti tosi hyvä, samaa rataa vaan! Tee niin kuin minä - osta motivaatiohousut. Kummasti auttaa tuollainen konkreettinen apuväline :)!

:hug:

Mulla on niitä kivoja motivaatiohousuja omasta takaa jo, kun en ole malttanut heittää liian pieniä housuja pois. :whistle: :ashamed: Vielä en ole koittanut, että meniskö jo jotkut housut paremmin jalkaan.

Mun motivaatiohousuille on muuten käynyt hullusti: niistä on tullut niin isot, ettei niitä melkein kehtaa enää pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
mulla iltasyöpöttely ongelmana..ja namit :o

osta iso kasa hedelmiä ja syö niitä MÄ syön appelsiinejä ja omenoita ja niistä kyllä lähtee makean himo! ja sanokaa mitä sanotte (te hiilaripelkoiset), hedelmät on terveellisiä :D!

tsemiä! mä muistan sut jostain laihis ryhmästä..? mun kans olis pakko laihtua edes se 5kg...
pituutta on 172, ja kax vaakaa näyttää eri tuloksia, toinen 88 ja toinen 93 :ashamed: :ashamed: kumpaako sit usoa....mut miten oot onnistunut? mulla iltasyöpöttely ongelmana..ja namit :o

Mä olen siinä läskinsulattajissa. Mä en muista missä vaiheessa siihen liityin siihen, mutta usiemman viikon sitä oli mennyt jo. Olin sitä ennen tiputtanut 5kg painosta.

En ole siis yhteen putkeen tiputtanut painoa, mutta kaikenkaikkiaan on nyt lähtenyt tuon 9kg. Mä olen ollut tammikuun alusta asti syömättä karkkia ja sipsiä. Sipsiä en muutenkaan syönyt paljon, mutta karkki. :snotty: Mutta olen pitänyt pintani enkä ole sortunut! :D

mulla iltasyöpöttely ongelmana..ja namit :o

osta iso kasa hedelmiä ja syö niitä MÄ syön appelsiinejä ja omenoita ja niistä kyllä lähtee makean himo! ja sanokaa mitä sanotte (te hiilaripelkoiset), hedelmät on terveellisiä :D!

peesi. herkullisia ja täyttäviäkin! Vetää kilotolkulla jonagoldeja..

Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:
Kuntoiletko sä muuten kuin lenkkeilemällä? :) Kannattaa tehä niitä vatsalihasliikkeitä ja venytyksiä tms. ettei nahka jää löysäksi.
Vähän oon kade, 9kg on jo tosi paljon. Kun itekin löytäis taas sen itsekurin et rupeis jumppaamaan säännöllisesti... :ashamed:

On mulla crosstrainer, mutta sillä ei riitä vielä kunto tekemään pidempään. Pitääs viittiä treenata sillä enemmän niin kunto nousis. Ja pitääs kyllä miettiä tosiaan vattalihaksia yms. Mä en vain oikein tykkää salilla käydä, että kotona vois tehdä jotakin. Niin ja uimas vois käydä.

Hitto ku iski nyt tämän taudin tähän väliin. Likka ei ole nyt kotona vaan mun äitillä ja olis voinu käydä lenkillä yms, mutta ei nyt pysty. :snotty: :kieh:

Miten muuten syöt? Karkin poisjättäminen on hieno juttu, mäkin olen jättänyt, tai tummaa suklaata sallin itselleni herkuksi.
Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla monet ovat saaneet painoaan putoamaan. Minäkin =)

Niin ja hienostihan sulla on jo pudonnutkin :flower:

Mieti montako kiloa ehdit saadakaan vielä kesään mennessä pois ja miltä tulet näyttämään bikineissä sitten :). Verrattuna siis siihen, että olisit entisissä mitoissasi.

itse tiputttanut vähän päälle 8 kiloa reilussa kuukaudessa crosstrainerilla, teen joka ilta 40 minsaa, lisäksi käyn kerran viikossa vesijuoksemassa ja harrastan kävelyä aina kun ehdin. Annoskoot pienentynyt, syön vain 3 kertaa päivässä, aamiaisen, päivällisen ja iltapalan. Herkuttelu jäänyt mitä ennen harrastin oikein olan takaa lähes päivittäin. Todella paljon muutoksia vartalossa tullut crossaamalla tv:n edessä iltaisin.
lähtö 176cm ja 104kg, nyt 95,7 kiloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Miten muuten syöt? Karkin poisjättäminen on hieno juttu, mäkin olen jättänyt, tai tummaa suklaata sallin itselleni herkuksi.
Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla monet ovat saaneet painoaan putoamaan. Minäkin =)

Niin ja hienostihan sulla on jo pudonnutkin :flower:

No kyllä olis muun ruokavalion suhteen parantamista, mutta mä en vain jaksaasi keskittyä siihen. Vaikka mun nimenomaan pitäisi tietää nämä jutut, kun kerran ruoka-alalle opiskelen. On vain omasta viittimisestä kiinni. Paino varmasti tippuus paremmin jos kiinnittäisin enemmän huomiota siihen mitä syön ja kuinka paljon. Kun kyllähän se annoskokoki vaikuttaa. Mutta sitten taas joskus käy niin etten muista syödä. :ashamed:

Mieti montako kiloa ehdit saadakaan vielä kesään mennessä pois ja miltä tulet näyttämään bikineissä sitten :). Verrattuna siis siihen, että olisit entisissä mitoissasi.

Mä en bikinejä päälleni laita julkisella paikalla vaikka olisin normaalipainoinen. En mä halua esitellä mun mahan raskausarpia enkä muutenkaan tuntisi oloani mukavaksi sellaasis. Liian paljastavaa muutenkin. Mä pidän mummotyyliin kokouikkareita. :D B)

Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:
itse tiputttanut vähän päälle 8 kiloa reilussa kuukaudessa crosstrainerilla, teen joka ilta 40 minsaa, lisäksi käyn kerran viikossa vesijuoksemassa ja harrastan kävelyä aina kun ehdin. Annoskoot pienentynyt, syön vain 3 kertaa päivässä, aamiaisen, päivällisen ja iltapalan. Herkuttelu jäänyt mitä ennen harrastin oikein olan takaa lähes päivittäin. Todella paljon muutoksia vartalossa tullut crossaamalla tv:n edessä iltaisin.
lähtö 176cm ja 104kg, nyt 95,7 kiloa.

Hienosti on tippunut sulla paino! Pitääs kans itte viittiä crossata enemmän, että saisi kunnon nousemaan.

Yhteistyössä